بیانیه مطبوعاتی – مفاهیم حق رای در خانه، بینش ها را باز می کند و داده ها را با Domo همه جا در دسترس قرار می دهد


سه شنبه 27 فوریه 2024

سیلیکون SLOPES، UT – امروز، Domo (Nasdaq: DOMO) اعلام کرد که Home Franchise Concepts، یکی از شرکت‌های تابعه JM Family Enterprises، Domo را به عنوان پلتفرم ترجیحی خود برای اتخاذ تصمیمات تجاری بهتر و ساده‌سازی اشتراک‌گذاری داده‌ها در داخل و برای فرنچایزهای خود انتخاب کرده است.

Home Franchise Concepts یک امتیاز دهنده پیشرو در زمینه خدمات خانگی است. آنها در حال حاضر صاحب 10 برند متشکل از 2600 قلمرو حق رای و بیش از 1600 فرنچایز در سراسر آمریکای شمالی هستند. قبل از Domo Home Franchise Concepts توسط یک فرآیند هوش تجاری (BI) که دستی، ایستا و ناسازگار بود محدود می شد. استخراج داده‌ها از بخش‌های بازاریابی و فروش تقریباً غیرممکن بود، و Home Franchise Concepts در اجرای گزارش‌های جداگانه برای هر برند گیر کرده بود که نتوانست تأثیری بر عملکرد ابتکارات و استراتژی‌های تجاری نشان دهد.

با Domo Everywhere Home Franchise Concepts توانست داشبوردهایی را برای استفاده داخلی و صاحب امتیاز ایجاد کند که داده‌های شرکتی، بازاریابی و حق امتیاز شرکت را از شش CRM مختلف ترکیب می‌کند و به عنوان منبعی واحد از حقیقت عمل می‌کند. Domo Everywhere Concepts Home Franchise را قادر می‌سازد تا شیوه گزارش و جمع‌آوری داده‌ها را ساده و خودکار کند و ارتباطات آنها را در سراسر سازمان و با هر حق رای ساده‌تر کند.

بیل کرین، معاون ارشد فناوری اطلاعات در Home Franchise Concepts می‌گوید: «دومو به ما کمک کرد تا به مأموریت خود در کمک به فرنچایزها برای موفقیت بیشتر با باز کردن دسترسی به داده‌ها وفادار بمانیم». Domo Everywhere به پنجره ما تبدیل شده است به آنچه که برای فرنچایزهای ما و همچنین کسب و کار خود ما عملکرد خوبی دارد، بنابراین ما می توانیم فوراً اقدام کنیم.

با استفاده از Domo، تیم بازاریابی Home Franchise Concepts هشت ساعت در هفته در ایجاد گزارش صرفه جویی می کند و داده های جامعی را در اختیار دارد. این امر زمان را برای آنها آزاد می کند تا با ابتکاراتی که کسب و کار و موفقیت دارنده امتیاز را بهبود می بخشد و همچنین فرصت های تجاری را بهینه می کند، پیش بروند. Home Franchise Concepts و فرنچایزهای آن اکنون به داشبوردهای تقریباً واقعی دسترسی دارند که برای ایجاد درک بهتری از سفر مشتری خود، از علاقه اولیه تا فروش نهایی، حیاتی است.

مارک موگان، معاون بخش موفقیت مشتری، Domo می‌گوید: «نتایج کسب‌وکار بهتر از طریق داده‌های مقیاس‌پذیر، قابل اشتراک‌گذاری و عملی ایجاد می‌شوند – و Home Franchise Concepts دقیقاً این کار را انجام می‌دهد». “آنها با قرار دادن داده ها در دسترس همه افراد در سازمان و در میان فرنچایزهای آنها، از قدرت تحول آفرین بینش های بلادرنگ بهره می برند، که مستقیما به تحلیل و تصمیم گیری استراتژیک و آگاهانه تر منجر می شود.”

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده سازمان‌های نوآورانه مانند Home Franchise Concepts از Domo برای کارآمد کردن داده‌ها برای همه، از www.domo.com/customers دیدن کنید.

###

درباره مفاهیم حق رای در خانه

Home Franchise Concepts® یکی از بزرگ‌ترین سیستم‌های حق رای در محصولات و خدمات بهبود خانه، در میان بزرگترین کسب‌وکارهای فرانشیز در جهان و یک رهبر شناخته‌شده در روابط فرانشیزکننده-فرانچایز است. برندهای Home Franchise Concepts شامل Budget Blinds®، The Tailored Closet®، PremierGarage®، Concrete Craft®، AdvantaClean®، Kitchen Tune-Up®، Bath Tune-Up®، Two Maids®، Aussie Pet Mobile® و بازیابی سرعت نور™، توسط بیش از 2600 منطقه حق رای در ایالات متحده و کانادا پشتیبانی می شوند. برای کسب اطلاعات در مورد فرصت های حق رای دادن، لطفاً به homefranciseconcepts.com مراجعه کنید.

درباره JM Family Enterprises

JM Family Enterprises, Inc. این یک شرکت خصوصی با بیش از 20 میلیارد دلار درآمد و بیش از 5000 کارمند است. خانواده JM با ریشه در صنعت خودرو و متحد در فرهنگ قوی و ارزش های اصلی آن، در کسب و کار کمک به کسب و کارهای دیگر موفق است. به عنوان یک شریک بلند مدت، در شرکت ها، شرکا و جوامع خود سرمایه گذاری می کند. زیرمجموعه‌های فعلی با عملکرد فوق‌العاده در صنایع خودروسازی، خدمات مالی، امتیازدهی و توزیع تخصصی فعالیت می‌کنند. خانواده شرکت ها شامل: توزیع کنندگان جنوب شرقی تویوتا، گروه JM&A، World Omni Financial Corp. (dba Southeast Toyota Finance)، JM Lexus، Home Franchise Concepts، Futura Title & Escrow و Rollease Acmeda. تعامل با JM Family در فیس بوک، توییتراینستاگرام و لینکدین

درباره Domo

Domo داده ها را برای همه کار می کند تا بتوانند تأثیر تجاری خود را چند برابر کنند. پلت فرم تجربه داده مبتنی بر ابر ما فراتر از هوش تجاری و تجزیه و تحلیل سنتی است و داده ها را با داشبوردها و برنامه های کاربر پسند قابل مشاهده و عملی می کند. Domo با استفاده از هوش مصنوعی، علم داده و یک پایه داده ایمن که به سیستم‌های ابری و قدیمی موجود متصل می‌شود، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا فرآیندهای کسب‌وکار حیاتی را در مقیاس و در زمان رکورد بهینه کنند تا کنجکاوی جسورانه‌ای را که نتایج کسب‌وکارهای نمایی را تقویت می‌کند، برانگیزد.

برای اطلاعات بیشتر به www.domo.com مراجعه کنید. همچنین می توانید Domo را در لینکدین دنبال کنید، X و فیس بوک

###

Domo یک علامت تجاری ثبت شده Domo, Inc.

###



دیدگاهتان را بنویسید