Accenture می گوید (برخی) مشاغل از نتایج داده های خود راضی هستند.


یک مطالعه اخیر Accenture با عنوان “موفقیت بزرگ با داده های بزرگ” به سوال نتایج داده ها پرداخت و دریافت که 1) کسب و کارها از کلان داده ها بسیار خوشحال هستند و 2) کلان داده ها دارای پتانسیل مخرب بسیار زیادی هستند.

به همان اندازه که این جملات کلی باعث می شود که بخواهید پاهای خود را بلند کنید و استراحت کنید، چند نکته در مورد موفقیت های عظیم گزارش شده توسط Accenture وجود دارد. برای موفقیت هر استراتژی کلان داده، باید سه عنصر کلیدی داشته باشد: شما همچنان به ابزارهای مناسب برای دستکاری آن و ایجاد ارزش از آن نیاز دارید. شما باید آن را با سازمان خود تطبیق دهید، و این زمان می برد. و در نهایت، استفاده از داده ها باید فراتر از جلسات استراتژیک باشد.

در اینجا برخی از بینش های کلیدی از این گزارش آورده شده است.

بینش 1: شما به ابزار مناسب نیاز دارید.

بیش از 95 درصد از پاسخ دهندگان نشان دادند که از کمک خارجی برای یکپارچه سازی کلان داده ها استفاده کرده اند. اما استعدادها و ابزارها حتی برای معتبرترین شرکت ها نیز یک چالش هستند. وقتی نوبت به یافتن راه‌حل‌های فناوری می‌رسد، نویز سفید زیادی وجود دارد که حواس را از چیزی که واقعاً تأثیر قابل‌توجهی بر تجارت خواهد داشت منحرف می‌کند. به همین دلیل، CIOها برای ارائه ارزش داده‌ای که مدیران عامل می‌خواهند، زمانی که آنها می‌خواهند، تلاش می‌کنند. متخصصان کسب و کار به ابزارهای مناسب برای ایجاد ارزش واقعی کسب و کار با داده ها نیاز دارند.

بینش 2: از کوچک با داده های بزرگ شروع کنید، سپس مقیاس کنید.

دوستان ما در Accenture توصیه های ساده ای برای کلان داده دارند: شروع “محلی” و پایان “جهانی”. ترجمه – شما وسوسه خواهید شد که به داده های خود دست پیدا کنید و آن را در سراسر شرکت پخش کنید. در عوض، معیارهای کوچک و اساسی، سیستم ها و گزارش های داده را قبل از حرکت در سراسر سازمان در یک بخش شروع کنید. این باعث می شود بدون اینکه خود را تحت فشار قرار دهید، ارزش کسب و کار ایجاد کنید.

Accenture همچنین اشاره کرد که یک خرده‌فروش جهانی قبل از حرکت در سایر بخش‌های شرکت، داده‌ها را در بخش بازاریابی خود پیاده‌سازی کرده است. این به شرکت اجازه داد تا بهترین شیوه ها را شناسایی کند و راه های خاصی را برای ایجاد درآمد بیشتر جدا کند. این نیاز به خویشتنداری دارد، اما مقیاس‌بندی استراتژی کلان داده‌های شما در طول زمان وعده پرداخت سودهای بزرگ‌تری را می‌دهد.

بینش 3: کلان داده چیزی فراتر از جلسات استراتژیک است.

بر اساس این گزارش، 92 درصد از کاربران مورد بررسی از نتایج تجاری داده های خود راضی هستند. علاوه بر این، 94 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که اجرای کلان داده نیازهای آنها را برآورده می کند، اما چرا؟

برای استفاده حداکثری از داده های بزرگ، نتایج داده ها باید فراتر از استراتژی اصلی شرکت باشد. بر اساس یافته‌های این گزارش، استراتژی‌های کلان داده موفق داده‌ها را در فعالیت‌های درآمدزایی مانند ایجاد روابط بهتر با مشتری، توسعه محصول بهتر، زنجیره‌های تامین ساده‌تر و عملیات‌های تجاری ساده‌تر ترکیب می‌کنند. این مطالعه نشان داد که یکی از بزرگترین ارائه دهندگان بسته در جهان گزارش شده است که سالانه یک میلیارد دلار (بله، با “b”) برای ذخیره پتابایت داده از هر نقطه از عملیات تجاری خود هزینه می کند. کاربردهای آن متنوع است، اما متخصصان کسب‌وکار موافقند که داده‌ها ارزشی بسیار فراتر از تبلیغات ارائه می‌کنند.

با Domo از داده های خود بهره بیشتری ببرید.

هشتاد و نه درصد از افراد مورد بررسی موافق بودند که داده ها “عملیات تجاری را به همان شیوه ای که اینترنت انجام داد، انقلابی خواهد کرد.” بیشتر کسب‌وکارها هنوز هم می‌توانند ارزش بسیار بیشتری را از داده‌هایی که از قبل دارند استخراج کنند – آنها فقط نمی‌دانند چگونه.

Domo را وارد کنید، راه حل نهایی مدیریتی که به کسب و کارها کمک می کند از داده های خود بهره بیشتری ببرند. به‌عنوان یک رهبر کسب‌وکار، تصویر بزرگ را از داده‌های خود می‌خواهید، اما ممکن است برای دریافت سریع و کارآمد بینش، تخصص نداشته باشید. Domo از تجسم داده‌های قدرتمند، پیوندهایی به تمام منابع داده‌ای که می‌توانستید نیاز داشته باشید، و مجموعه‌ای از فناوری‌های جدید که قبلاً هرگز در نرم‌افزار سازمانی ترکیب نشده‌اند، استفاده می‌کند، همگی برای ارائه اطلاعات بینش کسب‌وکار شما فورا.

درخواست نسخه ی نمایشی کنید و Domo را در عمل ببینید.




دیدگاهتان را بنویسید