مطالعه اخیر Domo Total Economic Impact (TEI) توسط شرکت تحقیقاتی مستقل Forrester Consulting در اوایل این ماه منتشر شد و در مورد ارزش سیستم عامل پیشرو مبتنی بر ابر برای مشاغل صحبت می کند.
این مطالعه که چهار مشتری Domo را که به مدت سه سال از پلتفرم Domo استفاده میکردند مورد بررسی قرار داد، نشان داد که هر مشتری در آن بازه زمانی ROI شمالی 400 درصدی کسب کرده است. علاوه بر این، هر مشتری سرمایه خود را در کمتر از یک سال پس گرفت.
قبل از روی آوردن به Domo، سازمانهای مورد تجزیه و تحلیل حداقل از یک ابزار BI استفاده میکردند، اما برای به دست آوردن بینشهای مورد نیاز برای ایجاد تغییر تلاش کردند.
پس از اینکه شرکتها Domo را به کار گرفتند، سرانجام توانستند به تلاشهای تحول دیجیتال خود بپردازند.
از منظر قابل اندازهگیری، آنها افزایش 5.3 میلیون دلاری در سود خالص را تجربه کردند که بخش بزرگی از توانایی جدید در هدایت تحلیلگران به پروژههای با ارزش بالاتر بود.
و از منظر کیفی، آنها عمدتاً دو چیز را گزارش میکنند: افزایش اعتماد اجرایی در تصمیمگیری (به دلیل دید بهتر در کسبوکار) و تغییر در فرهنگ شرکت (به دلیل دسترسی سلف سرویس به بینشهای به موقع).
مصاحبهشوندگان به Forrester گفتند که شهود بودن Domo برای تصمیمگیران به شدت بر توانایی آنها در تولید گزارشهای خود تأثیر گذاشته و به آنها اجازه میدهد سریعتر تصمیمگیری کنند.
جاش جیمز، بنیانگذار و مدیر عامل Domo، می گوید: «تحلیل Forrester نشان می دهد که چگونه قدرت و مقیاس Domo باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شرکت ها می شود و در عین حال پذیرش فرهنگ مبتنی بر داده را آسان تر می کند. با Domo، شما نیازی به دانش فنی ابزارهای BI ندارید و نیازی به تکیه بر تحلیلگران تجاری ندارید. بینش بیدرنگ در دسترس شماست.»
مدتی است که می گوییم وقتی یک شرکت تمام افراد، داده ها و سیستم های خود را در یک مکان گرد هم می آورد، ارزشی که از آن کسب می کند به طور تصاعدی افزایش می یابد. به لطف کار انجام شده توسط Forrester، اکنون حقایقی برای پشتیبانی از آن وجود دارد.
برای دانلود نظرسنجی به اینجا بروید.