چهارشنبه 21 فوریه 2024
سیلیکون اسلوپس، یوتا – Domo (Nasdaq: DOMO) امروز اعلام کرد که Mark Booth، مدیر ارشد بازاریابی تازه منصوب Domo، به عنوان برنده جایزه فروش و بازاریابی سال مجله یوتا (SAMY) برای رهبری بازاریابی انتخاب شده است. برنامه جوایز SAMY برترین متخصصان فروش و بازاریابی یوتا را که تأثیر قابل اندازهگیری بر سود شرکتشان داشتهاند، میشناسد.
از زمان پیوستن به Domo، Boothe برنامههای موجود جدید و تقویتشدهای را برای رسیدگی به مشکلات مشتری، ایجاد حس اجتماعی بیشتر و به حداکثر رساندن تأثیر ابتکارات بازاریابی ایجاد کرده است. به عنوان بخشی از رویکرد مشتری محور خود، Boothe مسئولیت های تیم خود را بر عهده گرفته و آنها را در برنامه جامعه Domo، Domo Central – یک مرکز واحد، جهانی، مشتری محور و تکامل جامعه مشتریان قبلی Domo، در هم آمیخته است. برنامهها، رویدادها و پروژههای جدید Domo Central بسیار موفق بودهاند و به ارائه نتایج چشمگیر کمک کردهاند، از جمله افزایش حضور در انجمن انجمن در سال 2023 بیش از 136٪ سال به سال.
بوث اظهار داشت: «این افتخار از یوتا بیزینس بازتابی از مشارکت کل تیم من است و من هر روز از فرصتی که برای رهبری چنین گروه هوشمند و اختصاصی از متخصصان بازاریابی به دست میآورم سپاسگزارم. طراحی و راهاندازی برنامهها، مشوقها و فرصتهای جدید برای شرکا و مشتریان ما فوقالعاده با ارزش بوده است، بهویژه که ما در سفرهای Domo خود به مدافعان دست اول تبدیل میشویم.»
در سال 2022، Boothe و تیمش تور Domo Connections را معرفی کردند، رویدادهای حضوری که شامل ارائههای رهبری فکر، یادگیری عملی و شبکه میشود. در سال 2023، تیم Domo Community Ovations Awards را راهاندازی کرد، یک برنامه جوایز با ارزش که مشتریان را برای روشهای نوآورانه استفاده از Domo شناسایی، پاداش و تشویق میکند.
جاش جیمز، موسس و مدیر عامل Domo، گفت: “مارک سال ها تجربه بازاریابی را با غرایز طبیعی انسانی خود ترکیب می کند تا ارزش قابل توجهی برای Domo و کل جامعه مشتریان ما ایجاد کند.” ما از اینکه می بینیم او به خاطر این موفقیت و رهبری برجسته ای که در Domo و در طول دوران حرفه ای خود ارائه کرده است، بسیار هیجان زده هستیم.
برای مشاهده لیست کامل برندگان و فینالیست های جوایز SAMY، به اینجا مراجعه کنید.
###
درباره Domo
Domo داده ها را برای همه کار می کند تا بتوانند تأثیر تجاری خود را چند برابر کنند. پلت فرم تجربه داده مبتنی بر ابر ما فراتر از هوش تجاری و تجزیه و تحلیل سنتی است و داده ها را با داشبوردها و برنامه های کاربر پسند قابل مشاهده و عملی می کند. Domo با استفاده از هوش مصنوعی، علم داده و یک پایه داده ایمن که به سیستمهای ابری و قدیمی موجود متصل میشود، به شرکتها کمک میکند تا فرآیندهای کسبوکار حیاتی را در مقیاس و در زمان رکورد بهینه کنند تا کنجکاوی جسورانهای را که نتایج کسبوکارهای نمایی را تقویت میکند، برانگیزد.
برای اطلاعات بیشتر به www.domo.com مراجعه کنید. همچنین می توانید Domo را در لینکدین دنبال کنید، X و فیس بوک
###
Domo یک علامت تجاری ثبت شده Domo, Inc.
###