9 نکته ای که باید قبل از بازگشایی محل کار خود در نظر بگیرید


از زمانی که اکثر ایالات متحده در ماه مارس به حالت خاموش شدن رفتند، Domo سخت در حال توسعه خط تولید خود برای کمک به سازمان‌ها برای مقابله هوشمندانه با همه‌گیری بود.

پس از راه اندازی چیزی که جیم کرامر از CNBC آن را “بهترین ردیاب ویروس کرونا در بازار” در طول یک قسمت از پول دیوانهما مجموعه‌ای از راه‌حل‌های جدید، از جمله مرکز فرماندهی بحران برای COVID-19 ایجاد کرده‌ایم، برنامه‌ای که برای ادغام چندین منبع داده طراحی شده است و از طریق داشبورد قابل درک به رهبران دولت اطلاعات بی‌درنگ درباره شاخص‌های کلیدی ارائه می‌کند.

یوتا، نبراسکا و آیووا این برنامه قدرتمند را پیاده سازی کرده اند و دقیقاً همانطور که در نظر گرفته شده برای آنها کار می کند.

«وقتی این را دیدیم [crisis] کریستن کاکس، مدیر اجرایی دفتر مدیریت و بودجه فرمانداری یوتا گفت: با ورود، می دانستیم که سرعت بسیار مهم است. “این به معنای مقیاس بندی سریع، دریافت سریع داده ها، [and] ساخت سریع زیرساخت ها به گونه ای که آماده باشیم اقتصاد را به شیوه ای بسیار مسئولانه باز کنیم.

“[With the COVID-19 Crisis Command Center]داده های کلیدی برای مشاهده همه ما در دسترس است. ما می‌توانیم ببینیم که چه اتفاقی برای واحدهای مراقبت‌های ویژه (ICU) می‌افتد تا سطح شهرستان. این به ما کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری کنیم و در رویکردمان جراحی‌تر شویم.

همزمان با استقرار یک مرکز فرماندهی بحران برای کووید-19 توسط ایالت‌های مذکور، جاش جیمز، مدیرعامل Domo در حال گفتگو با مشتریانی بود که مدام می‌پرسیدند: “چه زمانی می‌توانیم با خیال راحت به کار خود بازگردیم؟”

وارد مرکز فرماندهی بازگشت به کار شوید، راه حلی که شرکت ها را قادر می سازد از مهم ترین دارایی خود محافظت کنند: افرادشان.

برنامه مورد اعتماد از داده‌های ردیابی تماس برای به حداقل رساندن شیوع COVID-19، داده‌های دما برای نگه داشتن افراد بیمار در خانه، و داده‌های پردازش تسهیلات برای ایجاد آرامش در مورد ایمنی محل کار استفاده می‌کند.

از زمان راه‌اندازی این منبع، Domo همچنین یک راهنما ایجاد کرده و مجموعه‌ای از کارگاه‌های مجازی را در مورد نحوه بازگشایی ایمن محل کار راه‌اندازی کرده است.

ما همچنین با نمایندگان ده‌ها شرکت که در مرحله‌ای از فعال‌سازی مجدد نیروی کار هستند صحبت کردیم تا چالش‌های چنین ابتکاری را بهتر درک کنیم و بفهمیم چه چیزی مؤثر است و چه چیزی مفید نیست.

به عبارت دیگر، ما در پنج ماه گذشته به شدت درگیر این نبرد بوده ایم و چیزهای زیادی یاد گرفته ایم. و همیشه یادداشت برداری کردیم تا چیزی گم نشود یا فراموش نشود و تمام دانشی که به دست آورده ایم را به صورت مفید به اشتراک بگذاریم.

نتیجه فهرستی از 9 مورد است که باید هنگام برنامه ریزی برای بازگشت به کار در نظر بگیرید. با نحوه تصمیم گیری برای بازگشایی شروع می شود و به همه چیز از برنامه ریزی فضا گرفته تا ارتباطات می پردازد. برای دانلود چک لیست تا شما نیز بتوانید یک استراتژی مطمئن برای بازگشت به کار تدوین کنید، اینجا را کلیک کنید.




دیدگاهتان را بنویسید