در یک شریک داده به دنبال چه چیزی باشید: 3 C از هوش تجاری بهتر


در حال حاضر، بازاریابان در همه جا ارزش مدیریت داده را درک کرده اند. همه ما برای ارائه هوش تجاری برای استراتژی بازاریابی، تجزیه و تحلیل و بهینه‌سازی کمپین به داده‌های مشتری تکیه می‌کنیم و می‌دانیم که به پلتفرمی نیاز داریم که هر بار تصمیمات آگاهانه را امکان‌پذیر کند.

با این حال، وقتی نوبت به انتخاب این پلتفرم می‌رسد، بسیاری هنوز برای به دست آوردن جای پایی در تلاش هستند. چه نوع ابزارها و تخصص هایی را باید در شریک مدیریت داده بلندمدت شناسایی کنید؟ از انتخاب شرکت مناسب چه چیزی می توانید به دست آورید؟ سوالاتی از این دست می تواند باعث سردرگمی شود و یک برنامه مدیریت داده بسیار مورد نیاز را به تاخیر بیندازد.

هنگامی که به دنبال شریک هستید، سه C از هوش تجاری برتر را به خاطر بسپارید. نگه داشتن این ویژگی ها در خط مقدم جستجوی شما تضمین می کند که انتخاب شما می تواند دقیقا همان چیزی را که به دنبال آن هستید ارائه دهد.

اطلاعات فعلی

شکی در آن نیست: برای تصمیم گیری هوشمندانه، به داده های به روز در دسترس نیاز دارید. برخی از پلتفرم های مدیریت داده به کندی به روز می شوند یا اطلاعات فعلی مورد نیاز برای ارتباط موثر با مشتریان را ارائه نمی دهند. این می تواند انجام کارتان را به طور باورنکردنی دشوار کند.

همیشه به دنبال شریکی باشید که داده های تازه را در اولویت قرار دهد و آنها را همیشه در دسترس قرار دهد. با یک شرکت مدیریت داده که تأخیر را کاهش می دهد، می توانید هزینه تبلیغات خود را بهتر بهینه کنید و مطمئن باشید که انتخاب های بازاریابی که انجام می دهید هم برای مشتریان و هم برای برند شما مناسب است.

بینش کامل

موقعیت های زیادی وجود دارد که در آن گوش دادن به قلب شما ایده خوبی است. استفاده از بینش های جمع آوری شده از داده های شما در استراتژی بازاریابی شما یکی از آنها نیست.

در عوض، چنین تصمیماتی باید بر اساس اطلاعات سخت و سریعی باشد که یک نمای کلی از بازار، مخاطبان، رفتار مشتری، منابع شخص ثالث و موارد دیگر ارائه می دهد. داده هایی که از طریق پلتفرم مدیریت شما ارائه می شود باید دید جامعی از هر جنبه از کمپین شما ارائه دهد. این تنها راه برای اطمینان از اینکه نتایج شما اهداف شما را برآورده می کند و به طور فعال کسب و کار شما را به جلو می برد، است.

همکاری

اکنون بیش از هر زمان دیگری، بازاریابان باید برای همکاری با همکاران خود در فروش، تجارت و عملیات، به اشتراک گذاری اطلاعات حیاتی در بخش ها و استفاده از اهرم یادگیری برای کسب و کار به عنوان یک کل آماده باشند. با در نظر گرفتن این موضوع، به دنبال ابزارهایی باشید که اشتراک‌گذاری ایمن داده‌ها را نه تنها با دیگران در سازمانتان، بلکه با فروشندگان و شرکای فناوری تبلیغات آسان می‌کند.

کلید این کار، پلتفرمی با قابلیت های تجسم داده قدرتمند است که به بیان داستان مشتری کمک می کند. همین امر را می‌توان در مورد ویژگی‌هایی مانند هشدارها و اعلان‌های شخصی‌شده که همه را در بالای تغییرات KPI نگه می‌دارد، همراه با امنیت پلتفرم که شامل احراز هویت چند عاملی برای تسهیل مکالمات مبتنی بر داده در یک محیط امن است، گفت.

برای به حداکثر رساندن داده های بازاریابی خود، یک شریک مدیریت داده را انتخاب کنید که مجهز به افشای سریع و کامل تمام اطلاعات برای هر تصمیم گیرنده در شرکت شما باشد. به این ترتیب، می توانید به تجارت تبدیل آن داده ها به یک استراتژی سودآور بازگردید.




دیدگاهتان را بنویسید