چگونه یک استارتاپ استرالیایی در یک سال 2000 درصد رشد کرد؟


در حالی که تبلیغات به طور کلی در سال جاری تا حدودی کاهش یافته است زیرا کسب‌وکارها تأثیر اقتصادی COVID-19 را احساس می‌کنند، تبلیغات دیجیتال شاهد افزایش علاقه بوده است.

از آنجایی که مصرف کنندگان مجبور شده اند بیشتر خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند، برندها توجه کرده اند – و با وارد کردن “دیجیتال” به قلمرویی که اکنون نیمی از کل تبلیغات جهان را به خود اختصاص می دهد، پاسخ دادند.

بزرگترین محرک های این تغییر رفتاری، خریداران مواد غذایی هستند که نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش فروش آنلاین داشته اند.

یکی از شرکت‌هایی که به طور عمده وارد این جنبش شده است، CitrusAd است، یک استارت‌آپ استرالیایی که با قرار دادن محصول در وب مانند فضای قفسه فیزیکی رفتار می‌کند و به آن اجازه می‌دهد تا از فضای تبلیغاتی خود بیشتر کسب درآمد کند.

در ماه ژوئن، پلتفرم بازاریابی عملکرد نسبت به مدت مشابه در سال 2019 به رشد 2000 درصدی دست یافت. و اخیراً عرضه خود را در خارج از کشور گسترش داده است. این سازمان اکنون 40 مشتری در 22 کشور دارد که 10 مورد از 50 شرکت برتر تجارت الکترونیک در جهان را شامل می شود.

با این حال، قبل از اینکه CitrusAd بتواند اطلاعاتی را به مشتریان خرده‌فروش خود ارائه دهد و بازدهی هزینه‌های تبلیغاتی آن‌ها را افزایش دهد، باید راهی برای کشف اطلاعات از سیستم‌های خود که به طور کامل یکپارچه نشده بودند، پیدا می‌کرد.

وارد Domo شوید که این مسئولیت را در ماه مه به عهده گرفت و ده ها منبع داده را در عرض یک ماه برای CitrusAd متصل و عادی کرد.

آدام اسکینر، مدیر ارشد فناوری سیتروس اد، گفت: «اگر خودمان سعی می‌کردیم سیستم‌هایمان را ادغام کنیم، 6 تا 12 ماه طول می‌کشید و حداقل این مدت به هیچ‌گونه بینش غنی نمی‌رسیدیم». “با Domo، ما تنها در چند هفته راه اندازی شدیم و تیم ما اکنون می تواند روی بینش های تحلیلی و استخراج ارزش از داده های ما تمرکز کند.”

اکنون کسب‌وکارها می‌توانند از این اطلاعات برای خرده‌فروشان و تامین‌کنندگان خود کسب درآمد کنند. به این دلیل که با Domo، کارکنان CitrusAd می توانند به راحتی گزارش های به روز جمع آوری کرده و داده ها را در لحظه تجزیه و تحلیل کنند.

علاوه بر این، با دسترسی به اطلاعات بلادرنگ و امکان تنظیم هشدارهای سفارشی، مدیران حساب CitrusAd می‌توانند مشکلات را – مانند کاهش درآمد – به سرعت تشخیص دهند و در هر کجا که هستند فوراً اقدام کنند.

آدام گفت: «اگر اینجا در استرالیا ساعت 2 بامداد است و آنها باید کاری در ایالات متحده انجام دهند، می توانند. آنها مجبور نیستند منتظر بمانند تا روز بعد همه آنلاین شوند.”

به زودی سیتروس اد قادر خواهد بود کارهای بیشتری انجام دهد و ارائه دهد. در حال حاضر CitrusInsights را آزمایش می‌کند، ابزاری اختصاصی که برای بازگرداندن داده‌های غنی جمع‌آوری‌شده به دست خرده‌فروشان طراحی شده است – با تجزیه و تحلیل حتی بهتر.

همه اینها بخشی از رویکرد داده‌محور گسترده‌تر CitrusAd است که حول ارزش تجزیه و تحلیل در یک اقتصاد دیجیتال پرشتاب می‌چرخد.

آدام گفت: «گزارش‌دهی و تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده بخش بزرگی از این کسب‌وکار خواهد بود، و مشارکت ما با Domo به پیشبرد این استراتژی کمک می‌کند.»

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده CitrusAd از Domo برای ساده کردن فروش رسانه و ارائه تبلیغات برای خرده فروشان در هر اندازه، مطالعه موردی را مشاهده کنید یا این ویدیو را تماشا کنید:




دیدگاهتان را بنویسید