پس از گذراندن بیشتر دوران حرفه ای خود در کار مستقیم با مشتریان، چیزهای زیادی در مورد انتظارات آنها هنگام استخدام مشاور آموخته ام. به بیان ساده، مشتریان تجاری نرم افزار و خدمات را با این انتظار می خرند که شرکت آنها به شیوه هایی فراتر از هزینه سود خواهد برد. از منظر فروش و بازاریابی، ارائه دهندگان خدمات باید مشتریان بالقوه را متقاعد کنند که پیشنهادات آنها بازده بیشتر و ارزش بهتری نسبت به پیشنهادات رقبایشان ارائه می دهد. بیشتر پولی که در شرکت های بخش دولتی خرج می شود به خرید مصرف کننده بازمی گردد. در بسیاری از موارد، سلسله مراتب پیچیده ای از راه حل ها و خدمات وجود دارد که از این فعالیت خرید پشتیبانی می کند، اما در نهایت مسیر به خرید مصرف کننده منتهی می شود. هر نقشی که یک شرکت در این فرآیند ایفا می کند، برای موفقیت، باید درک کند که چه چیزی به مشتریان خود (کسب و کار یا مصرف کنندگان) انگیزه می دهد و از آن اطلاعات به شیوه ای معنادار استفاده کند. بسیاری از مردم در مورد ایجاد وفاداری مشتری و میزان ارزشی که می تواند در طول زمان ایجاد کند، نوشته اند. این روزها برای ارائه دهندگان خدمات، ایجاد سازمان هایی با تمرکز بر موفقیت مشتری که هدف اصلی آنها اطمینان از رضایت مشتریان و در نهایت مشتریان باقی ماندن آنهاست، امری رایج است. این سازمان ها برای درک اثربخشی روش هایی که استفاده می کنند به داده ها نیاز دارند. صرفاً نگاه کردن به نرخهای حفظ کل داستان را بیان نمیکند و به کسبوکارها اطلاعاتی را که واقعاً برای انجام تنظیمات لازم برای برتری نسبت به رقبای خود سریع نیاز دارند، نمیدهد. کسبوکارهایی که به جای کسبوکار محور، مصرفکنندهمحور هستند، هنگام تلاش برای درک اینکه چه چیزی باعث انگیزه مشتریانشان میشود، با چالش سنتیتری مواجه میشوند. اگرچه چالش ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار برای محصولات مصرفی از زمانی که انسان شروع به مبادله کرد وجود داشته است، اما به روش های اساسی تغییر کرده است. رسانههای اجتماعی و افزایش ظرفیت برای ارتباط مستقیم قطعاً فناوریهایی هستند که بازی را تغییر میدهند و باید مورد توجه قرار گیرند. مصرف کنندگان حق انتخاب بیشتری نسبت به قبل دارند زیرا اینترنت یک بازار جهانی حتی برای خریدهای روزمره ایجاد کرده است. در دنیایی که مصرف کنندگان تقریباً گزینه های نامحدودی دارند، برندها باید از طریق خدمات استثنایی به مشتریان وفاداری ایجاد کنند. فن آوری تلفن همراه به این معنی است که مصرف کنندگان هنگام خرید آنلاین دیگر به رایانه های خود وابسته نیستند. چند سال پیش، زمانی که شروع به بررسی آنلاین قیمت هنگام خرید کردم، متوجه تأثیر بالقوه دستگاه های تلفن همراه شدم. این به من اجازه داد تا ارزش واقعی اقلامی را که در فروشگاه ها دیدم بهتر درک کنم. علاوه بر این، نظرات مشتریان وجود دارد که به نظر می رسد امروزه با تجارت الکترونیکی همراه است. آیا در مورد فروش تلویزیون در یک فروشگاه محلی فکر می کنید؟ آنلاین شوید و نظرات را بررسی کنید تا مطمئن شوید که لیمو نمیخرید. وقتی آنلاین هستید، می توانید بررسی کنید که آیا می توانید قیمت بهتری در جای دیگری دریافت کنید. اکنون می توانم از طریق تلفن همراه و اتصال اینترنت آن، عملاً هر چیزی را از هر کجا خریداری کنم. محیط مصرف کننده کنونی شرکت ها را ملزم به ایجاد و حفظ وفاداری برای به حداکثر رساندن سود می کند. قیمتها تنها بخشی از معادله هستند، زیرا خدمات و راحتی اغلب میتواند قیمت کمی پایینتر را جبران کند. انگیزه اکثر مصرف کنندگان صرفاً منفعت شخصی است و خواهان بهترین ارزش برای پول خود هستند. در نتیجه، کسبوکارهای مؤثر باید بدانند که چگونه به مشتریان خود احساس کنند که خرید با آنها به نفع آنهاست. بهترین راه برای انجام این کار، جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان اصلی آنها و استفاده از آن اطلاعات برای ایجاد تجربه مشتری است که تعداد مشتریان وفادار را به حداکثر می رساند. پست در ابتدا در: http://beauchenebi.blogspot.com/2013/02/why-data-about-your-customers-is-so.html منتشر شد