اخبار تور شارلوت دومو


بهار گذشته، Domo تور 20/20 را آغاز کرد. ایده پشت این تور، ایجاد یک سری کارگاه‌های صمیمی و رویدادهای شبکه‌ای در سراسر کشور بود که به نمایندگان فروش و مدیران این امکان را می‌داد تا نحوه تغییر نحوه اداره تجارت و شرکت‌ها را به اشتراک بگذارند. پس از شرکت در چندین مورد از این رویدادهای Domo Tour، در اینجا چند چیز یاد گرفتم.

کی گفته کار بازی نیست؟

در فروش نرم‌افزار، گرفتن تماس‌های فروش، نمایش محصولات در وب و مذاکره بدون ملاقات رودررو با کسی آسان است. در عصر تکنولوژی که ما در آن زندگی می کنیم، انجام هر کاری از راه دور مقرون به صرفه تر است.

اما در نهایت مردم می خواهند از افرادی که می شناسند و دوست دارند خرید کنند. چه راهی بهتر از یک محیط معمولی مانند یک کنسرت یا بازی بیسبال برای شناختن کسی؟

ظاهر مدیران در 165 مایل در ساعت.

بیشتر رویدادهای تور 20/20 حول محور رویدادهای ورزشی می چرخد. ما اخیراً 25 مدیر را برای یک تجربه مسابقه ای منحصر به فرد به جاده سرعت موتور شارلوت بردیم. چیزی که در پی داشت فوق العاده بود. دیدن چهره افراد بالقوه ما پس از رانندگی با سرعت 165 مایل در ساعت در اطراف پیچ یک در پیست بسیار ارزشمند بود. حرفه‌ای‌های کارکشته و باهوش که دهه‌ها تجربه بالاتر از من دارند، مثل بچه‌های دبستانی سرگیجه داشتند.

شما این تجربه را از طریق تلفن دریافت نمی کنید و مزایای طولانی مدت این روابط بی نظیر است.

چالش ها و ناامیدی های جهانی

یکی دیگر از کشفیات جذاب این تورهای 20/20 مخاطبان ما هستند. Domo در درجه اول بر فروش C-Suite و کاربران تجاری در سازمان تمرکز می کند – به عبارت دیگر، افرادی که به داده ها برای تصمیم گیری بهتر هنگام اداره شرکت نیاز دارند. از لحاظ تاریخی، آنها نادیده گرفته شده‌اند و اغلب مجبور هستند گزارش‌هایی را ارسال کنند و منتظر بمانند تا چیزی را در اکسل دریافت کنند. این ناامید کننده، ناکارآمد است و این چیزی است که Domo در حال تغییر است.

این ناامیدی ها تنها در یک صنعت یا بخش خاص نیست. جهانی هستند. هنگامی که یک مدیر عامل از یک شرکت خدمات مالی در رویداد ما در شارلوت شرکت کرد، از شنیدن اینکه یک مدیر مالی از یک شرکت تجهیزات پزشکی و یک معاون فروش از یک شرکت مشاوره فناوری اطلاعات با همین چالش‌ها مواجه هستند، شگفت‌زده شد.

داده ها، غریزه و پرواز کور.

کسب‌وکارها مجبور می‌شوند به جای تصمیم‌گیری از روی ضرب‌المثل، داده محور باشند. اغلب اوقات، هیچ پلتفرمی یا راه آسانی برای مدیران اجرایی وجود ندارد که به روشی آسان به این اطلاعات دسترسی داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برخی از رایج‌ترین چالش‌هایی که مشتریان ما با آن‌ها مواجه هستند و اینکه چگونه Domo فشار دسترسی به داده‌های حیاتی کسب‌وکار را کاهش می‌دهد، خلاصه ما را به نام ۴ دلیل کور بودن رهبران کسب‌وکار بررسی کنید.

علاوه بر مزایای تفریح ​​و ملاقات حضوری با مشتریان بالقوه، تور 20/20 فرصتی برای تأیید وجود نیازهای برآورده نشده عظیم در بازار و چنین فرصت عظیمی برای ارزش افزودن واقعی به سازمان ها و بهبود روش کار آنها فراهم کرد. .




دیدگاهتان را بنویسید