به طاقچه یا نه به طاقچه: دام های تخصص بیش از حد


پادکست بازاریابی Ducttape با John Janstch

هفته دوم قسمت های مورد علاقه شما، این بار (سورپرایز) خود نمایش: در این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب، در مورد موضوعی صحبت کردم که مدتی است در ذهن من بوده است: تکامل بازاریابی تخصصی. در دنیای پویای بازاریابی، استراتژی ها به طور مداوم در حال تغییر هستند و جلوتر ماندن از منحنی برای موفقیت بسیار مهم است. کشف کنید که چگونه انطباق با جزر و مد در حال تغییر می تواند به موفقیت بزرگی برای مشاغل و بازاریابان منجر شود. چرا برای همه نیست؟

خوراکی های کلیدی:

در بازاریابی، تمرکز بر یک جایگاه می‌تواند هم سودآور و هم محدودکننده باشد. در حالی که تخصص می تواند کارایی و ارزش بالاتری را برای مشتریان به ارمغان بیاورد، همچنین باعث افزایش رقابت و خطر تحت الشعاع قرار گرفتن توسط راه حل های مبتنی بر الگو می شود. بیاموزید که چگونه از تاکتیکیست ها به ارکستراتورها بروید و از مهارت های استراتژیک خود برای خدمت به جایگاه خود استفاده کنید.

موضوعاتی که پوشش می دهم

  • [00:14] تکامل بازاریابی طاقچه
  • [01:14] معایب بازاریابی طاقچه
  • [02:08] تاکتیک های بازاریابی طاقچه
  • [03:40] معایب Niche Marketing
  • [05:22] چگونه یک ارکستراتور شویم
  • [07:26] یک چشم انداز استراتژیک توسعه دهید
  • [08:38] با روش شناسی ما آشنا شوید

بیشتر در مورد آموزش فشرده صدور گواهینامه آژانس:

برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی، درخواست‌های هوش مصنوعی رایگان خود را دریافت کنید:

آیا این نمایش را دوست دارید؟ لطفا کلیک کنید و به ما یک بررسی در iTunes بدهید!

تصویری از هشدارهای هوش مصنوعی برای استراتژی بازاریابیتصویری از هشدارهای هوش مصنوعی برای استراتژی بازاریابی

به بیش از 25000 متخصص بازاریابی استراتژیک بپیوندید و با مشترک شدن در خبرنامه هفتگی ما، بازی بازاریابی خود را ارتقا دهید – اکنون بپیوندید تا درخواست های رایگان خود را دریافت کنید!

مبارزات انتخاباتی فعال، جان یانچ

دیدگاهتان را بنویسید