خلاصه وبینار: چه چیزی UDAP را بسیار قدرتمند می کند





/ خلاصه وبینار: چه چیزی UDAP را بسیار قدرتمند می کند
















همه خدمات یک مرحله ای را دوست دارند. راحتی و کارایی را ارائه می دهد. و در عصری که زمان مهم است – یعنی. زمانی برای منتظر ماندن برای پاسخ یا تصمیم گیری نیست – خدمات یک مرحله ای می تواند بهترین دوست یک تجارت باشد.

در دنیای فناوری، پلت فرم یکپارچه تجزیه و تحلیل داده ها (UDAP) معادل یک فروشگاه یک مرحله ای است. دلیل آن این است که برای یکپارچه کردن پشته تجزیه و تحلیل و پشته داده ساخته شده است، به این معنی که کل چرخه عمر داده – از اتصال تا تجسم نهایی و به اشتراک گذاری گزارش – تحت یک سقف مدیریت می شود.

در یک وبینار اخیر با جو هیلری، تحلیلگر تحقیقاتی گروه Eckerson و نویسنده گزارش UDAP 2021، در مورد چگونگی تکامل UDAP، ویژگی‌های کلیدی UDAP، اینکه چنین پلتفرمی برای چه چیزی خوب است و چگونه یکی از اکثر قابلیت های غیر معمول الف ابربر اساس UDAP – تجزیه و تحلیل آبشاری – می تواند یک تغییر بازی برای سازمان ها باشد.

بنابراین ویژگی های کلیدی UDAP چیست؟

علاوه بر ارائه خدمات یک مرحله ای، UDAP ها مزایای متعددی را ارائه می دهند. به عنوان مثال، آن‌ها از همه انواع کاربران پشتیبانی می‌کنند، زمان سریعی را برای بینش فراهم می‌کنند، باز و توسعه‌پذیر هستند، بازگشت سرمایه سریع ایجاد می‌کنند و با مدیریت داخلی طراحی شده‌اند.

جو گفت: «همه اینها با معماری منحصربه‌فرد UDAP، که پلتفرم داده‌ها و پلتفرم تجزیه و تحلیل برابر است، فعال می‌شوند. “شما منابع داده ای دارید که می توانند به این دو پلتفرم متصل شوند، جایی که به خوبی تنظیم و مدیریت می شوند و همه به آن دسترسی دارند.”

UDAP برای چه چیزی خوب است؟

دو مورد استفاده کلیدی برای UDAP وجود دارد. اولین مورد سازمانی است که در تجزیه و تحلیل جدید است اما می خواهد به سرعت یک استراتژی تحلیلی را راه اندازی کند.

این سازمان به جای نیاز به یافتن، خرید و ادغام ابزارهای مختلف، می‌تواند به سادگی UDAP را پیاده‌سازی کند، ابزاری که همه چیز را انجام می‌دهد، زیرا یک گردش کار عملکردی سرتاسر را فراهم می‌کند.

مورد استفاده کلیدی دیگر سازمانی است که در سطح سازمانی است و حتی ممکن است از طریق ادغام و اکتساب (M&A) گذرانده باشد. این نوع سازمان به راهی برای گردآوری اطلاعات زیادی و ساده سازی پیچیدگی نیاز دارد.

جو گفت: “دانش انسان از داده ها همچنان بسیار ارزشمند است و داشتن UDAP راهی عالی برای استفاده از آن است.” مردم می توانند بخش های دیگر کسب و کار را درک کنند زیرا با یکدیگر تعامل دارند و لایه اجتماعی (UDAP) به تسهیل بخشی از آن کمک می کند.

تحلیل آبشاری چیست؟

تجزیه و تحلیل آبشار فراتر از آن چیزی است که مردم برای همیشه انجام می دادند، یعنی اشتراک گذاری داده ها. با تجزیه و تحلیل های آبشاری – که UDAP های مبتنی بر ابر مانند Domo ارائه می دهند – سازمان ها می توانند کل محیط را با مشتریان خود به اشتراک بگذارند.

جو گفت: “برای شرکت های داده به عنوان سرویس، این بسیار بزرگ است.” «مطمئناً، در خود داده‌ها ارزش وجود دارد، اما وقتی ابزاری برای انجام کاری با آن‌ها به دست می‌آورید، چه ارزشی دارد؟

“شاید مشتری شما از نظر زیرساخت داده به اندازه شما پیچیده نباشد، اما ناگهان آنها اکنون به همان مجموعه کاملی از ابزارها و قابلیت ها دسترسی دارند تا بتوانند داده هایی را که به آنها می دهید با داده ها ترکیب کنند. از صفحات گسترده اکسل آنها و ایجاد چیزی که می تواند بسیار قدرتمند باشد.”

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد UDAP، از جمله اینکه چگونه حاکمیت داده در معادله قرار می‌گیرد و چگونه چنین پلتفرمی تنش بین شخصیت‌های کم/بدون کد و دارای کد بالا را مدیریت می‌کند، وبینار را تماشا کنید.













دیدگاهتان را بنویسید