دومو | گنبد


سه شنبه 27 آگوست 2024

سیلیکون اسلوپس، یوتا Domo (Nasdaq: DOMO) امروز اعلام کرد که برای نهمین سال متوالی در فهرست کوتاه ™ Constellation برای تحلیل‌های چند ابری و پلت‌فرم‌های هوش تجاری و Q3 2024 Constellation ShortList برای راه‌حل‌های تجزیه و تحلیل بازاریابی قرار گرفته است. علاوه بر این، Domo در فهرست نهایی تجزیه و تحلیل های جاسازی شده برای سه ماهه سوم 2024 قرار گرفت.

Constellation ShortLists تامین کنندگان را در دسته های مختلف بازار مناسب برای پذیرندگان اولیه به نمایش می گذارد. همه تامین‌کنندگانی که در فهرست نهایی یک دسته بازار قرار می‌گیرند، از طریق گفتگوهای قبلی با مشتری، تجزیه و تحلیل مستقل و جلسات توجیهی تامین‌کننده و شریک جمع‌آوری می‌شوند.

R “Ray” Wang، مدیر عامل و بنیانگذار Constellation Research گفت: “از آنجایی که خریداران به دنبال صرفه جویی در هزینه در میان عصر کارایی نمایی هستند، فهرست های کوتاه Constellation به جدا کردن سیگنال از نویز بازاریابی کمک می کند.” “تحلیلگران ما این فروشندگان را که ارزش ارائه می دهند و با سرعت نوآوری که مشتریان ما انتظار دارند، مشخص کرده اند.”

دارن تاین، مدیر ارشد فناوری و معاون اجرایی محصول در Domo می‌گوید: «موقعیت رهبری Domo در سه فهرست کوتاه Constellation بر ارزشی که پلتفرم ما در طیف گسترده‌ای از داده‌ها، BI و موارد استفاده از تجزیه و تحلیل به مشتریان ارائه می‌کند، تأکید می‌کند. ما به همه کاربران، از کارگران خط مقدم گرفته تا مدیران سطح C، با بینش‌های بی‌درنگ مورد نیازشان، با نوآوری‌های ایمن، آسان و مبتنی بر هوش مصنوعی که نتایج کسب‌وکار را هدایت می‌کنند، قدرت می‌دهیم.»

Constellation بیش از 25 فروشنده را در بازار پلتفرم Multicloud Analytics و BI با معیارهای شمول کلیدی زیر ارزیابی کرد:

  • ارائه SaaS یا خدمات مدیریت شده در دو یا چند ابر عمومی
  • اصول کانتینری‌سازی که از استقرار ساده و مقیاس‌پذیری مداوم در چندین ابر پشتیبانی می‌کند
  • قابلیت های مدیریت داده مانند یکپارچه سازی داده ها و آماده سازی داده های سلف سرویس
  • انواع ابزارهای تحلیلی، از جمله داشبورد، تجسم داده ها، پیش بینی و قابلیت های پیش بینی
  • ویژگی های همکاری غنی برای نویسندگان، تحلیلگران و کاربران تجاری

در فهرست کوتاه Embedded Analytics، Constellation بیش از 25 فروشنده را با استفاده از معیارهای گنجاندن کلیدی زیر ارزیابی کرد:

  • معماری‌های میکروسرویس‌ها، رابط‌های برنامه‌نویسی برنامه‌ریزی دقیق (API)، رابط‌های RESTful و SDK که از جاسازی انعطاف‌پذیر داده‌ها، معیارها، تجسم‌ها و داشبوردها در طیف وسیعی از مقاصد خارجی پشتیبانی می‌کنند.
  • پشتیبانی از رویکردهای DevOps که شکاف بین توسعه و عملیات را پر می کند و به خودکارسازی یکپارچه سازی مداوم و استقرار مداوم کمک می کند.
  • گزینه های استقرار ابری که مشتریان را از مدیریت سیستم آزاد می کند
  • گزینه‌های توسعه و جاسازی با کد/بدون کد که به غیر توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد برنامه‌های سفارشی و خارجی با قابلیت داده و بینش بسازند.
  • گزینه‌های هشدار و گردش کار که سازمان‌ها را قادر می‌سازد رویدادها را راه‌اندازی کنند، اقدامات را خودکار کنند و گردش‌های کاری را بر اساس قوانین و آستانه‌های مبتنی بر داده و بینش راه‌اندازی کنند.
  • قابلیت های پیش بینی که از اقدامات پیشگیرانه و اتوماسیون پشتیبانی می کند

برای فهرست کوتاه راه‌حل‌های تحلیل بازاریابی، Constellation بیش از ۴۰ فروشنده را با معیارهای کلیدی شامل (اما نه محدود به) ارزیابی کرد:

  • سهولت استفاده و راه اندازی برای کاربران غیر فنی با گزینه های کاربردی برای توسعه دهندگان و تحلیلگران
  • امکان دریافت و گزارش داده های بازاریابی و تبلیغات در تمامی تعاملات و کمپین های آنلاین و آفلاین
  • قابلیت های تخصیص بازاریابی قوی، پیش بینی و تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده
  • ادغام با اتوماسیون فروش، اتوماسیون بازاریابی، پلتفرم های تبلیغاتی و سایر منابع داده مشتری برای مشاهده تلفیقی در تعامل با مشتری
  • هوش مصنوعی و ML برای پشتیبانی از داده‌ها، تجزیه و تحلیل و هوشمندی تصمیم‌گیری
  • چشم انداز محصول و نقشه راه

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فهرست های کوتاه صورت فلکی به: اینجا مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه Domo چگونه می‌تواند داده‌ها را برای افزایش تأثیرگذاری بر کسب‌وکارتان به کار ببرد، از Domo.com بازدید کنید.

###

Constellation Research به رهبران توصیه می کند که از فناوری های مخرب برای دستیابی به تغییر مدل کسب و کار و ساده سازی فرآیندهای تجاری استفاده کنند. محصولات و خدمات فهرست کوتاه Constellation با معیارهای آستانه برای این دسته مطابقت دارد که از طریق سؤالات مشتری، گفتگوهای همتا، ارجاع مشتری، پروژه های انتخاب فروشنده، سهم بازار و تحقیقات داخلی تعیین شده است. پورتفولیو حداقل سالیانه در صورت لزوم توسط تیم تحلیلگر بر اساس شرایط بازار به روز می شود.

سلب مسئولیت

Constellation Research هیچ راه حل یا خدمات ذکر شده در تحقیق را تایید نمی کند.

درباره Domo

Domo داده ها را برای همه کار می کند تا بتوانند تأثیر تجاری خود را چند برابر کنند. پلت فرم تجربه داده مبتنی بر ابر ما فراتر از هوش تجاری و تجزیه و تحلیل سنتی است و داده ها را با داشبوردها و برنامه های کاربر پسند قابل مشاهده و عملی می کند. Domo با استفاده از هوش مصنوعی، علم داده و یک پایه داده ایمن که به سیستم‌های ابری و قدیمی موجود متصل می‌شود، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا فرآیندهای کسب‌وکار حیاتی را در مقیاس و در زمان رکورد بهینه کنند تا کنجکاوی جسورانه‌ای را که نتایج کسب‌وکارهای نمایی را تقویت می‌کند، برانگیزد.

برای اطلاعات بیشتر به www.domo.com مراجعه کنید. همچنین می توانید Domo را در لینکدین دنبال کنید، X و فیس بوک

###

Domo یک علامت تجاری ثبت شده Domo, Inc.

###



دیدگاهتان را بنویسید