با ایجاد عادات مبتنی بر اصول، تیم های با عملکرد بالا را مدیریت کنید


پادکست بازاریابی نوار چسب با کوری کوگون

در این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب، من از مصاحبه با کوری کوگون، معاون توسعه محتوا در فرانکلین کووی لذت بردم. او با بیش از 25 سال تجربه تجاری در نقش های خط مقدم تا رهبری اجرایی، درک عمیقی از نحوه استفاده از محتوای مشهور جهانی فرانکلین کاوی برای هدایت موفقیت سازمان به ارمغان می آورد. بینش او در مورد استراتژی‌ها و اصول برای ایجاد رهبران استثنایی، سیستم‌های قوی و فرهنگ‌های برنده نشان می‌دهد که چگونه راه‌حل‌های یادگیری ترکیبی فرانکلین‌کاوی تأثیر واقعی و عملی ایجاد می‌کند – که تغییرات رفتاری حیاتی مورد نیاز برای نتایج تحول‌آفرین را ممکن می‌سازد.

او یکی از نویسندگان پرفروش‌ترین شماره ۴ وال استریت ژورنال، ۵ انتخاب: مسیری به سوی بهره‌وری فوق‌العاده و ملزومات مدیریت پروژه برای مدیر پروژه معمولی.

در این قسمت، ما در مورد ارتباط پایدار 7 عادت افراد بسیار موثر 35 سال پس از انتشار آن بحث می کنیم و بررسی می کنیم که چگونه می توان این عادات اصولی را در محیط امروزی به کار برد. کوگون بینش خود را در مورد فعال بودن، اهمیت همدلی در ارتباطات، مدیریت زمان موثر، و پرورش فرهنگی که این عادات را در بر می گیرد، به اشتراک می گذارد. او همچنین به اهمیت رفاه در محیط کار و اینکه چگونه سازمان ها می توانند از سلامت روانی کارکنان خود حمایت کنند، اشاره می کند.

خوراکی های کلیدی:

  • عادت اول، فعال بودن، در قلب رهبری است.
  • همدلی در ارتباطات در دنیای امروز حیاتی است.
  • مدیریت زمان در مورد اولویت بندی چیزهایی است که واقعاً مهم هستند.
  • فرهنگ سازی حول هفت عادت زمان و تلاش می خواهد.
  • رفاه برای بهره وری و کارایی ضروری است.
  • اصول هفت عادت در طول زمان بدون تغییر باقی می ماند.
  • سازمان ها باید به نیازهای رفاهی کارکنان خود گوش دهند.
  • رهبران مؤثر رفتار هفت عادت را الگوبرداری می کنند.
  • درک دیدگاه دیگران می تواند از سوء ارتباط جلوگیری کند.

سوالاتی که از کوری کوگون پرسیدم:

[00:00] مقدمه ای بر هفت عادت

[03:05] چقدر مهم است که فعال باشیم

[06:06] درک و همدلی در ارتباطات

[09:01] مدیریت زمان و اولویت بندی

[12:02] ساختن فرهنگ هفت عادت

[14:58] تندرستی و عادت هفتم

این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب توسط:

اوراکل

هیچ کس بهتر از اوراکل داده ها را انجام نمی دهد. مدل های هوش مصنوعی خود را با دو برابر سرعت و کمتر از نیمی از هزینه های ابرهای دیگر آموزش دهید. اگر می‌خواهید بیشتر انجام دهید و کمتر هزینه کنید، یک تست رانندگی رایگان در اوراکل انجام دهید.

تصویری از هشدارهای هوش مصنوعی برای استراتژی بازاریابیتصویری از هشدارهای هوش مصنوعی برای استراتژی بازاریابی

به بیش از 25000 متخصص بازاریابی استراتژیک بپیوندید و با مشترک شدن در خبرنامه هفتگی ما، بازی بازاریابی خود را ارتقا دهید – اکنون بپیوندید تا درخواست های رایگان خود را دریافت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید