بلک فرایدی یکی از شلوغ ترین فصل های سال برای خرده فروشان در هر شکل و اندازه است. ماهها پیشبینی، موجودی و برنامهریزی تبلیغاتی در طول فصلی که بسیاری آن را خردهفروشی مینامند، زنده میشوند.
خردهفروشان برای جلوگیری از فعالیتهای روز دوشنبه صبح و کسب مزیت رقابتی، به فناوری و دادههای بیدرنگ روی میآورند تا شیوه اداره کسبوکار خود را بهصورت دیجیتالی تغییر دهند.
امروز، Domo برای معرفی جدید هیجانزده است سوئیت خرده فروشی Domoبا دو برنامه قدرتمند جدید Domo که به کارمندان خردهفروشی – از همکاران و مدیران سطح فروشگاه گرفته تا بازرگانان سطح سازمانی، خریداران و برنامهریزان موجودی – با اطلاعات دقیق و در زمان واقعی کمک میکند.
را اپلیکیشن کارآمدی فروشگاه معیارهای حیاتی ماموریت را برای خرده فروشان به منظور اتخاذ تصمیمات سریع و اقدامات به موقع که نتایج را بهبود می بخشد، در کانون توجه قرار می دهد. این معیارها شامل فروش دورهای، سود، سطوح موجود در انبار، رضایت مشتری، بودجه نیروی کار، عملکرد برنامه وفاداری، و KPIهای سفارشی مورد استفاده برای افزایش عملکرد فروشگاه است.
را برنامه عملکرد محصول دادههای موجودی را زنده میکند و به خردهفروشان کمک میکند تا با درک عملکرد محصولات در سطح منطقه و فروشگاه، از طریق تجسمهای آسان برای مصرف و کاوش، فروش را به حداکثر برسانند. این نرم افزار جدید به خرده فروشان اجازه می دهد تا فوراً با ایجاد تغییرات مناسب در زمینه هایی مانند مدیریت موجودی، قیمت گذاری، علائم تبلیغاتی، فروش کالا، قرار دادن محصول یا کارکنان، فوراً به مناطقی که عملکرد ضعیفی دارند رسیدگی کنند. نماها را می توان مدیریت کرد تا به راحتی با نقش، مسئولیت و سطح امنیتی هر کاربر مطابقت داشته باشد.
چه این برنامههای کاربردی جدید بهصورت جداگانه یا ترکیبی مورد استفاده قرار گیرند، مجموعه خرده فروشی Domo بر قدرت پلتفرم Domo استوار است تا به مشتریان خردهفروش راههای جدیدی را ارائه دهد تا تیمهایشان را بر اساس معیارهایی که بیشترین اهمیت را برای کسبوکارشان دارد، هماهنگ کنند.
Marysol Elorriaga از تیم TELUS Retail Limited Channel Insights میگوید که برنامههای Domo به مدیران فروشگاه ما اجازه میدهد تا بفهمند واقعاً در کسبوکارشان چه اتفاقی میافتد و فرصتهایی را برای آموزش، مربیگری و انجام تنظیمات در زمینههای کسبوکار مانند کارکنان شناسایی کنند، که میتواند تأثیر زیادی داشته باشد. در ROI در فروشگاه، یک معیار کلیدی که همه ما با آن موافق هستیم.
بر کسی پوشیده نیست که بخش خردهفروشی شاهد برخی از شدیدترین فشارهای رقابتی در دهه گذشته است، با ورود تازه واردان به فضا و انتظارات مصرفکنندگان دائماً در حال تغییر است. برای کمک به مشتریان خود در رقابت در فصل اوج آتی و در طول سال، ما به نوآوری در جایی که مشتریان ما بیشتر به ما نیاز دارند ادامه خواهیم داد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سوئیت خرده فروشی جدید ما، به https://www.domo.com/retail-suite مراجعه کنید.