پادکست بازاریابی Ducttape با John Janstch
هفته دوم قسمت های مورد علاقه شما، این بار (سورپرایز) خود نمایش: در این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب، در مورد موضوعی صحبت کردم که مدتی است در ذهن من بوده است: تکامل بازاریابی تخصصی. در دنیای پویای بازاریابی، استراتژی ها به طور مداوم در حال تغییر هستند و جلوتر ماندن از منحنی برای موفقیت بسیار مهم است. کشف کنید که چگونه انطباق با جزر و مد در حال تغییر می تواند به موفقیت بزرگی برای مشاغل و بازاریابان منجر شود. چرا برای همه نیست؟
خوراکی های کلیدی:
در بازاریابی، تمرکز بر یک جایگاه میتواند هم سودآور و هم محدودکننده باشد. در حالی که تخصص می تواند کارایی و ارزش بالاتری را برای مشتریان به ارمغان بیاورد، همچنین باعث افزایش رقابت و خطر تحت الشعاع قرار گرفتن توسط راه حل های مبتنی بر الگو می شود. بیاموزید که چگونه از تاکتیکیست ها به ارکستراتورها بروید و از مهارت های استراتژیک خود برای خدمت به جایگاه خود استفاده کنید.
موضوعاتی که پوشش می دهم
- [00:14] تکامل بازاریابی طاقچه
- [01:14] معایب بازاریابی طاقچه
- [02:08] تاکتیک های بازاریابی طاقچه
- [03:40] معایب Niche Marketing
- [05:22] چگونه یک ارکستراتور شویم
- [07:26] یک چشم انداز استراتژیک توسعه دهید
- [08:38] با روش شناسی ما آشنا شوید
بیشتر در مورد آموزش فشرده صدور گواهینامه آژانس:
برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی، درخواستهای هوش مصنوعی رایگان خود را دریافت کنید:
آیا این نمایش را دوست دارید؟ لطفا کلیک کنید و به ما یک بررسی در iTunes بدهید!
به بیش از 25000 متخصص بازاریابی استراتژیک بپیوندید و با مشترک شدن در خبرنامه هفتگی ما، بازی بازاریابی خود را ارتقا دهید – اکنون بپیوندید تا درخواست های رایگان خود را دریافت کنید!
مبارزات انتخاباتی فعال، جان یانچ