ما می دانیم که شما در دفتر خود نشسته اید و رویای راهی را می بینید که دقیقاً از هر یک از تلاش های بازاریابی خود چقدر درآمد کسب کرده اید. شاید همانطور که خواب دیدید، صفحاتی از صفحات گسترده و داده های نامفهوم را ورق زدید تا محاسبات خود را انجام دهید و نتیجه بگیرید. اسناد بازاریابی نشانه، یک برنامه Domo که از جویدن داده های عملکرد بازاریابی شما و ارائه بینش شهودی و روشن در مورد نحوه اداره کسب و کار خود، حدس و گمان را حذف می کند. چه تلاشهای بازاریابی شما سنتیتر باشد، مانند تبلیغات تلویزیونی و مجلات، یا با تاکتیکهایی مانند تبلیغات رسانههای اجتماعی یا بازاریابی ایمیلی، قلمرو دیجیتال را تسخیر کنید. اسناد بازاریابی می تواند به تعیین میزان بازگشت سرمایه از هر نقطه تماس جداگانه در هر یک از کانال های بازاریابی شما کمک کند. این برنامه به شما امکان می دهد از بین پنج مدل برای تفسیر اطلاعات و توزیع اسناد خود انتخاب کنید: بر اساس مدلی که انتخاب کردهاید، الگوریتمهای برنامه به شما کمک میکنند تا تعیین کنید کدام یک از نقاط تماس بازاریابی شما مهمترین نقش را در تبدیل مشتری یا درآمدزایی دیگر داشته است. داده های خود را از طریق مدل های مختلف اجرا کنید تا ببینید کمپین ها چگونه کار می کنند. اگر نمیدانید کدام مدل صنعت یا کمپین شما را به بهترین شکل نشان میدهد، یا میخواهید «تصویر بزرگتر» را کمی واضحتر ببینید، میتوانید مقایسه مدل را اجرا کنید. عملکرد مقایسه مدل به شما نشان می دهد که کمپین در هر یک از پنج مدل چگونه عمل می کند. اگر عملکرد قوی در همه زمینه ها پیدا کردید، این یک رای سنگین به نفع سودآوری این کمپین برای شرکت شما است. برنامه اسناد بازاریابی Domo به اشتیاق شما پایان می دهد و در عین حال هوش تجاری جدی – و ROI جدی – را در جیب شما می گذارد. اگر به Shop.org میروید، از غرفه شماره 9023 بازدید کنید و ما به شما نحوه عملکرد آن را شخصاً نشان خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که Domo Apps می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد، آماده هستید؟ Appstore را بررسی کنید اگر قبلاً مشتری Domo هستید، میتوانید کتابخانه برنامههای در حال رشد ما را مرور کنید یا همین امروز شروع به ساخت برنامه خود کنید. Appstore را بررسی کنید شروع به توسعه کنید
هزینه بازاریابی خود را مستقیماً به درآمد خود پیوند دهید.
مدل خود را انتخاب کنید و اجازه دهید برنامه آن را از آنجا بگیرد.
مقایسه مدل ها برای یک تصویر کامل.