دومو | گنبد


سه شنبه 16 جولای 2024

سیلیکون اسلوپس، یوتا – امروز Domo (Nasdaq: DOMO) اعلام کرد که GNW Consulting، یک آژانس عملیات بازاریابی استراتژیک که شرکت‌ها را از طریق پیاده‌سازی، ادغام و بهینه‌سازی فناوری بازاریابی راهنمایی می‌کند، با این شرکت همکاری کرده است تا از مشتریان متقابل در تمام مراحل سفر بازاریابی آن‌ها حمایت کند. از استراتژی تا استقرار مشاوره GNW با کمک به بیش از 600 مشتری، گردش کار را ساده می کند، سیستم ها را ادغام می کند و از بینش داده ها استفاده می کند تا مشتریان بتوانند برای به حداکثر رساندن تأثیر و رشد کسب و کار توانمند شوند.

با قدرت پلتفرم هوش مصنوعی و داده Domo، GNW Consulting برنامه‌های عملیات بازاریابی مشتریان را بهینه و بهبود می‌بخشد و آنها را قادر می‌سازد تا تصمیمات سریع‌تر و آگاهانه‌تری در زمان واقعی بگیرند. این آژانس از Domo برای بهبود و پشتیبانی از استقرار Analytics Essentials و Operational Analytics و همچنین فرآیندهای یکپارچه سازی با چندین راه حل محبوب MarTech، از جمله Adobe Marketo Engage، HubSpot، Salesforce CRM و کل Adobe Experience Cloud Suite استفاده می کند.

راجا ولیا، مدیر عامل شرکت مشاوره GNW، گفت: «با کار با Domo، ما می‌توانیم ارزش تحلیل‌های مشتریان خود را کشف کنیم و به آنها کمک کنیم تا داده‌هایشان را بهتر درک کنند. Domo باعث کارایی، مقیاس‌پذیری و از همه مهم‌تر، وضوح در مورد آنچه در استراتژی‌های بازاریابی و فروش مشتریان ما کار می‌کند، می‌شود.

مشارکت بین Domo و GNW Consulting مشتریان را قادر می‌سازد تا انواع منابع داده را به طور مؤثر یکپارچه و مدیریت کنند و بینش‌های عملی را از طریق Domo ارائه دهند. با دسترسی کامل به داده‌ها در سراسر سازمان‌های خود، مشتریان می‌توانند از ابزارهای تحلیلی و تجسمی پیشرفته برای بهینه‌سازی کمپین‌های بازاریابی خود، همه از طریق پلتفرم واحد و یکپارچه Domo استفاده کنند.

RJ Tracy، معاون شرکا، توسعه استراتژیک و کانال Domo، گفت: “فرصت بهبود سفر بازاریابی مشتری به طوری که آنها بتوانند پتانسیل کسب و کار جدید را باز کنند، بسیار زیاد است، و GNW Consulting روش کار مشتریان خود را با Domo ساده و بهبود می بخشد.” شرکای مانند GNW Consulting تخصص بازاریابی خود را برای ایجاد عمق و وسعتی که Domo را به پلتفرمی تبدیل می‌کند که شما را قادر می‌سازد تا از آن‌ها استفاده، گسترش، اقدام و خودکارسازی این اقدامات در داده‌های سازمانی را فراهم کند، به ارمغان می‌آورند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه سازمان‌های نوآوری مانند GNW Consulting با Domo همکاری می‌کنند تا داده‌ها برای همه کار کند، به www.domo.com/partners مراجعه کنید.

###

درباره مشاوره GNW
مشاوره GNW یک آژانس عملیات بازاریابی استراتژیک است که شرکت ها را از طریق پیاده سازی، ادغام و بهینه سازی فناوری بازاریابی راهنمایی می کند. از زمان تأسیس، این شرکت به دلیل فراتر رفتن از پیاده سازی به یکپارچه سازی و بهینه سازی پشته های MarTech، صرف نظر از صنعت، شناخته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به https://gnwconsulting.com/ مراجعه کنید.

درباره Domo

Domo داده ها را برای همه کار می کند تا بتوانند تأثیر تجاری خود را چند برابر کنند. پلت فرم تجربه داده مبتنی بر ابر ما فراتر از هوش تجاری و تجزیه و تحلیل سنتی است و داده ها را با داشبوردها و برنامه های کاربر پسند قابل مشاهده و عملی می کند. Domo با استفاده از هوش مصنوعی، علم داده و یک پایه داده ایمن که به سیستم‌های ابری و قدیمی موجود متصل می‌شود، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا فرآیندهای کسب‌وکار حیاتی را در مقیاس و در زمان رکورد بهینه کنند تا کنجکاوی جسورانه‌ای را که نتایج کسب‌وکارهای نمایی را تقویت می‌کند، برانگیزد.

برای اطلاعات بیشتر به www.domo.com مراجعه کنید. همچنین می توانید Domo را در لینکدین دنبال کنید، X و فیس بوک

###

Domo یک علامت تجاری ثبت شده Domo, Inc.

###



دیدگاهتان را بنویسید