برنامه هفته: اسناد بازاریابی





/ برنامه هفته: اسناد بازاریابی
















ما می دانیم که شما در دفتر خود نشسته اید و رویای راهی را می بینید که دقیقاً از هر یک از تلاش های بازاریابی خود چقدر درآمد کسب کرده اید. شاید همانطور که خواب دیدید، صفحاتی از صفحات گسترده و داده های نامفهوم را ورق زدید تا محاسبات خود را انجام دهید و نتیجه بگیرید.

اسناد بازاریابی نشانه، یک برنامه Domo که از جویدن داده های عملکرد بازاریابی شما و ارائه بینش شهودی و روشن در مورد نحوه اداره کسب و کار خود، حدس و گمان را حذف می کند.

هزینه بازاریابی خود را مستقیماً به درآمد خود پیوند دهید.

چه تلاش‌های بازاریابی شما سنتی‌تر باشد، مانند تبلیغات تلویزیونی و مجلات، یا با تاکتیک‌هایی مانند تبلیغات رسانه‌های اجتماعی یا بازاریابی ایمیلی، قلمرو دیجیتال را تسخیر کنید. اسناد بازاریابی می تواند به تعیین میزان بازگشت سرمایه از هر نقطه تماس جداگانه در هر یک از کانال های بازاریابی شما کمک کند.

marketing_attribution_0005_app_3

مدل خود را انتخاب کنید و اجازه دهید برنامه آن را از آنجا بگیرد.

این برنامه به شما امکان می دهد از بین پنج مدل برای تفسیر اطلاعات و توزیع اسناد خود انتخاب کنید:

  • اولین لمس: کانال اول تمام اعتبار فروش را دریافت می کند. این بازتابی واقعی از تأثیر هر کانال بر تبدیل فروش نیست.
  • لمس نهایی: کانال نهایی یا تبدیل کننده تمام اعتبار را دریافت می کند. سهم هر کانال در فروش شناسایی نمی شود.
  • خطی: همه کانال ها سهم مساوی از درآمد را دریافت می کنند. هزینه های کانال یا تعامل بالقوه تبدیل مشتری شناسایی نمی شود.
  • موقعیت: تشخیص بین کانال جذب و کانال تبدیل تقسیم می شود. کانال های باقی مانده به طور مساوی تقسیم می شوند.
  • زوال زمان: کانال ها تا زمان تبدیل سهم افزایشی دریافت می کنند. کانالی که ممکن است مشتری را به دست آورده باشد شناخته نمی شود.

بر اساس مدلی که انتخاب کرده‌اید، الگوریتم‌های برنامه به شما کمک می‌کنند تا تعیین کنید کدام یک از نقاط تماس بازاریابی شما مهم‌ترین نقش را در تبدیل مشتری یا درآمدزایی دیگر داشته است. داده های خود را از طریق مدل های مختلف اجرا کنید تا ببینید کمپین ها چگونه کار می کنند.

marketing_attribution_0004_app_2

مقایسه مدل ها برای یک تصویر کامل.

اگر نمی‌دانید کدام مدل صنعت یا کمپین شما را به بهترین شکل نشان می‌دهد، یا می‌خواهید «تصویر بزرگ‌تر» را کمی واضح‌تر ببینید، می‌توانید مقایسه مدل را اجرا کنید. عملکرد مقایسه مدل به شما نشان می دهد که کمپین در هر یک از پنج مدل چگونه عمل می کند. اگر عملکرد قوی در همه زمینه ها پیدا کردید، این یک رای سنگین به نفع سودآوری این کمپین برای شرکت شما است.

برنامه اسناد بازاریابی Domo به اشتیاق شما پایان می دهد و در عین حال هوش تجاری جدی – و ROI جدی – را در جیب شما می گذارد. اگر به Shop.org می‌روید، از غرفه شماره 9023 بازدید کنید و ما به شما نحوه عملکرد آن را شخصاً نشان خواهیم داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که Domo Apps می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد، آماده هستید؟

Appstore را بررسی کنید

اگر قبلاً مشتری Domo هستید، می‌توانید کتابخانه برنامه‌های در حال رشد ما را مرور کنید یا همین امروز شروع به ساخت برنامه خود کنید.

Appstore را بررسی کنید

شروع به توسعه کنید













دیدگاهتان را بنویسید