آیا خرده فروشی شما بد است یا خوب؟





/ آیا خرده فروشی شما بد است یا خوب؟















آیا خرده فروشی شما بد است یا خوب؟اگر امروز یک شرکت خرده فروشی راه اندازی می کردم، اولین تماس من با بابانوئل بود تا در هیئت مدیره من بنشینم. چه کسی بهتر است خرده فروش پررونق را در مورد فرآیندهای تولید، تحقق و مهمتر از آن تجربه مشتری راهنمایی کند؟ در حالی که ممکن است بابانوئل در حال حاضر خیلی شلوغ باشد و شخصاً با چنین موضوعی برخورد نکند، به نظر من ارزش آن را دارد که وقت بگذاریم و در نظر بگیریم که چه چیزی باعث موفقیت او می‌شود و شاید راهی برای پیاده‌سازی حداقل یک عنصر در شرکت‌های خودمان پیدا کنیم.

اول از همه، به نظر می رسد یک شهر کامل از کارکنان فوق العاده با استعداد و فداکار (بدون مزد) بزرگترین گسست بین Clause Enterprises و بقیه دنیای تجارت باشد. در حالی که احتمالاً نیروی کار رایگان اتفاق نمی افتد، هر شرکتی در جهان همیشه می تواند کار بهتری برای استخدام انجام دهد. قبل از اینکه به تنهایی برای استعداد استخدام کنید، یک تناسب فرهنگی خوب و شخصی را در نظر بگیرید که واقعاً عاشق کاری است که انجام می دهد. فداکاری واقعی محصول جانبی دستمزد زیاد نیست. کسی را که واقعاً عاشق کاری است در محیطی قرار دهید که به او الهام می‌دهد و برای کار با کیفیت به او پاداش می‌دهد. اگر بتوانید این فرمول را استخدام و مدیریت کنید، شاهد شکوفایی وفاداری در کارمندان خود خواهید بود.

حالا کارایی کارگاه بابانوئل را در نظر بگیرید. نیروی کار، تیم مدیریت، فرآیندها و موجودی به عنوان یک ماشین بسیار کارآمد برای تولید محصولات با کیفیت بالا سال به سال عمل می کند. اگرچه من هرگز به قطب شمال نرفته‌ام، فقط می‌توانم حدس بزنم که همه کسانی که درگیر هستند در یک سطح هستند و اقدامات لازم برای اطمینان از عملکرد آنها در سطوح اوج وجود دارد. در مورد شرکت خود فکر کنید، آیا همه در “یک صفحه” هستند؟ در مورد دپارتمان یا حتی بخش شما چطور؟ چگونه متوجه می شوید که در سطوح اوج کار می کنید؟ چه چیزی را اندازه می گیرید؟ چگونه این معیارها را در شرکت ردیابی و منتشر می کنید؟ آیا معیارهای شما تیترهای دیروز را به شما می گوید یا امروز؟ چیزی برای فکر کردن.

در نهایت، اما مطمئنا نه کم اهمیت، چیزی که یک هدیه از بابانوئل را بسیار خاص می کند، تجربه ای است که با آن هدیه داده می شود. وقتی مشتریان شما با شما تجارت می‌کنند، مهم نیست در چه صنعتی کار می‌کنید، آیا با احساس هیجان، سپاسگزاری و رضایت از آنجا دور می‌شوند یا درست از میان ریش‌های جعلی کثیف و کت و شلوار قرمز پاره شده شما را دیده‌اند؟ آیا آنها مسحور چشمان درخشان و گونه های گلگون شما شده بودند یا بوی همبرگر و سیب زمینی سرخ شده ای را که قبل از شروع شیفتتان خورده اید را بوییدند؟ واقعیت این است که تقریباً هر چیزی که بابانوئل به کودک می دهد را می توان به صورت آنلاین یا در یک فروشگاه فیزیکی پیدا کرد. مهم نیست که چه چیزی می دهد، مهم این است که چگونه آن را می دهد. یک تجربه عالی برای مشتری لازم نیست گران باشد، اما نیاز به تفکر، مراقبت و قدردانی واقعی از مشتری شما دارد. خبر خوب برای هر شرکتی این است که همه این ویژگی‌ها عملا رایگان هستند و از یک شرکت اختصاصی پر از الف‌ها سرچشمه می‌گیرند که بیشتر به فکر لبخند زدن یک دختر یا پسر جوان در این فصل تعطیلات هستند تا تماشای ساعتی که منتظر بازی هستند. تایم اوت

تعطیلات مبارک!













دیدگاهتان را بنویسید