برنامه هفته: Google Analytics QuickStart


در دنیایی که به طور فزاینده ای متصل و رقابتی است، موفقیت یک تجارت بدون یک وب سایت موثر و جذاب تقریبا غیرممکن است. امروزه شرکت‌ها در هر نوع و اندازه‌ای برای دستیابی به اهداف مختلف، از گسترش آگاهی گرفته تا درآمدزایی و سایر اهداف، به دارایی خود متکی هستند.

اگرچه بازاریابان و مدیران فروش داده های زیادی را از سایت های خود دریافت می کنند، اما هنوز برای آنها دشوار است که تشخیص دهند آیا عملکرد هر سایت واقعا بهینه شده است یا خیر. و در حالی که داده های بزرگ بینش خوبی در مورد نحوه تعامل افراد با وب سایت ها ارائه می دهد، تعداد زیادی از معیارهای ارائه شده توسط Google Analytics می تواند بسیار زیاد باشد – به خصوص برای متخصصان بازاریابی یا فروش که در تجزیه و تحلیل آماری آموزش ندیده اند.

به همین دلیل است که برنامه Google Analytics QuickStart برای Domo Business Cloud وجود دارد. با راه اندازی سریع گوگل آنالیتیکس، مدیران فروش، بازاریابان و مدیران ارشد می توانند به سرعت معیارهای حیاتی وب سایت خود را ارزیابی کنند تا اطمینان حاصل کنند که تعامل و تبدیل مورد انتظار آنها را ارائه می دهد.

Google Analytics QuickStart به شما اطلاعاتی سریع و آسان از مهمترین معیارهای سایت شما می دهد.

Google Analytics QuickStart یک داشبورد بلادرنگ است که روندهای کلیدی آن را ردیابی می کند
دیکته کردن عملکرد سایت تنها با یک نگاه، مدیران می توانند ببینند کدام ایالت بیشترین سهم از درآمد خود را ایجاد می کند، ترافیک آنها در سال گذشته چقدر رشد داشته است و چند درصد از بازدیدکنندگان آنها در ماه گذشته افزایش یافته است. اما فراتر از ردیابی بازدید از صفحه، درآمد و نرخ پرش است. این برنامه ردیابی معیارهای مهم مانند بازدیدکنندگان منحصر به فرد روزانه، تراکنش ها، اهداف تکمیل شده، بازدیدکنندگان جدید و کلیک های رسانه های اجتماعی را برای هر کسی در یک شرکت آسان می کند.

حتی بهتر از آن، Google Analytics QuickStart به هیچ وجه برای نصب زمان نمی برد. پنج دقیقه پس از وصل کردن فید داده‌های Google Analytics خود به برنامه، با داشبورد کامل راه‌اندازی می‌شوید.

تغییرات کلیدی را در زمان واقعی ایجاد کنید.

رهبران کسب و کار با داشتن تمام این اطلاعات در دستان خود، می توانند به سرعت گام های صحیح را برای به حداکثر رساندن عملکرد سایت بردارند. به عنوان مثال، فرض کنید یک خرده فروش لباس، کالیفرنیا را بیشترین سهم از درآمد خود را به ارمغان می آورد. یک خرده فروش ممکن است تصمیم بگیرد کمپینی را با هدف قرار دادن بازدیدکنندگان وب سایت کالیفرنیا راه اندازی کند، شاید حتی تصاویر و زبان خاص کالیفرنیا را در تبلیغات و ارتباطات بازاریابی خود بگنجاند.

این اپلیکیشن همچنین به مدیران در مواقعی که مشکلی پیش می‌آید هشدار می‌دهد و به آنها قدرت می‌دهد
تا دیر نشده تحقیق کنیم اگر میزان ترک تحصیل در طول سال به میزان قابل توجهی افزایش یابد، اینطور است
ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که با تیم UX خود جلسه ای تشکیل دهید تا بدانید چه چیزی باعث جذب بازدیدکنندگان سایت می شود
من در حال دویدن هستم. یا فرض کنید ترافیک رسانه های اجتماعی کاهش یافته است – ممکن است تصمیم بگیرید که تغییری ایجاد کنید
نوع محتوایی که پست می کنید

اینها تنها چند روش هستند که Google Analytics QuickStart انگشت شما را روی آن قرار می دهد
نبض تمام معیارهای مهم سایت شما. از آنجا شما بسیاری را خواهید داشت
گزینه های زمانی که نوبت به بهبود عملکرد در آینده می رسد.




دیدگاهتان را بنویسید