اپلیکیشن هفته: راهنمای سریع رسانه های اجتماعی


در طول دهه گذشته، رسانه‌های اجتماعی از یک رسانه آزمایشی به یک ابزار اصلی برای تقریباً هر شرکتی که با مصرف‌کنندگان آنلاین ارتباط برقرار می‌کند، تبدیل شده است. امروزه برندها از پلتفرم هایی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام برای تحقق طیف گسترده ای از اهداف بازاریابی و روابط عمومی استفاده می کنند – از پاسخ به شکایات مشتریان و به اشتراک گذاری اخبار شرکت گرفته تا اجرای کمپین های تبلیغاتی و تعامل با اینفلوئنسرها.

اما با وجود بسیاری از برندهای مختلف که این روزها برای جلب توجه رقابت می کنند، دیگر برای کسب و کارها کافی نیست که صرفاً محتوای عالی داشته باشند. برای متمایز شدن، بازاریابان اجتماعی به معیارهای عمیقی نیاز دارند که به آنها کمک کند بفهمند چه چیزی با پیروانشان ارتباط برقرار می کند و چه چیزی نیست. سپس، و تنها در آن صورت، این شرکت‌ها می‌توانند پیام‌های خود را برای بازار شلوغ‌تر بهینه کنند.

در حالی که پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به برندها بینشی از فعالیت‌هایشان می‌دهند، برنامه‌های شبکه اجتماعی سریع استارت Domo نظارت بر نتایج بلادرنگ را برای شرکت‌ها آسان‌تر از همیشه می‌کنند و موفقیت فعلی‌شان را با عملکرد گذشته مقایسه می‌کنند. با استفاده از این چهار ابزار تجسم داده، تمام اطلاعات مورد نیاز برای ارائه پیام مناسب برای هر پلتفرم را در اختیار خواهید داشت.

در اینجا همه راه‌هایی را که اپلیکیشن‌های Domo برای تبلیغات اینستاگرام، توییتر، فیس‌بوک و فیس‌بوک QuickStart می‌توانند به شرکت‌ها در دستیابی به نتایج در رسانه‌های اجتماعی کمک کنند، بررسی می‌کنیم.

Instagram QuickStart به شما کمک می کند روندهای مهم را دنبال کنید.

برنامه QuickStart اینستاگرام یک ابزار ارزشمند برای درک اینکه چگونه عملکرد اینستاگرام شما در طول زمان تغییر کرده است. مدت کوتاهی پس از روشن کردن حساب‌های خود، مجموعه‌ای از داشبوردهای بی‌درنگ را خواهید دید که میزان محتوایی که پست می‌کنید و تعداد لایک‌ها و نظراتی که آن پست‌ها ایجاد می‌کنند را روشن می‌کنند. در واقع، این برنامه حتی از پیش‌بینی داده‌ها استفاده می‌کند تا به شما بگوید تا پایان یک دوره معین چه تعداد لایک و کامنت خواهید داشت.

تجزیه و تحلیل اینستاگرام

با این اطلاعات، بازاریاب‌های اجتماعی و سایر ذینفعان می‌توانند به سرعت عملکرد خود را در اینستاگرام درک کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهد زمانی که اوضاع در مسیر درست پیش نمی‌رود، تغییراتی ایجاد کنند. به عنوان مثال، اگر تصمیم اخیر برای تمرکز بر عکس های محصول منجر به کاهش لایک در یک پست شود، ممکن است تصمیم بگیرید که با یک تغییر استراتژیک اوضاع را تغییر دهید.

فیس بوک QuickStart بینش عمیقی در مورد نحوه تعامل افراد با محتوای شما ارائه می دهد.

داشبورد شبکه های اجتماعی

برنامه QuickStart فیس بوک اطلاعات دقیقی در مورد معیارهای کلیدی مانند طرفداران شبکه صفحه، پست های اخیر، دسترسی به پست و تعامل صفحه ارائه می دهد. مهمتر از همه، این برنامه این اطلاعات را بر اساس سن و مکان تجزیه می کند و به شما یک بخش کامل از مخاطبان فیس بوک خود را ارائه می دهد.

علاوه بر این، داشبوردهای بلادرنگ فیس بوک QuickStart ابزار عالی برای تبدیل طرفداران فیس بوک شما به حامیان برند تمام عیار هستند. به عنوان مثال، اگر متوجه شدید که برند شما در بریتانیا محبوبیت پیدا می کند، می توانید با ایجاد محتوای جدید با در نظر گرفتن بریتانیایی ها، این روند را تشویق کنید. یا اگر در تعاملی که از سوی جوانان دریافت می‌کنید کاهش می‌یابد، می‌توانید برنامه بازی خود را تغییر دهید تا علایق آنها را جلب کنید.

Facebook Ads QuickStart به شما امکان می دهد عملکرد کمپین را در زمان واقعی بهینه کنید.

داشبورد تبلیغات فیس بوک

Facebook Ads QuickStart به برندها اطلاعاتی به روز از نحوه عملکرد کمپین های فیس بوک آنها ارائه می دهد. تنها با چند کلیک، می‌توانید ببینید که چگونه معیارهای دسترسی، تعامل و CPC شما در طول کمپین شما متفاوت بوده است. در نتیجه، درک بهتری از اینکه تبلیغات شما به چه کسی می رسد، پیام خلاقانه شما چقدر جذاب است و تبلیغات شما چه هزینه ای برای شما دارد، خواهید داشت.

مهم‌تر از همه، این بینش‌های بی‌درنگ به شما این امکان را می‌دهند که بیشترین بهره را از بودجه کمپین خود ببرید. به عنوان مثال، اگر در بین کاربران 18 تا 24 ساله از هزینه نسبتاً پایینی برای هر کلیک لذت می برید، می توانید قبل از اینکه بودجه خود را برای مخاطبان گران تر تمام کنید، به سرعت هزینه ها را به آن کاربران منتقل کنید. در همین حال، اگر معیارهای تعامل شما کمتر از چیزی است که به آن عادت کرده اید، ممکن است وقت آن رسیده که واحدهای خلاق خود را تغییر دهید.

توییتر QuickStart به بهترین توییت‌های شما و تأثیرگذارترین افراد شما کمک می‌کند.

داشبورد توییتر

برنامه توییتر QuickStart فروشگاهی یکپارچه برای مهم ترین داده های توییتر شما است. با نگاهی به داشبورد بلادرنگ برنامه، می‌توانید قدرتمندترین اینفلوئنسرهایی را که با برند شما درگیر هستند و محبوب‌ترین توییت‌هایی که در یک دوره زمانی ارسال کرده‌اید شناسایی کنید. علاوه بر این، این برنامه بینشی را در مورد تمام معیارهای کلیدی که عملکرد شما را پشتیبانی می‌کنند، از جمله دسترسی، ریتوییت‌ها، ذکرها، و با هم، تجسم داده‌های توییتر QuickStart به برندها برای ایجاد استراتژی‌های پیچیده‌تر توییتر قدرت می‌دهد. با بررسی محبوب‌ترین توییت‌های خود، می‌توانید الگوهایی را شناسایی کنید که به شما امکان مهندسی معکوس بازدیدهای ویروسی را می‌دهند. به همین ترتیب، دنبال کردن تأثیرگذارترین فالوورهای خود، راه طولانی را در افزایش دسترسی شما خواهد داشت. اگر متوجه شدید که یک کاربر با نفوذ به‌طور مرتب درباره برند شما پست می‌گذارد، می‌توانید برای مشارکت سودمند با آنها تماس بگیرید.

در حالی که هر یک از برنامه های رسانه اجتماعی QuickStart تجربه منحصر به فردی را ارائه می دهد، هر چهار آنها یک هدف مشترک دارند: کمک به مشتریان Domo برای بهره مندی بیشتر از داده های اجتماعی خود. با بینش‌های دقیق، تجسم‌های بصری داده‌ها و به‌روزرسانی‌های بی‌درنگ، بسته استارت سریع رسانه‌های اجتماعی Domo به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان تصمیمات تجاری هوشمندانه‌تری بگیرید.




دیدگاهتان را بنویسید