آنها می گویند پدر من به همان اندازه چپ مغز است و چه کسی می تواند بحث کند؟ او با تبدیل صفرها و یک ها به نرم افزارهای کاربردی امرار معاش می کند و یک بار پورشه رودستر 1960 را – که از موتوری به برقی تنظیم شده بود – با کمک یک دفترچه راهنمای فنی بازسازی کرد. مادرم؟ او نمی توانست از یک کتاب ریاضی کلاس پنجم درس خارج شود – اما مرد خلاق بود. مغز راست او همه چیز را از استارتآپهای موفق گرفته تا کتابهای محبوب کودکان تولید کرده است. بنابراین با قرار گرفتن والدین به خوبی در هر دو سطل، به این نتیجه رسیدم که به طور طبیعی به یکی یا دیگری نقشه می پردازم. اما هرگز اینطور نشد. من عاشق ژیمناستیک مغزی شکسپیر و شیمی آلی بودم. من از نوشتن نسخه وب به اندازه اندازه گیری تأثیر آن بر کسانی که آن را می خوانند لذت بردم. من چپ مغز نبودم من راست مغز نبودم مغزم متوسط بود و این چیزی است که مرا به سمت قبیله بازاریابی مدرن جذب کرد. همانطور که بسیاری از مردم قبلاً مستند کرده اند، امروزه بازاریابی به طرز فوق العاده ای تکامل یافته است. نکات مثبت آن به جای اینکه وقتی تماشا نمی کنید، حرف شما را قطع کند، شما را جذب می کند. وقتی فرصتی برای «کشیدن» وجود دارد از «فشار» دست می کشند. و مهمتر از همه، آنها نیروی محرکه و ابزاری برای اندازه گیری هر چیزی که لمس می کنند را دارند. همه اینها باعث میشود بازاریابی مدرن برای افرادی با مغز متوسط، زمینه مناسبی داشته باشد. پیشنهاد موضوع ایمیل جدید؟ عالی آن را انفجار دهید و نتایج را در پلت فرم اتوماسیون بازاریابی خود ببینید. یک مفهوم واضح برای تبلیغات جستجوی پولی؟ فوق العاده A/B آن را با بهترین عملکرد خود آزمایش کنید و نرخ تبدیل را مقایسه کنید. ایده ای برای خبر دادن یک رویداد جاری و تبدیل آن به یک پست وبلاگ؟ عالیه از تجزیه و تحلیل وب برای ارزیابی ترافیک ارجاع استفاده کنید. هر جا که نیاز به ایجاد، اندازه گیری و بهینه سازی باشد، شما با مغز متوسط خانه دارید. خوش شانس ها به آن بازاریابی می گویند. اگر میخواهید بینش بیشتری از دادههای بازاریابی خود دریافت کنید، مقاله رایگان ما را دانلود کنید چگونه یک داشبورد بازاریابی مؤثر ایجاد کنیم.
وقتی بزرگ شدم، معتقد بودم که شما با پارس تعریف شده اید.