بخشش در قلب ماموریت Domo است. یکی از راه هایی که ما به جامعه خود خدمت می کنیم، ارائه ابزارهای خود از طریق برنامه Domo for Good است. دیگری وام دادن به افراد ما برای کمک به سازمان هایی است که کارهای شگفت انگیز در جهان انجام می دهند تا کارهای شگفت انگیزی را با داده ها انجام دهند. در سال 2020 Domo با Unilever، شرکت کالاهای مصرفی چند ملیتی، برای ایجاد سیستم مدیریت داده در حمایت از United for America، ابتکاری برای حمایت از مردم آمریکا در طول همهگیری COVID-19، همکاری کرد. کار ما به تیمهای یونیلور بینش بیدرنگ در مورد نحوه سودمندی منابع برای جوامع در سراسر کشور داده است. ما بسیار هیجان زده بودیم که این مشارکت جایزه رهبری دیجیتال در تجزیه و تحلیل Ventana Research را به دست آورد. سال بعد، ما دوباره با Unilever US کار کردیم، این بار در دومین روز سالانه خدمات شرکت. ما با هم اطلاعات مفیدی را در زمان واقعی به بیش از 170 سازمان حمایت کننده ارائه کرده ایم. Unilever Canada از این کار مطلع شد و برای سازماندهی روز خدمات سالانه خود در سپتامبر 2021 درخواست حمایت کرد. این افتخار ما بود که کمک کنیم. برای انجام این کار، یک فرم جدید با استفاده از برنامه Form Builder ایجاد کردیم که به تیم اجازه میدهد تا دادهها را برای روزهای خدمت از سال 2021 تا 2024 ردیابی کند. هر سال موافقت کردیم که با تغییرات کوچک به تیم کمک کنیم تا تجربه خود را بهبود ببخشیم. اکنون، پس از چهار سال، میتوانیم تأثیر باورنکردنی تیم یونیلور کانادا و همه روشهای مختلف داوطلب شدن آنها را ببینیم. کار عالی این تیم در زیر آمده است، و ما معتقدیم که به وضوح نشان میدهد که چگونه دادهها میتوانند به ما کمک کنند تا تأثیری را که میتوانیم بر جوامع و جهان داشته باشیم.