SAP Connect 2024 که توسط UKISUG در بیرمنگام سازماندهی شد، ویترینی از نوآوری و استراتژی بود که بینش های ارزشمندی را برای رهبران فناوری اطلاعات و کسب و کار با استفاده از برنامه های کاربردی SAP ارائه می کرد.
لیلا رومان، مدیر عامل SAP انگلستان و ایرلند، به همراه راب گدس، رئیس مدیریت موفقیت و تعامل مشتری، سخنرانی کلیدی پر از نکات کاربردی را برای سازمانهایی که در حال تغییر هستند، ارائه کردند.
سه ستون موفقیت SAP
لیلا رومن استراتژی SAP برای بریتانیا و ایرلند را برجسته کرد که بر اساس سه ستون ساختار یافته است:
- ایجاد یک کسب و کار پایدار: کمک به مشتریان برای رشد در بازارهای پویا از طریق راه حل های قوی.
- یک دنباله ایجاد کنید: مشارکت دادن مشتریان به عنوان شریک در یک سفر مشترک، با شناخت ماهیت طولانی مدت تحول.
- تیم های بزرگ بازی می کنند: تقویت مهارت های داخلی و پر کردن شکاف های استعداد برای پاسخگویی به نیازهای در حال تحول کسب و کار.
این ستونها با چشمانداز جهانی SAP همسو میشوند: تبدیل شدن به شرکت پیشرو برای برنامههای کاربردی سازمانی و هوش مصنوعی تجاری. رومن تایید کرد: “ما اینجاییم تا کمک کنیم، صرف نظر از سفر.”
ابتکارات و نوآوری های کلیدی
1. مشارکت های استراتژیک
تعهد SAP به موفقیت مشتری با نمونه هایی مانند خوشه یونیتی Sainsbury و دولت بریتانیا (HMRC، وزارت مسکن و حمل و نقل) برجسته شد که نشان دهنده قدرت دگرگون کننده راه حل های ابری SAP است. همانطور که رومن اظهار داشت: “ما در حال تغییر روش کار 100000 کارمند دولتی در هر روز هستیم.”
2. ادغام هوش مصنوعی
Romane مفتخر است اعلام کند که SAP از هدف 2024 خود فراتر رفته است. از 100 مورد استفاده از هوش مصنوعی، به 130 مورد رسیده است. او خاطرنشان کرد: “در سطح جهانی، ما حدود 30000 مشتری در سفر هوش مصنوعی داریم.”
3. ابزارهای مشتری محور
راب گدس ارائه کرد سفر ارزش مشتریچارچوبی که از سازمان ها با کشف، انتخاب، اتخاذ و گسترش راه حل های SAP حمایت می کند. ابزارهایی مانند Partner Finder و داشبورد برای گزارش های خطا و فرصت های یادگیری به عنوان منابع کم استفاده برجسته شدند.
گدس همچنین بر قدرت SAP تاکید کرد موفقیت ارجح است برنامه ای که اتخاذ تصمیم را بهبود می بخشد و مزایای قابل اندازه گیری مانند استقرار سریع تر (10٪) و افزایش بهره وری (24٪) را ارائه می دهد.
درس هایی برای رهبران فناوری اطلاعات و کسب و کار
- مدیریت تغییر را در آغوش بگیرید: دگرگونی به همان اندازه که به تکنولوژی مربوط می شود به مردم نیز مربوط می شود. گدس به یک مورد مشتری اشاره می کند که در آن فرسایش کم فرصت هایی را برای ارتقاء مهارت ایجاد می کند، اما تغییر فرآیندهای ریشه دار را نیز به چالش می کشد. ابزارهایی مانند SAP User Adoption Game می توانند به سازمان ها در رسیدگی به این مسائل کمک کنند.
- از منابع موجود بهره ببرید: بسیاری از چالش های تعمیر و نگهداری را می توان از طریق سلف سرویس حل کرد. گدس با تاکید بر اینکه سازمان ها از آموزش رایگان SAP استفاده کنند، تاکید کرد: 80 درصد بلیط ها را می توان با یک مقاله دانش بنیان بررسی کرد.
- روی موفقیت بلند مدت تمرکز کنید: تاکید SAP بر “هسته پاک” و نوآوری ساختار یافته تضمین می کند که کسب و کارها می توانند سرمایه گذاری های خود را در عین چابکی افزایش دهند. هکاتون های مشترک هوش مصنوعی و مرکز تجربه لندن پلتفرم هایی را برای ایده پردازی و اکتشاف ارائه می دهند.
برخی از مراحل بعدی توصیه می شود
- با اکوسیستم SAP درگیر شوید: با SAP و شرکای خود کار کنید تا آینده “ERP قابل اتصال” را با چارچوب اصلی و راه حل های سفارشی سازی شده برای نیازهای شما بر اساس پلت فرم فناوری کسب و کار SAP کشف کنید.
- چارچوب سفر ارزش مشتری را بپذیرید: ارزیابی کنید که سازمان شما در کجا قرار دارد و گام های رو به جلو را مشخص کنید.
- از آموزش و پشتیبانی بهره مند شوید: از ابزارهای رایگان، Preferred Success و اعتباربخشی پشتیبانی SAP برای بهبود خودکفایی و کاهش هزینه ها استفاده کنید.
- طرح ادغام هوش مصنوعی: از منابع موجود برای آماده شدن برای آینده هوش مصنوعی خود استفاده کنید.
SAP Connect 2024 یادآور این بود که موفقیت یک سفر جمعی است. همانطور که رومن نتیجه گرفت، “همه ما باید با هم موفق شویم.”