Domo به تازگی یک هفته در کنفرانس Infosys Connect – گردهمایی جهانی مشاوران Infosys، مشتریان Global 2000 و تحلیلگران صنعت – که شرکت ما حامی پلاتینیوم بود، به پایان رساند. این هفته همه موضوعاتی را که انتظار داشتید، از رایانش ابری گرفته تا تحرک را به نمایش گذاشت، اما وقتی نوبت به هوش تجاری (موضوع داغ دیگر) رسید، تمایز نام بازی بود. من با تعدادی از مشاوران Infosys به نمایندگی از شرکت های بزرگ جهانی صحبت کردم که می خواستند بفهمند چه چیزی Domo را از سایر فروشندگان در این فضا متمایز می کند. و مهمتر از آن، چرا مشتریان آنها می خواهند در ابزار دیگری سرمایه گذاری کنند. جالب توجه است، تمام کلمات کلیدی BI – مقیاس پذیری، هر منبع داده، هر دستگاه، تجزیه و تحلیل درون حافظه و غیره. و غیره – آنها را حتی بیشتر گیج کرد زیرا تقریباً هر فروشنده BI داستان یکسانی را بیان می کند و ارزش یکسانی را تبلیغ می کند. اونوقت فرقش چیه؟ فقط دو کلمه: تجربه کاربری. تا زمانی که این مشاوران را به نسخه ی نمایشی رابط کاربری Domo بردیم که چراغ روشن شد. پنهان شدن در پشت کلمات کاذب آسان است، اما تجربه کاربر دروغ نمی گوید. این یا شهودی است یا نیست. یا خیره کننده است یا خیر، در نهایت، این تجربه کاربری تنها تفاوتی است که واقعاً مهم است. و این چیزی است که BI برای چندین دهه نادیده گرفته است. خوب، همانطور که افراد در Connect متوجه شدند، همه چیز در شرف تغییر است…