آفرین – رابطه بازاریابان با داده ها فقط یک B- است





/ آفرین – رابطه بازاریابان با داده ها فقط یک B- است
















بازاریابان مجموعه ای باورنکردنی از منابع داده را در اختیار دارند—بنابراین جای تعجب نیست که آنها با خستگی داده سروکار دارند. در گزارش تحقیقات بازاریابی مبتنی بر داده Domo، از بازاریابان مسئول پلتفرم‌های مختلف پرسیدیم که چقدر داده‌ها را بررسی می‌کنند. در اینجا نموداری از پاسخ آنها آمده است:

رابطه بازاریابان با داده ها

حتی کسانی که راه حل های هوش تجاری دارند، برای بررسی روزانه آن وقت نمی گذارند. دلیلش این نیست که اطلاعات به صورت روزانه ارزشمند نیستند. دلیلش این است که چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد. به همین دلیل است که بازاریابان رابطه داده‌های خود را فقط B-minus رتبه‌بندی کردند – یک امتیاز بسیار پایین برای بخش همیشه مثبت.

گزارش نظرسنجی همچنین پوشش می‌دهد که بازاریابان چه چیزهایی را با ارزش‌تر می‌دانند، چه چیزی را می‌خواهند و چگونه از آنچه دارند برای ارزشمندتر کردن داده‌های خود استفاده می‌کنند. گزارش کامل را می توانید اینجا ببینید.













دیدگاهتان را بنویسید