قدرت آموزش و برندسازی


پادکست بازاریابی نوار چسب با تامی ملو

در این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب، با تامی ملو، یک کارآفرین رویایی و بنیانگذار یک تجارت خدمات خانگی با ارزش 220 میلیون دلار که در 20 ایالت فعالیت می کند، مصاحبه کردم. به عنوان نویسنده از بالا بردن: کسب و کاری بسازید که همه برنده شوند و میزبان از کارشناس خدمات منزل پادکست، تامی حرفه خود را وقف کمک به دیگران برای دستیابی به موفقیت تجاری با تمرکز بر جذب استعدادهای برتر، بهینه سازی استراتژی های برندسازی و ارائه تجربیات استثنایی به مشتریان کرده است.

در طول مکالمه ما، تامی سفر خود را برای افزایش یک کسب و کار از یک عملیات کوچک به یک رهبر صنعت در خدمات خانگی به اشتراک گذاشت. او بر اهمیت سرمایه‌گذاری در آموزش، همسو کردن ارزش‌های اصلی و استفاده از سیستم‌های پرداخت به ازای عملکرد برای ایجاد یک تیم پر رونق و وفاداری طولانی‌مدت مشتری تاکید کرد.

خوراکی های کلیدی:

  • شماره گیری به عنوان شما بازار: تامی با جذب نیرو مانند یک کمپین بازاریابی رفتار می کند و مجموعه ای مستمر از استعدادهای A-plus را ایجاد می کند. بر شناسایی نامزدهای مناسب با تعریف «آواتار» ایده آل برای هر نقش و استفاده از تبلیغات هدفمند برای جذب آنها تمرکز دارد.
  • پرداخت برای عملکرد منجر به نتایج می شود: حرکت به سمت پرداخت مبتنی بر عملکرد نه تنها باعث ایجاد انگیزه در کارمندان می‌شود، بلکه شاخص‌های عملکرد کلیدی مانند نرخ رزرو، نرخ تبدیل و رضایت مشتری را بهبود می‌بخشد و باعث موفقیت تیم و کسب‌وکار می‌شود.
  • برندسازی فراتر از یک لوگو است: تعمیرات اساسی برند تامی، از جمله پوشش‌های خودرویی که از نظر بصری قابل توجه است و صدای برند یکپارچه در ایمیل‌ها، بیلبوردها و تابلوهای حیاط، دید شرکت و اعتماد مشتری را افزایش داد.
  • مرکز تماس را بهینه کنید: یک مرکز تماس خوب آموزش دیده بسیار مهم است. تیم او با تمرکز بر همدلی، پاسخگویی و حل مشکل، سرنخ های بیشتری را به مشتریان وفادار تبدیل می کند و بازده سرمایه گذاری بازاریابی را به حداکثر می رساند.
  • مشاغل یقه آبی آینده هستند: با کمبود فزاینده نیروی کار ماهر، تامی آینده روشنی را برای تاجران می بیند و بر مزایای مالی و شخصی کار در بخش خدمات خانگی تاکید می کند.

فصل ها:

  • [00:00] تامی ملو کیست؟
  • [02:14] بهینه سازی استخدام و کیفیت خدمات
  • [04:05] برندسازی فراتر از لوگوی شماست
  • [07:26] ایجاد انگیزه در کارکنان برای کار
  • [12:37] استخدام در مقابل ایجاد بازیکنان A
  • [15:52] استفاده از بازاریابی استخدامی

بیشتر در مورد تامی ملو:

این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب برای شما آورده شده است

آیا می خواهید بازی بازاریابی خود را ارتقا دهید؟ AdCritter تبلیغات تلویزیونی متصل را با هدفگیری مجدد دیجیتالی دقیق ترکیب می کند تا نتایج واقعی را به دست آورد. کشف کنید که چگونه استراتژی قیف کامل آنها می تواند به هوشمندتر شدن کسب و کار شما کمک کند. به آنها بگویید که بازاریابی نوار چسب برای شما ارسال کرده است، و در اولین کمپین خود یک مسابقه دلار به دلار دریافت خواهید کرد! در adcritter.com بیشتر بیاموزید.

تصویری از هشدارهای هوش مصنوعی برای استراتژی بازاریابیتصویری از هشدارهای هوش مصنوعی برای استراتژی بازاریابی

به بیش از 25000 متخصص بازاریابی استراتژیک بپیوندید و با مشترک شدن در خبرنامه هفتگی ما، بازی بازاریابی خود را ارتقا دهید – اکنون بپیوندید تا درخواست های رایگان خود را دریافت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید