چه چیزی در آینده برای Facebook Watch وجود دارد؟


استریم ویدیوی آنلاین اخیراً منفجر شده است و فیس بوک به سرعت در حال افزایش است.

در آگوست سال جاری، فیس بوک ویژگی جدیدی پر از اهداف عالی را معرفی کرد: Facebook Watch. فیسبوک در اعلامیه خود در ماه آگوست گفت: «ما فکر می‌کنیم واچ میزبان طیف گسترده‌ای از نمایش‌ها، از واقعیت گرفته تا کمدی و ورزش‌های زنده خواهد بود. برای کمک به الهام بخشیدن به سازندگان و ایجاد اکوسیستم، ما همچنین برخی از نمایش‌ها را تأمین مالی کرده‌ایم که نمونه‌هایی از مجموعه‌های ویدیویی مبتنی بر جامعه هستند و آنها همچنین اشاره می‌کنند که بسیاری از برنامه‌های آتی آن‌ها شامل مشارکت مخاطبان می‌شود – در برخی موارد بینندگان می‌توانند با رای دادن به ترجیحات خود تعیین کنند که در این مجموعه چه اتفاقی می افتد.

فیس بوک تعدادی برنامه را با مجریان مشهور یا طرفداران معروف معرفی کرده است: Health Hacks، با بازی جسیکا آلبا، We Need To Talk، با مجری ند شولمن، Animalism با اد یونگ (نویسنده علمی برای اقیانوس اطلس)، و ستاره های در حال ظهور با نیل دگراس تایسون. سازمان حمایت از حیوانات Dodo از سه برنامه جداگانه مرتبط با حیوانات حمایت خواهد کرد.

رویترز گفت به نظر می رسد فیس بوک امیدوار است با درآمد تبلیغاتی یوتیوب رقابت کند، که به نظر می رسد پس از خروج بسیاری از حامیان مالی بزرگ از YouTube در سال جاری به دلیل اینکه نمی خواستند تبلیغات آنها تقریباً به عنوان محتوای افراطی یا نامناسب ظاهر شود، احتمالاً رقابت کند. برخی بر این باورند که فیس بوک پس از فتح بازار تلویزیون های واقعیت با بودجه تبلیغاتی قصد دارد به اهداف بالاتری دست یابد – اهداف بالاتری مانند سریال های اصلی فیلمنامه ای که سرویس های پخش مانند نتفلیکس، آمازون و HBO به آن معروف شده اند.

تولید نمایش‌های واقعی ارزان‌تر از سریال‌های فیلم‌نامه‌شده است، و این یکی از دلایلی است که برخی معتقدند فیس‌بوک واچ از آنجا شروع می‌شود. در هر جایی که فیس‌بوک باشد – موبایل، دسکتاپ، لپ‌تاپ – و از طریق یک برنامه تلویزیونی جدید، Watch قابل سفارشی‌سازی خواهد بود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا مشترک شوند، و همچنین امکان ارسال پیام به سایر بینندگان در حین تماشای قسمت‌ها.

Buzzfeed یک برنامه دوستیابی جدید را به جدول تماشای فیس بوک – RelationShipped می آورد که در 9 نوامبر برای اولین بار پخش شد. به گزارش هالیوود ریپورتر، RelationShipped “یک چرخش در رسانه های اجتماعی بر روی قالب دوستیابی واقعی که توسط The Bachelor رایج شده است” قرار می دهد. در اولین نمایش، مخاطب با چندین لیسانس آشنا می شود – پس از آن بینندگان می توانند در مورد اینکه کدام لیسانس را انتخاب می کنند رای دهند تا در روند یافتن عشق واقعی حرکت کنند. بعداً به عموم مردم این فرصت داده می شود تا در مورد انتخاب شرکت کننده و برنامه ریزی فعالیت رأی دهند.

Home Team، اولین سری که به عنوان بخشی از چتر NowThis Sports در Facebook Watch راه اندازی شد، بر روی یک تیم فوتبال محلی تمرکز می کند و شامل واکنش آنها به تیراندازی دسته جمعی در لاس وگاس در ماه گذشته است.

فیس بوک بدون شک توصیه هایی را بر اساس داده های فیس بوک به کاربران ارائه خواهد کرد. آرتور کیلیان در مقاله‌ای در 7 نوامبر فوربس گفت که اگر فیس‌بوک می‌خواهد ساعت موفق شود، بهترین شرط آن تعادل بین کیفیت و تعامل است. فیس‌بوک سابقه افزایش معیارهای تعامل برای ویدیو را دارد، بنابراین ویک پاتل گفت: «اگر فیس‌بوک می‌خواهد Watch با YouTube رقابت کند، باید داده‌های دقیق و معنی‌داری را برای تبلیغ‌کنندگان ارائه کند.

همانطور که پلتفرم‌های آنلاین رقابتی‌تر می‌شوند – و بهتر و بهتر می‌دانند که مصرف‌کنندگان چه چیزی می‌خواهند ببینند – کسب‌وکارها باید در هر لحظه در مورد کمپین‌ها، مجموعه داده‌های خود و رقابت خود به‌روز باشند. اینجا جایی است که Domo وارد عمل می شود.




دیدگاهتان را بنویسید