پادکست بازاریابی نوار چسب با چیس جارویس
در این قسمت از پادکست بازاریابی نوار، با چیس جارویس مصاحبه می کنم. چیس جارویس یک هنرمند برنده جوایز، کارآفرین و یکی از تاثیرگذارترین عکاسان دهه گذشته است. او کمپین هایی را برای برندهای بزرگی مانند اپل، نایک و ردبول ایجاد کرد و پرتره شهر را کارگردانی کرد و نامزد جایزه امی شد. آثار هنری او در سرتاسر جهان به نمایش گذاشته شده است، و او در داستان بارش برف برنده جایزه پولیتزر در نیویورک تایمز مشارکت داشته است.
جارویس، مبتکر فناوری، بهترین دوربین، اولین برنامه شبکه اجتماعی مبتنی بر عکس را ایجاد کرد و پرفروشترین تماس خلاقانه را نوشت. او همچنین CreativeLive را تأسیس کرد، یک پلت فرم یادگیری آنلاین که توسط Fiverr در سال 2021 به دست آمد، جایی که بیش از 50 میلیون دانش آموز مهارت های خلاقانه خود را تقویت کرده اند.
جارویس در کتاب جدیدش هرگز ایمن بازی نکن، به قدرت ایمنی و توجه متمرکز به عنوان محرک های کلیدی موفقیت می پردازد. ما راهبردهایی را برای غلبه بر شک به خود بررسی میکنیم، تأثیر دگرگونکننده بازی را در زندگیمان آشکار میکنیم و بر نقش اساسی تمرین در تسلط بر هر مهارتی تأکید میکنیم. جارویس مشتاقانه به ما یادآوری میکند که لذتبخشترین تجربههای زندگی اغلب فراتر از محدودههای منطقهی راحتیمان در انتظار ما هستند و از ما میخواهد که به شدت روی آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنیم.
خوراکی های کلیدی:
- امنیت اغلب ساختاری است که ما را عقب نگه می دارد.
- آنچه روی آن تمرکز می کنیم، واقعیت ما را تعیین می کند.
- توجه ابرقدرتی است که تجربیات ما را شکل می دهد.
- خودگویی حیاتی است. ما باید با خود مهربان باشیم
- بازیگوشی برای خلاقیت و شادی ضروری است.
- همه به عنوان یک مبتدی شروع می کنند. بخشی از سفر است
- موفقیت اغلب نتیجه تمرین مداوم است.
- تمرین ها و عادات برای دستیابی به اهداف ما حیاتی هستند.
- متاسفانه ما تحت تأثیر کسانی هستیم که از رویاهای خود دست کشیده اند.
- ما باید هنجارهای اجتماعی موفقیت و ایمنی را به چالش بکشیم.
فصل ها:
- [00:00] مقدمه ای بر چیس جارویس و سفر او
- [02:51] تعریف ایمنی و تاثیر آن بر خلاقیت
- [05:50] نقش توجه در دستیابی به موفقیت
- [08:49] غلبه بر شک به خود و سندروم فریبکار
- [11:59] اهمیت بازی در زندگی و کار
- [14:54] قدرت تمرین در تسلط
- [17:57] نتیجه گیری و اینکه کجاس جارویس را پیدا کنیم
بیشتر در مورد چیس جارویس:
این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب توسط:
هیچ کس بهتر از اوراکل داده ها را انجام نمی دهد. مدل های هوش مصنوعی خود را با دو برابر سرعت و کمتر از نیمی از هزینه های ابرهای دیگر آموزش دهید. اگر میخواهید بیشتر انجام دهید و کمتر هزینه کنید، یک تست رانندگی رایگان در اوراکل انجام دهید.