این قطعه نظر در ابتدا در استرالیا ظاهر شد.
در طول سال گذشته، داده های بزرگ برای شرکت ها در هر اندازه ای اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است. از آنجایی که دادهها به آسانی در دسترس قرار گرفتهاند، محیطی از فرصتها و همچنین عدم قطعیت ایجاد کرده است زیرا کسبوکارها با تقاضاهای بیشتر برای اطلاعات هم از سوی مشتریان و هم از کارکنان رقابت میکنند. ذینفعان کسب و کار به طور فزاینده ای اطلاعات را سریعتر یا در “زمان واقعی” و به گونه ای که به راحتی قابل استفاده باشد تا آنها را قادر سازد تا نتایج کسب و کار را بهینه کنند، مطالبه می کنند.
تقاضا برای دسترسی به داده های “زمان واقعی” با افزایش پیچیدگی در تجارت مطابقت دارد. ذینفعان مجبور نیستند برای دسترسی به اطلاعات مرتبط از سراسر تجارت به نرم افزارهای با کاربرد دشوار یا دروازه بانان انسانی تکیه کنند. اکثر مردم تلفن همراه هستند و زمانی که در حال حرکت هستند انتظار اطلاعات را دارند.
برخی از سازمان ها سعی کرده اند با ایجاد استراتژی های جامع به این چالش ها رسیدگی کنند تا اطمینان حاصل شود که همه تصمیم گیرندگان می توانند از دسترسی به داده ها و تجزیه و تحلیل های مربوطه بهره مند شوند. در حالی که هدف هدایت تصمیمات و اقدامات آگاهانه تر است که شرکت را به سمت اهداف استراتژیک یا عملیاتی سوق می دهد، در واقع به چالش قدیمی داشتن داده های بیش از حد و عدم امکان استفاده سریع از آن برای کاربران تجاری پرمشغله منجر شد. هیئت مدیره.
برای مبارزه با این موضوع، نرم افزار هوش تجاری (BI) توسعه داده شد تا امکان تجسم داده ها را فراهم کند و به تحلیلگران در رمزگشایی آنها کمک کند. با این حال، BI دارای برخی اشکالات ذاتی است، داده ها را راکد می کند و کاربران تجاری نمی توانند به راحتی بین نحوه تعامل داده ها شباهت ایجاد کنند. بنابراین چگونه کسبوکارها به ذینفعان خود دسترسی به دادههای بلادرنگ را میدهند که همبستگی دادهها را تجسم میکند و به کاربران تجاری امکان میدهد تا کسب و کار خود را با همکاری در مورد معیارهای کلیدی کسبوکار بهینهسازی کنند، زیرا همه چیز به فاصله یک روز یا هفته با تاخیر اتفاق نمیافتد؟
با تبدیل داده های خود از هوش به بهینه سازی.
بهینه سازی کسب و کار یک تحول تحول آفرین BI است که هدف آن کاربر تجاری است. این به ذینفعان اجازه می دهد تا عمیقاً در داده های خود غوطه ور شوند. کاربران تجاری اکنون می توانند نحوه تعامل داده های آنها را درک کنند و با استفاده از این بینش ها، تغییرات فرآیند را برای بهینه سازی رشد کسب و کار پیاده سازی کنند. بهینه سازی کسب و کار سرعت تغییر در صنعت تجزیه و تحلیل را افزایش می دهد و تأثیر چشمگیری بر نحوه مشاهده و پردازش داده های کسب و کار خود در سال 2017 دارد. دهه، در مورد داده ها نیز همین اتفاق افتاد. سیستم های داخلی در مقیاس بزرگ توسط ابزارهای BI مبتنی بر دسکتاپ مختل شدند، اما در عرض چند سال، بهینه سازی کسب و کار به سرعت رویکرد قدیمی را از بین برد. چرا، زیرا معمولاً 85٪ از کاربران تجاری اطلاعات مصرفی ندارند که در مورد آنها برای تصمیم گیری در زمان واقعی همکاری می کنند.
تجسم پویا
کاربران تجاری میخواهند تصمیمات تجاری بهتری بگیرند و برای انجام این کار، سریعتر از دادههای خود بینش و تجزیه و تحلیل عمیقتری میخواهند. از طریق بهینهسازی کسبوکار، کاربران تجاری میتوانند از دادههای خام بیشتر استفاده کنند تا از طریق قدرت بهینهسازی کسبوکار، تصمیمات آگاهانهتری بر اساس دادههای زمان واقعی بگیرند.
ابزارهای تجسم دادهها به چیزی بیش از نمودارهای زیبا تبدیل شدهاند – با تغییر روندها، به صورت پویا، پاسخهای درست را به ما میدهند. داشبوردهای واقعا پویا به استاندارد جدیدی برای تجسم تبدیل شده اند. نیازهای تجاری نیازمند بهروزرسانی و توسعه خودکار داشبوردهایی است که نمودارها، نمودارها و دیدگاههای جدیدی را در اختیار کاربران قرار میدهد. این نمودارها به کشف بینشهای پنهانی کمک میکنند که در غیر این صورت توسط داشبوردهای BI موجود آشکار میشوند. برای دستیابی به این هدف، یک پلت فرم کاملا یکپارچه شامل استانداردهای API، اتصال خودکار به روز، تجسم، همکاری و هشدار بهینه بسیار مهم است.
استانداردهای API
درخواست رو به رشدی برای استانداردهای API در سطح صنعت وجود دارد، به خصوص که نرم افزار حتی یکپارچه تر می شود. مصرفکنندگان و کسبوکارها فقط از این استانداردها سود میبرند، زیرا کسبوکارها به دنبال ادغام نرمافزارها، برنامهها یا محصولات پیشرو در جهان در راهحلهای خود هستند و یک اکوسیستم سریع و انعطافپذیر را گرد هم میآورند. جریان آزاد اطلاعات در نهایت به کسبوکارها این امکان را میدهد که واقعاً از دادههای خود در سراسر کسبوکار استفاده کنند و کاربران تجاری را برای تصمیمگیری بهتر و آگاهانهتر توانمند کند. با این حال، این تنها از طریق یک استاندارد API باز در سطح صنعت قابل دستیابی است.
AoE
در سال 2016، ما به طور فزاینده ای شاهد استفاده از تجزیه و تحلیل در هر برنامه، SaaS و محصول IoT بودیم. این چیزی است که در سال آینده شاهد آن خواهیم بود و تجزیه و تحلیل همه چیز (AoE) ابداع شده است. تجزیه و تحلیل در حال حاضر در تعدادی از برنامه های شخصی، مانند برنامه های کاربردی بانکی و مراقبت های بهداشتی ساخته شده است، اما در سازمانی رایج تر خواهد شد. بسیاری از شرکتها شروع به اتصال این موفقیتها برای ایجاد چیزی بزرگتر کردهاند، و ایدههایی را توسعه میدهند که فراتر از استفاده جداگانه از دادهها برای هدایت بینش و تصمیمگیری در تمام بخشهای کسبوکار است. توسعه ترکیبی یکپارچه از استراتژی، افراد، فرآیندها، دادهها و فناوری برای سازمانها حیاتی است که آنها را قادر میسازد بینشهایی را در سراسر کسبوکار ارائه دهند.
کلان داده در حال دگرگونی است. از آنجایی که کسبوکارها به دنبال کارایی در فرآیندهای خود هستند، به دادههای قابل هضم، معنادار و بهروز نیاز دارند. بهینهسازی کسبوکار یک فناوری نسل بعدی است که چهره تجزیه و تحلیل دادهها را تغییر میدهد، کارایی شرکت را افزایش میدهد و برای کسبوکارها در هر اندازهای مزیت رقابتی ایجاد میکند.