پادکست بازاریابی نوار چسب با جین والترز
در این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب، من از مصاحبه با جین والترز لذت بردم.
Jeannie Walters یک کارشناس تحسین شده تجربه مشتری، سخنران اصلی بین المللی و بنیانگذار Experience Investigators است، شرکتی که به شرکت ها کمک می کند تا فروش و حفظ مشتری را از طریق افزایش تجربه مشتری افزایش دهند.
والترز با رهبری جنبش از خدمات مشتری واکنشی به تجربه مشتری فعال، یک مرجع پیشرو در بهبود روابط کارمند و مشتری است.
والترز یکی از اعضای مؤسس انجمن متخصصان تجربه مشتری و مشاور مورد اعتماد شرکتهای فورچون 500، از جمله Orangetheory Fitness، SAP، Comcast و JPMorgan Chase است. به عنوان یک مربی، دوره های آموزشی لینکدین او الهام بخش بیش از 500000 زبان آموز در سراسر جهان بوده است. جین، یک عضو حرفهای و حرفهای معتبر و مفتخر انجمن ملی سخنرانان، دهها هزار مخاطب را در سه قاره با تخصص و بینش خود مجذوب خود میکند.
در این قسمت ما اهمیت درک و بهبود تجربه مشتری را مورد بحث قرار می دهیم – نه خدمات، بلکه تجربه! ما همچنین در مورد رابطه بین تجربه مشتری و بازاریابی، نقش فناوری، تفاوت های نسلی در انتظارات مشتری، اهمیت سرعت (به زودی “به زودی”؟) و نیاز به ایجاد یک فرهنگ مشتری محور بحث می کنیم. Jeannie بر نیاز سازمانها به اتخاذ طرز فکری متمرکز بر تجربه مشتری، اجرای استراتژیهای مؤثر و آزمایش و تطبیق مداوم رویکردهای خود بر اساس بازخورد تأکید میکند.
خوراکی های کلیدی:
- بازاریابی و تجربه مشتری مکمل یکدیگر اما متمایز هستند.
- تجربه مشتری کل سفر بین برند و مشتری را در بر می گیرد.
- فناوری باید تعامل انسانی را در خدمات مشتری تقویت کند، نه جایگزین آن.
- تفاوت های نسلی بر انتظارات و رفتار مشتری تأثیر می گذارد.
- سرعت یک انتظار حیاتی در چشم انداز تجربه مشتری امروزی است.
- فرهنگ مشتری محور برای ارائه تجربیات استثنایی ضروری است.
- سازمان ها باید معیارهای موفقیت را برای ابتکارات تجربه مشتری تعریف کنند.
- تست و بازخورد برای اصلاح استراتژی های تجربه کاربر بسیار مهم است.
- نقشه سفر مشتری باید شامل کارمندان و مشتریان خط مقدم باشد.
- شفافیت و همسویی با ارزش ها، مصرف کنندگان مدرن را جذب می کند.
فصل ها:
- [00:00] درک تجربه مشتری
- [02:50] رابطه بین بازاریابی و تجربه کاربر
- [05:51] فناوری ناوبری تجربه کاربر
- [08:57] تفاوت های نسلی در انتظارات مشتری
- [12:01] اهمیت سرعت در تجربه مشتری
- [14:46] ایجاد فرهنگ مشتری محوری
- [18:10] پیاده سازی استراتژی های تجربه کاربری
- [21:11] نقش تست و بازخورد در تجربه مشتری
بیشتر در مورد جین والترز:
- آن را بررسی کنید جین والترز' وب سایت
- با جین والترز لینکدین است
این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب توسط:
هیچ کس بهتر از اوراکل داده ها را انجام نمی دهد. مدل های هوش مصنوعی خود را با دو برابر سرعت و کمتر از نیمی از هزینه های ابرهای دیگر آموزش دهید. اگر میخواهید بیشتر انجام دهید و کمتر هزینه کنید، یک تست رانندگی رایگان در اوراکل انجام دهید.