پادکست بازاریابی نوار با دیوید ادلمن
در این قسمت از پادکست بازاریابی نوار اردک، من این لذت را داشتم که با دیوید ادلمن، یک متخصص با تجربه تحول دیجیتال و بازاریابی مصاحبه کنم.
ادلمن بهعنوان مدیر ارشد مدیریت، Aetna (در حال حاضر بخشی از CVS Health) را هدایت کرد تا به یک برند دیجیتال محور و مشتری محور تبدیل شود. او شیوه استراتژی بازاریابی دیجیتال مک کینزی را ایجاد کرد و نقش های رهبری را در BCG و Digitas داشت. کار او که چندین بار توسط فوربس به عنوان یکی از «بانفوذترین CMOهای جهان» و توسط AdWeek به عنوان یکی از «20 مدیر برتر بازاریابی و فناوری» شناخته شده است، بیش از 1.1 میلیون دنبال کننده را در وبلاگ لینکدین خود جذب کرده است. دیوید در حال حاضر به مدیران ارشد در زمینه هوش مصنوعی و شخصی سازی مشاوره می دهد.
در این قسمت، ما به دنیای همیشه در حال تکامل شخصی سازی در تجارت می پردازیم و نقش تغییر دهنده بازی هوش مصنوعی را در تعریف مجدد نحوه ارتباط شرکت ها با مخاطبان خود آشکار می کنیم. ادلمن بر اهمیت ایجاد تجربیات مشتری در مقیاس و مزیت رقابتی که شخصی سازی مؤثر دارد تأکید می کند.
ادلمن به بررسی مزایای شخصیسازی میپردازد و در عین حال چالشهای مداوم را برای افزایش مرزها برجسته میکند – دامی که بسیاری از ما بهطور مستقیم با آن مواجه شدهایم. او مثالهای عملی از این که چگونه هوش مصنوعی تعاملات مشتری را بهبود میبخشد و نگرانیهای مربوط به حریم خصوصی دادهها و ناراحتیهای بالقوه بازاریابی بیش از حد شخصیسازی شده را برطرف میکند، به اشتراک میگذارد. این گفتگو همچنین به چالشهایی که بازاریابان در تولید محتوا با آن مواجه هستند و نیاز به استراتژیهای ارتباطی متفکرانهتر و مؤثرتر میپردازد.
خوراکی های کلیدی:
- شخصی سازی در مورد ایجاد تجربیات مشتری در مقیاس است.
- هوش مصنوعی با تجزیه و تحلیل داده های مشتری، شخصی سازی را بهبود می بخشد.
- فاکتور حریم خصوصی در شخصی سازی باید به دقت مدیریت شود.
- 70٪ از مصرف کنندگان احساس راحتی می کنند که از داده ها برای ارزش استفاده کنند.
- سرعت یادگیری برای مزیت رقابتی حیاتی است.
- شرکتها اغلب دادههای بیشتری از آنچه تصور میکنند دارند، اما قفل شده است.
- هوش مصنوعی می تواند به ادغام موثر داده ها از منابع مختلف کمک کند.
- سفارشی سازی موفقیت آمیز می تواند منجر به افزایش رضایت مشتری شود.
- محتوا باید به اندازه لقمه باشد و به راحتی برای مصرف کنندگان قابل هضم باشد.
- توانمندسازی مشتریان با داده هایشان می تواند تجربه آنها را بهبود بخشد.
فصل ها:
[00:00] مقدمه ای بر شخصی سازی در کسب و کار
[02:59] نقش هوش مصنوعی در شخصی سازی
[06:00] ضریب حریم خصوصی شخصی سازی را پیمایش کنید
[08:54] مزیت رقابتی از طریق شخصی سازی
[12:02] کاربردهای عملی هوش مصنوعی در تجربه کاربر
[14:53] تولید محتوا و تاثیر هوش مصنوعی
[17:56] نمونه های موفق شخصی سازی
اطلاعات بیشتر در مورد دیوید ادلمن:
این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب توسط:
اوراکل
هیچ کس بهتر از اوراکل داده ها را انجام نمی دهد. مدل های هوش مصنوعی خود را با دو برابر سرعت و کمتر از نیمی از هزینه های ابرهای دیگر آموزش دهید. اگر میخواهید بیشتر انجام دهید و کمتر هزینه کنید، یک تست رانندگی رایگان در اوراکل انجام دهید.