ریچارد سالموند از پایان ماه می ترسید. بهعنوان مدیر برنامهریزی و تحلیل مالی Fuji زیراکس استرالیا، سطح استرس او هر چند هفته یکبار افزایش مییابد، زیرا به هیچ وجه نمیتوانست خیلی پایین قیف فروش را ببیند.
او گفت: «ما روی تحویل یک ماهه تمرکز خواهیم کرد، از خط عبور خواهیم کرد و سپس نگران ماه آینده خواهیم بود. “این یک چرخه معیوب بود.”
چه چیزی تغییر کرد؟ در سال 2015، تولیدکننده پیشرو استرالیایی پرینتر، اسکنر و دستگاه فکس Domo را معرفی کرد. اکنون همه افراد در بخش فروش شرکت پردازش اسناد بیش از 90 روز در معرض دید هستند.
Domo با جمعآوری و «تمیز کردن» همه دادههای فوجی زیراکس شروع کرد تا به تیم فروش تصویر واضحی از مرحلهای که هر مشتری یا مشتری بالقوه در آن است ارائه دهد. سپس به فوجی زیراکس کمک کرد تا تشخیص دهد چه فرصت هایی از دست رفته است.
سالموند گفت: «فروشندگان ما به ما میگفتند که همه مشتریها را خسته کردهاند و از همه آنها بازدید میکنند. اما هیچ راهی برای دانستن این موضوع وجود نداشت. چیزهای زیادی برای پیگیری روشی که ما سعی در ردیابی آن داشتیم وجود داشت.»
با Domo، تیم فروش فوجی زیراکس میتواند تشخیص دهد که کدام دستگاهها و فروشگاهها به خدمات یا توجه نیاز دارند، آنها را تقسیمبندی کرده و سپس با پیشنهادات و مشوقهای تمدید به کجا بروند – راهی بسیار کارآمد و مقرونبهصرفه برای گسترش روابط با مشتری.
سالموند میگوید این موقعیت خوبی است، بهویژه در عصری که بسیاری از شرکتها تلاش میکنند کارهای بیشتری را با کمتر انجام دهند، که میتواند منجر به پرکاری و/یا کمکار شدن تیمهای فروش شود.
جاناتان رای، معاون فروش Domo، گفت: در این شرایط، تقریباً هر درخواستی – از تولید گزارشهای اولیه گرفته تا معنا بخشیدن به منابع اطلاعاتی بیشمار – به یک چالش برای اجرا تبدیل میشود.
سالموند افزود: «حل کردن سادهترین مشکل هم ماهها طول میکشید. با Domo میتوانیم سریع و زیرکانه کار کنیم. کل عملیات فروش ما بسیار روانتر اجرا می شود. همه به داده ها در قالبی آسان برای هضم دسترسی دارند. و اگر ماه آینده خوب به نظر نمی رسد، می توانیم کاری در مورد آن انجام دهیم.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه Domo می تواند به مدیران فروش، مدیران و نمایندگان کمک کند تا تصمیمات بهتر و سریع تری بگیرند تا بتوانند به اهداف خود برسند و از آنها فراتر رفته و نتیجه را بهبود بخشند، اینجا را کلیک کنید.