در حال حاضر بر کسی پوشیده نیست که استوری های اینستاگرام بر قالب استوری غالب است و از پیشگام استوری ها یعنی اسنپ چت بسیار پیشی گرفته است. در واقع، اینستاگرام اعلام کرد که کاربران روزانه استوری اینستاگرام تنها 5 ماه پس از راه اندازی به 200 میلیون کاربر رسیده است. و آخرین اعداد فقط شکاف را بیشتر می کند: استوری اینستاگرام در ماه گذشته تا اولین تولدش به 250 میلیون کاربر روزانه افزایش یافت و اسنپ چت را با تنها 166 میلیون کاربر روزانه در آخرین گزارش خود در ماه می در گرد و غبار ضرب المثل باقی گذاشت. پس آیا همه چیز برای اسنپ تمام شده است؟ شاید نه. جزئیات رقابت در داده ها وجود دارد. اسنپ چت هنوز از نظر جمعیتی خاص – به ویژه نوجوانان تا هزاره – نسبت به اینستاگرام برتری دارد، در حالی که اینستاگرام پادشاه برندها و تبلیغ کنندگان است. (برای بزرگنمایی بر روی اینفوگرافیک کلیک کنید) اطلاعات بیشتر در مورد تطبیق اینستاگرام و اسنپ چت با مدیر رسانه های اجتماعی Domo را از اینجا دریافت کنید.
این اینفوگرافیک را بررسی کنید تا از جنگ جاری بین این دو غول رسانه اجتماعی مطلع شوید.