10 قسمت برتر پادکست بازاریابی نواری 2024


با نزدیک شدن به سال 2024، نمی توانم به تمام گفتگوهای شگفت انگیزی که داشتم نگاه نکنم پادکست بازاریابی نوار چسب امسال بازاریابی سریعتر از همیشه در حال تغییر است، و کسب‌وکارهای کوچک بر این موج سوار شده‌اند – با روندهای جدید سازگار شده‌اند، فناوری را پذیرفته و راه‌های جدیدی برای ارتباط با مشتریان خود پیدا کرده‌اند. امسال همه چیز درباره خلاق ماندن، ارتباط ماندن و ایجاد اتفاقات بود، و من این امتیاز را داشتم که با مهمانان شگفت انگیزی در همه چیز غواصی کنم.

فکر می‌کردم جمع کردن قسمت‌هایی که امسال واقعاً مورد توجه شنوندگان قرار گرفته‌اند، جالب خواهد بود. اینها بهترین قسمت های پادکست سال 2024 بودند که بیشترین ارزش را ارائه کردند، بهترین ایده ها را جرقه زدند، و الهام بخش عمل شدند. اگر موردی را از دست دادید، اکنون زمان مناسبی برای گنجاندن آنهاست!

اگر آنچه را که در اینجا شنیدید دوست دارید، مجموعه کامل نمایش ها را بررسی کنید.

1. استفان اسپنسر-تسلط بر سئو در عصر هوش مصنوعی

استفان اسپنسر یک متخصص سئو، بنیانگذار Net Concepts و میزبان پادکست است خودتان را بهینه کنید و بازاریابی صحبت می کند. در این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب، اسپنسر و من به این موضوع می پردازیم که چگونه هوش مصنوعی بازی سئو را تغییر می دهد و چه کارهایی می توانید انجام دهید تا ادامه دهید.

بزرگترین غذای آماده:

سئو در سال 2024 همه چیز در مورد انطباق با هوش مصنوعی است. اسپنسر نحوه استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی را برای ایجاد محتوای بهتر، بهینه سازی سایت و جلوتر از رقبا به اشتراک می گذارد. چه یک کهنه کار سئو باشید یا فقط در تلاش برای رشد حضور آنلاین خود باشید، توصیه های او به شما کمک می کند تا در این چشم انداز در حال تحول حرکت کنید و کسب و کار خود را برای موفقیت تنظیم کنید.

برای گوش دادن به قسمت اینجا کلیک کنید.

2. جان یانچ – کشف اسرار قیمت گذاری ممتاز در خدمات حرفه ای

قیمت گذاری خدمات حرفه ای می تواند دشوار به نظر برسد – برخلاف محصولات، خدمات نامشهود هستند و ارزش آنها می تواند از مشتری به مشتری دیگر متفاوت باشد. در این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب، به استراتژی‌هایی می‌پردازم که به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا با تمرکز بر راه‌حل‌ها به‌جای فروش خدمات، قیمت‌های برتر را کنترل کنند.

بزرگترین غذای آماده:

همه چیز با ارسال پیام شروع می شود. برای دریافت حق بیمه، باید مشکلی را که در حال حل آن هستید به وضوح بیان کنید و به مشتریان نشان دهید که واقعاً چالش های آنها را درک می کنید. از آنجا، هدف از برجسته شدن با رویکردی منحصربه‌فرد، ایجاد اعتماد از طریق شخصی‌سازی و ارائه بسته‌های تولیدی است که درک و خرید خدمات شما را آسان می‌کند.

من همچنین در حال بررسی چگونگی ایجاد روابط بلندمدت و حرکت به سمت یک مدل درآمد تکرارشونده مقیاس‌پذیر با ارائه ارزش مداوم به مشتریان خاص هستم.

برای گوش دادن به قسمت اینجا کلیک کنید.

3. ست گودینچگونه با انتخاب مشتریان و رقابت خود، استراتژی تغییر بازی بسازید

من این لذت را داشتم که با تالار مشاهیر بازاریابی و دوست قدیمی برنامه، ست گودین، در این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب صحبت کنم. گودین که به خاطر ایده‌های نوآورانه‌اش در زمینه بازاریابی و کارآفرینی شناخته می‌شود، به من پیوست تا به موضوع مورد علاقه‌ام – استراتژی – بپردازم. ما بررسی کردیم که چگونه کسب‌وکارها و افراد به طور یکسان می‌توانند رویکرد استراتژیک خود را برای موفقیت بیشتر بازنگری کنند، برگرفته از آخرین کتاب او، این یک استراتژی است: برنامه ریزی های بهتری داشته باشید.

بزرگترین غذای آماده:

استراتژی فقط یک برنامه گام به گام نیست – یک فلسفه تبدیل شدن است. گودین توضیح می‌دهد که درک سیستم‌ها، انتخاب عمدی مشتریان و رقبا و نزدیک شدن به استراتژی با همدلی می‌تواند نحوه انجام کسب‌وکار شما را تغییر دهد.

در گفتگوی ما، گودین با تأکید بر نقش همدلی – نه فقط مهربانی – در تصمیم‌گیری، ایده‌های مرسوم را به چالش می‌کشد. با درک واقعی مشتریان خود و سیستم هایی که آنها هدایت می کنند، می توانید روابط قوی تر و طولانی تر ایجاد کنید. همچنین قدرت انتخاب عمدی افرادی را که به آنها خدمت می‌کنید و با چه کسانی رقابت می‌کنید برجسته می‌کند و به کسب‌وکارها کمک می‌کند از تجاری‌سازی فرار کنند و بر ارائه ارزش منحصر به فرد تمرکز کنند.

برای گوش دادن به قسمت اینجا کلیک کنید.

4. Hydrangea the Gentleباز کردن پتانسیل رهبری خود

Hortense le Gentil یک مربی اجرایی، سخنران و نویسنده با بیش از 30 سال تجربه است که به مدیران عامل و مدیران ارشد کمک می کند تا رهبرانی معتبرتر و همدل تر شوند. در این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب، به بررسی آنچه برای تبدیل شدن از یک رهبر “قهرمان” به یک “شخص” واقعی نیاز است، می پردازیم.

بزرگترین غذای آماده:

رهبری عالی به این نیست که همه پاسخ ها را داشته باشید – بلکه رهبری با اصالت، همدلی و آسیب پذیری است. Hortense نکات عملی را برای غلبه بر موانع ذهنی، ارتباط با تیم خود در سطح عمیق تر، و باز کردن پتانسیل رهبری کامل خود به اشتراک می گذارد.

اگر می خواهید به عنوان یک رهبر رشد کنید و الهام بخش اطرافیان خود باشید، این قسمت پر از بینش است که به شما کمک می کند در دنیای پر سرعت امروز پیشرفت کنید.

برای گوش دادن به قسمت اینجا کلیک کنید.

5. راسل هانبری –از مشترکین تا درآمد: راهنمای تاکتیکی برای تسلط بر خبرنامه

راسل هنبری حرفه ای، سخنران و بنیانگذار دیجیتال مارکتینگ است کلیک کنید خبرنامه در این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب، هنبری و من در مورد قدرت خبرنامه های ایمیل و اینکه چگونه آنها به عنوان یک ابزار ضروری برای بازاریابان بازگشت بزرگی داشته اند صحبت می کنیم.

بزرگترین غذای آماده:

خبرنامه های ایمیل چیزی بیش از یک راه ساده برای در تماس ماندن هستند – آنها معدن طلایی برای افزایش درآمد هستند. Henneberry نحوه ایجاد خبرنامه‌هایی را به اشتراک می‌گذارد که محتوای ارزشمند را با فراخوان‌های هوشمندانه متعادل می‌کند و مخاطبان شما را درگیر نگه می‌دارد و در عین حال آنها را به صورت استراتژیک برای برداشتن گام بعدی راهنمایی می‌کند.

ما همچنین به روش‌هایی برای کسب درآمد از خبرنامه‌ها، از تبلیغات و مشاوره گرفته تا محصولات اطلاعاتی، و اینکه چرا تمرکز بر معیارهایی مانند نرخ باز و کیفیت مشترک کلید موفقیت است، می پردازیم.

برای گوش دادن به قسمت اینجا کلیک کنید.

6. جی بائرچگونه در دوره جدید انتظارات مشتری حرکت کنیم

در این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسبمن یک گفتگوی جذاب با جی بائر، کارشناس رشد کسب و کار، محقق تجربه مشتری و کارآفرین نسل هفتم داشتم. جی، نویسنده هفت کتاب پرفروش و موسس شش شرکت چند میلیون دلاری، بینش هایی را از آخرین کتاب خود به اشتراک می گذارد. زمان برنده شدن: چگونه از نیاز مشتریان خود به سرعت فراتر بروید.

بزرگترین غذای آماده:

تحقیقات جی نشان می دهد که دو سوم مشتریان در حال حاضر به اندازه قیمت به سرعت اهمیت می دهند. صرفه جویی در وقت مشتریان یک راه مطمئن برای به دست آوردن وفاداری آنها است، در حالی که اتلاف وقت آنها می تواند از نظر مالی برای شما هزینه داشته باشد. در دنیای پر سرعت امروز، سرعت و پاسخگویی برای ارائه تجربیات استثنایی کاربر و افزایش درآمد ضروری است.

Jay چارچوب شش قسمتی Time to Win را تجزیه می‌کند و استراتژی‌های عملی برای اولویت‌بندی سرعت در سازمان شما و تضمین مزیت رقابتی ارائه می‌دهد.

برای گوش دادن به قسمت اینجا کلیک کنید.

7. رایان دایسشکستن نفرین بنیانگذار: باز کردن ارزش تجاری خارج از خود

رایان دایس، بنیانگذار DigitalMarketer.com و کارآفرین سریالی در پادکست بازاریابی نوار چسب به من می‌پیوندد تا اطلاعاتی از آخرین کتابش به اشتراک بگذارد، مقیاس پذیر باشید: سیستم عاملی که کسب و کار شما نیاز دارد تا بدون شما اجرا و گسترش یابد. در این قسمت، ما به استراتژی‌هایی برای غلبه بر نفرین بنیان‌گذار و ایجاد کسب‌وکاری که فراتر از مشارکت بنیان‌گذار شکوفا می‌شود، می‌پردازیم.

بزرگترین غذای آماده:

برای رشد واقعی کسب و کار خود، باید از ضروری بودن رها شوید. رایان استراتژی‌های عملی را برای ایجاد محرک‌های ارزش، ایجاد ریتم‌های استراتژیک، و ایجاد تیم‌هایی با عملکرد بالا به اشتراک می‌گذارد که می‌توانند بدون نظارت دائمی بنیانگذار رشد را هدایت کنند. او همچنین در مورد چگونگی ترسیم جریان‌های خلق ارزش و اجرای ریتم‌های جلسات مؤثر برای حفظ کسب‌وکارتان به صورت روان و پایدار بحث می‌کند.

برای گوش دادن به قسمت اینجا کلیک کنید.

8. کیت بردلی چرنیسنحوه تولید محتوای بهتر با هوش مصنوعی مشترک

در این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب، من این لذت را داشتم که با کیت بردلی چرنیس، دی جی سابق راک اند رول که بنیانگذار و مدیر عامل شرکت بود صحبت کنم. اخیراً هوش مصنوعی. کیت با بیش از 20 سال تجربه رسانه ای و بازاریابی، دیدگاه منحصر به فرد خود را در مورد تکامل بازاریابی محتوا و اینکه چگونه هوش مصنوعی صنعت را تغییر می دهد، به اشتراک می گذارد.

بزرگترین غذای آماده:

بازاریابی محتوا در حال تکامل است و کلید موفقیت در ترکیب خلاقیت انسان با قدرت هوش مصنوعی نهفته است. کیت استراتژی‌های عملی را برای کاهش درهم‌تنیدگی محتوا، ایجاد پیام‌رسانی شخصی‌شده در رسانه‌های اجتماعی و استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد تعامل در حین مقابله با چالش‌هایی مانند حریم خصوصی داده‌ها به اشتراک می‌گذارد.

برای گوش دادن به قسمت اینجا کلیک کنید.

9. آماندا هلمزبیلبوردهای پیاده روی و کدهای QR

در این قسمت از پادکست بازاریابی کانالی، من این لذت را داشتم که با آماندا هلمز، مدیر عامل Chet Holmes International صحبت کنم. آماندا که یک مبتکر واقعی استراتژی فروش است، به اشتراک می‌گذارد که چگونه فروش شرکتش را 1176 درصد در سال اول دوبرابر کرده است و عمیقاً در قدرت تحول‌آفرین استراتژی Dream 100 و دیگر تاکتیک‌های بازاریابی غیرمتعارف فرو می‌رود.

بزرگترین غذای آماده:

آماندا توضیح می‌دهد که چگونه استراتژی Dream 100، روشی اثبات‌شده توسط پدرش در حین کار با چارلی مانگر، بر روی هدف قرار دادن گروهی منتخب از چشم‌اندازهای با ارزش برای هدایت رشد تصاعدی تمرکز می‌کند. او همچنین رویکردهای بازاریابی خلاقانه‌ای را به اشتراک می‌گذارد، مانند نمایشگاه‌های تجاری تور با یک بیلبورد چهار فوتی و کدهای QR استراتژیک قرار داده شده، تا تلاش‌های آفلاین و آنلاین را برای حداکثر تأثیرگذاری یکپارچه ترکیب کند.

برای گوش دادن به قسمت اینجا کلیک کنید.

10. اندرو گاتورمسنچگونه با انتخاب مشتریان و رقابت خود، استراتژی تغییر بازی بسازید

در این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب، با اندرو گوتورمسن، یکی از بنیانگذاران دایرهپلت فرم همه کاره برای جوامع در سطح جهانی از سازندگان و برندهای حرفه ای. اندرو با تجربه به عنوان معاون سابق رشد در Teachable، دانش زیادی در دوره ها، عضویت ها و ایجاد تیم های بازاریابی برای رشد دارد. ما با هم بررسی کردیم که چه چیزی باعث پیشرفت جوامع پلاتین می شود، از برتری هیئت مدیره تا حفظ بلندمدت اعضا.

بزرگترین غذای آماده:

یک جامعه آنلاین پر رونق چیزی بیش از یک پلتفرم است – در مورد تقویت تعامل، ارائه ارزش و حفظ اعضا برای طولانی مدت است. اندرو به اشتراک می گذارد که چگونه جوامع پلاتین مانند اپرا در حال رشد هستند دایرهبرای ایجاد روابط پایدار و سرمایه‌گذاری اعضا از مجموعه‌های امضا، پذیرش بدون درز و تحویل ارزش ثابت استفاده کنید.

برای گوش دادن به قسمت اینجا کلیک کنید.

ما نظرات را دوست داریم!

آیا قسمت مورد علاقه شما در لیست است؟ اگر نه، ما دوست داریم بشنویم که از گوش دادن به چه چیزی بیشتر لذت بردید!

برای مخاطبان پادکست ما، نمی‌توانیم از حمایت شما در طول سال‌ها به اندازه کافی تشکر کنیم! اگر نمایش را دوست دارید، کلیک کنید و مشترک شوید و اگر از نمایش خوشتان آمد، لطفاً در آیتونز به ما نظر بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید