پرداختن به شکاف رهبری بازاریابی کسب و کارهای کوچک


پادکست بازاریابی نوار چسب با جان یانچ

در این قسمت از پادکست بازاریابی کانالی، من به موضوع مهمی که امروزه کسب و کارهای کوچک با آن مواجه هستند می پردازم: فقدان رهبری بازاریابی. بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک با تلاش‌های بازاریابی نامرتبط، استراتژی‌های پراکنده و رشد راکد دست و پنجه نرم می‌کنند، نه به دلیل فقدان تاکتیک‌ها، بلکه به دلیل نداشتن رهبری بازاریابی برای گره زدن همه اینها.

همانطور که به آینده بازاریابی در سال 2025 نگاه می کنیم، به این می پردازم که چرا راه حل های سنتی – مانند آژانس های کارکنان یا OOP های جزئی – اغلب شکست می خورند و کسب و کارها برای اجرای یک استراتژی بازاریابی بلندمدت که باعث رشد پایدار کسب و کار می شود، چه کاری باید انجام دهند. این قسمت نشان می دهد که چگونه یک سیستم بازاریابی همراه با رهبری می تواند مشاغل کوچک را به شرکت های مقیاس پذیر و موفق تبدیل کند.

خوراکی های کلیدی:

  • اکثر مشاغل کوچک در بازاریابی شکست می خورند نه به دلیل کمبود ابزار یا تاکتیک، بلکه به دلیل فقدان رهبری بازاریابی.
  • رهبری قوی بازاریابی تضمین می‌کند که تمام تلاش‌ها با اهداف تجاری همسو هستند و باعث رشد قابل اندازه‌گیری می‌شوند.
  • ابتدا مشکلات اصلی را برطرف کنید: پیام رسانی را بهبود ببخشید، وب سایت خود را بهینه کنید و بر اعتمادسازی از طریق بازاریابی محتوا تمرکز کنید.
  • یک سیستم بازاریابی تکرارپذیر را پیاده سازی کنید که نتایج ثابت و بلندمدتی را ارائه دهد.
  • برای افزایش ارزش کسب و کار و جذابیت بیشتر شرکت برای فرصت های آینده، بازاریابی را به عنوان یک دارایی، نه یک هزینه، تلقی کنید.
  • رهبری بازاریابی به عنوان یک سرویس (مثلاً بخشی از CMOs) راه مقرون به صرفه ای را برای کسب راهنمایی های استراتژیک به شرکت ها و آژانس های کوچک ارائه می دهد.
  • هوش مصنوعی می تواند اجرای بازاریابی را بهبود بخشد، اما نمی تواند جایگزین رهبری و استراتژی لازم برای موفقیت شود.
  • آژانس ها باید رویکرد خود را تغییر دهند تا مانند معماران سیستم های بازاریابی فکر کنند، نه فقط پیمانکارانی که وظایف را انجام می دهند.
  • کسب و کارها باید به جای تلاش های سریع و نامرتبط بر روی استراتژی های بازاریابی بلندمدت تمرکز کنند.
  • پر کردن شکاف رهبری بازاریابی به کسب و کارهای کوچک کمک می کند تا در سال 2025 به رشد و موفقیت پایدار در کسب و کار دست یابند. و بعد از آن

فصل ها:

  • [01:50] شکاف رهبری بازاریابی
  • [02:57] چرا رهبری بازاریابی مهم است
  • [03:39] مراحل اصلاح شکاف های رهبری بازاریابی
  • [08:48] رهبری بازاریابی به عنوان یک خدمت

این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب برای شما آورده شده است

هیچ کس بهتر از اوراکل داده ها را انجام نمی دهد. مدل های هوش مصنوعی خود را با دو برابر سرعت و کمتر از نیمی از هزینه های ابرهای دیگر آموزش دهید. اگر می‌خواهید بیشتر انجام دهید و کمتر هزینه کنید، یک تست رانندگی رایگان در اوراکل انجام دهید.

تصویری از دستورات هوش مصنوعی برای استراتژی بازاریابیتصویری از هشدارهای هوش مصنوعی برای استراتژی بازاریابی

به بیش از 25000 متخصص بازاریابی استراتژیک بپیوندید و با مشترک شدن در خبرنامه هفتگی ما، بازی بازاریابی خود را ارتقا دهید – اکنون بپیوندید تا درخواست های رایگان خود را دریافت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید