دوشنبه 2 دسامبر 2024
سیلیکون اسلوپس، یوتا – امروز، Domo (Nasdaq: DOMO) اعلام کرد که به عنوان یک رهبر در ماتریس ارزش فناوری تجزیه و تحلیل جاسازی شده ۲۰۲۴ Nucleus Research معرفی شده است. برای چهارمین سال متوالی ماتریس ارزش برای فناوریهای تحلیلی تعبیهشده، فروشندگان را بر اساس قابلیت استفاده و عملکرد راهحلهای مربوطه، و همچنین ارزشی که مشتریان از قابلیتهای هر محصول دریافت کردهاند، ارزیابی میکند.
برای این ماتریس ارزش، Nucleus Research Domo Everywhere را ارزیابی کرد که به کسبوکارها امکان میدهد قابلیتهای تحلیلی Domo را در برنامهها، وبسایتها و محصولات خود جاسازی کنند. این شرکت مزایایی را برای سازمانهایی که از Domo و Domo Everywhere استفاده میکنند، از جمله:
- پذیرش تجزیه و تحلیل داخلی را با تعبیه تجزیه و تحلیل های خاص کاربر به طور مستقیم در جریان کار اصلی و ابزارهای عملیاتی کاربران افزایش دهید.
- تولید و ارائه محصولات داده بسیار قابل تنظیم که می تواند به طور قابل توجهی هزینه های سرمایه گذاری اولیه و نگهداری را در مقایسه با توسعه دستی کاهش دهد.
- کسبوکارها را قادر میسازد تا با استفاده از دادهها و زیرساختهای موجود، بینش و تجزیهوتحلیل را به شرکا و مشتریان ارائه کنند و اغلب جریانهای درآمد جدیدی ایجاد میکنند و در عین حال محصولات و خدمات مشتری را متمایز میکنند.
- نمونه های دارای برچسب سفید را اجرا کنید و به عنوان مدیران برای نیازهای گزارش دهی منحصر به فرد سازمان عمل کنید و هزینه های اداری جاری را به طور چشمگیری کاهش دهید.
در محیط رقابتی امروزی، سازمانها باید همه ذینفعان – داخلی و خارجی – را با بینشهای مبتنی بر هوش مصنوعی توانمند کنند که در خطوط تولید موجود ادغام شده و هم مقرونبهصرفه و هم نگهداری آسان است. Darren Thane، CTO و EVP محصول در Domo میگوید Domo Everywhere یک راهحل قدرتمند است که تضمین میکند همه کاربران میتوانند بینش دادههای خود را برای اکوسیستم خود مقیاس کنند. “به رسمیت شناخته شدن یک بار دیگر به عنوان “رهبر” و همچنین به عنوان یک فروشنده با رتبه برتر در ماتریس ارزش تجزیه و تحلیل جاسازی شده هسته، گواهی بر توانایی ما در قادر ساختن سازمان ها به گسترش تجزیه و تحلیل سلف سرویس و ایجاد همکاری با شرکای خود است. مشتریان و سایر کاربران.»
به عنوان بخشی از ارزیابی ماتریس ارزش، Nucleus Research با چندین سازمان با استفاده از پلت فرم Domo و راه حل Domo Everywhere مصاحبه کرد. این شرکت یافته های خود را در تجزیه و تحلیل محصول و جاسازی شده یکپارچه با Domo گزارش دهید. Nucleus در آن دریافت که مشتریان Domo Everywhere بین 10 تا 35 درصد صرفه جویی در زمان برای تیم های تحلیلی، 55 تا 70 درصد چرخه های اجرای پرس و جو داده سریع تر و 300 درصد افزایش در نرخ پذیرش افزایش فروش را دریافت کردند. این نتایج با یک رویکرد یکپارچه برای تجزیه و تحلیل محصول و تعبیه شده امکان پذیر شد که کاربران را قادر می ساخت تا به راحتی محتوای تحلیلی را ارائه دهند و به طور مؤثر در مورد استفاده از آن در بین کاربران نهایی تحقیق کنند.
الکساندر ورم، تحلیلگر ارشد در Nucleus Research، Inc، می گوید: «دومو همچنان به عنوان پیشرو در تجزیه و تحلیل های جاسازی شده به دلیل توانایی آن در بهبود تجربیات کاربر نهایی، ایجاد تعامل و باز کردن جریان های درآمد اضافی شناخته می شود. Domo Everywhere یک پیشنهاد چشمگیر است که به کسبوکارها امکان میدهد تجزیه و تحلیلهای خاص مشتری را با استفاده از مجموعه دادههای موجود، فرآیندهای ETL و تجسمها ایجاد کنند، در حالی که از طریق عناصر UI قابل تنظیم، ثبات برند را حفظ میکنند. علاوه بر این، پیشرفتهای مولد هوش مصنوعی در Domo.AI، قابلیتهای یادگیری ماشین، پردازش زبان طبیعی و قابلیتهای تجزیه و تحلیل پیشبینیکننده را برای کاربران تحلیلهای تعبیهشده فراهم میکند.
برای یک نسخه رایگان از ماتریس ارزش تحقیقات هسته 2024 برای فناوری تجزیه و تحلیل جاسازی شده، از اینجا دیدن کنید.
برای یک کپی رایگان از تجزیه و تحلیل محصول و جاسازی شده یکپارچه با Domo گزارش، از اینجا دیدن کنید.
###
درباره تحقیقات هسته ای
Nucleus Research یک رهبر جهانی شناخته شده در تحقیقات فناوری ROI اکتشافی است. با استفاده از رویکرد مبتنی بر مورد، ما جریانهای تحقیقاتی و خدمات مشاورهای را ارائه میکنیم که فروشندگان و کاربران نهایی را قادر میسازد تا بازده سرمایهگذاریهای فناوری خود را کمی و حداکثر کنند. ما اعدادی را ارائه می دهیم که منجر به تصمیمات تجاری بهتر می شود. برای اطلاعات بیشتر، به NucleusResearch.com مراجعه کنید یا آخرین به روز رسانی های ما را در لینکدین دنبال کنید.
درباره Domo
Domo داده ها را برای همه کار می کند تا بتوانند تأثیر تجاری خود را چند برابر کنند. پلت فرم تجربه داده مبتنی بر ابر ما فراتر از هوش تجاری و تجزیه و تحلیل سنتی است و داده ها را با داشبوردها و برنامه های کاربر پسند قابل مشاهده و عملی می کند. Domo با استفاده از هوش مصنوعی، علم داده و یک پایه داده ایمن که به سیستمهای ابری و قدیمی موجود متصل میشود، به شرکتها کمک میکند تا فرآیندهای کسبوکار حیاتی را در مقیاس و در زمان رکورد بهینه کنند تا کنجکاوی جسورانهای را که نتایج کسبوکارهای نمایی را تقویت میکند، برانگیزد.
برای اطلاعات بیشتر به www.domo.com مراجعه کنید. همچنین می توانید Domo را در لینکدین دنبال کنید، X و فیس بوک
###
Domo یک علامت تجاری ثبت شده Domo, Inc.
###