چرا اکثر گل ها شکست می خورند (و چگونه شانس ها را شکست دهیم)


پادکست بازاریابی نوار چسب با جان آکاف

در این قسمت از پادکست بازاریابی نوار، من مصاحبه کردم جان آکافنویسنده پرفروش نیویورک تایمز 9 کتاب، از جمله تنها چیزی که لازم است یک هدف است. جان که به‌خاطر شوخ طبعی و بینش‌های عملی‌اش شناخته می‌شود، مخاطبان را در سراسر جهان، از مایکروسافت گرفته تا فدکس، مورد خطاب قرار می‌دهد و به مردم کمک می‌کند تا پتانسیل‌های خود را باز کنند و به موفقیتی پایدار دست یابند.

گفتگوی ما عمیقاً به دام‌های هدف‌گذاری، دلایل رایجی که افراد از اهداف خود دست می‌کشند و استراتژی‌های اثبات شده برای غلبه بر این چالش‌ها می‌پردازد. چه در تلاش برای برداشتن اولین قدم یا حفظ شتاب باشید، توصیه های عملی جان به شما انگیزه می دهد تا اهداف قابل دستیابی را تعیین کنید و پیشرفت ثابتی داشته باشید.

خوراکی های کلیدی:

  • با استفاده از رویکرد “نردبان هدف” که شامل اهداف آسان، متوسط ​​و تضمینی است، اهداف خود را به مراحل قابل مدیریت تقسیم کنید.
  • از پشیمانی به عنوان ابزاری برای یادگیری و رشد استفاده کنید. پشیمانی بد شما را در گذشته گرفتار می کند، در حالی که پشیمانی خوب انگیزه عمل و تغییر را ایجاد می کند.
  • به خودتان اجازه ندهید که منتظر یک ظاهر 20 ساله عالی باشید. در عوض، روی اقدامات کوچکی تمرکز کنید که امروز باعث ایجاد انگیزه می شوند.
  • اهداف بدون زمان فقط رویا هستند. برای پیشرفت واقع بینانه، بلوک های زمانی خاصی را به اهداف خود اختصاص دهید.
  • خواه بصری، شنیداری یا جامعه محور، ابزارهای انگیزشی را که بهترین کار را برای شما دارند شناسایی کرده و از آنها استفاده کنید.
  • آرزوهای تصویر بزرگ را با گام های واقع بینانه و عملی متعادل کنید تا احساس خستگی نکنید.
  • از شکست ها درس بگیرید و سازگار شوید. هر شکست اطلاعات ارزشمندی را برای موفقیت در آینده فراهم می کند

فصل ها:

  • [01:02] جان آکوف کیست؟
  • [03:36] یک رویکرد منحصر به فرد برای هدف گذاری
  • [05:11] درک و استفاده از پشیمانی برای تغییرات مثبت
  • [07:07] ایجاد اهداف قابل دستیابی و مقابله با فرصت های نابرابر
  • [10:39] ایجاد تعادل بین اهداف بلندپروازانه و واقع بینانه
  • [14:58] اولویت بندی اهداف و پذیرش شکست برای موفقیت
  • [18:56] غلبه بر ترس از موفقیت و درس گرفتن از شکست

بیشتر در مورد جان آکاف:

این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب برای شما آورده شده است

هیچ کس بهتر از اوراکل داده ها را انجام نمی دهد. مدل های هوش مصنوعی خود را با دو برابر سرعت و کمتر از نیمی از هزینه های ابرهای دیگر آموزش دهید. اگر می‌خواهید بیشتر انجام دهید و کمتر هزینه کنید، یک تست رانندگی رایگان در اوراکل انجام دهید.

تصویری از هشدارهای هوش مصنوعی برای استراتژی بازاریابیتصویری از هشدارهای هوش مصنوعی برای استراتژی بازاریابی

به بیش از 25000 متخصص بازاریابی استراتژیک بپیوندید و با مشترک شدن در خبرنامه هفتگی ما، بازی بازاریابی خود را ارتقا دهید – اکنون بپیوندید تا درخواست های رایگان خود را دریافت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید