چگونه Domopalooza 2021 برنده 5 جایزه Telly شد


جان ملور وقتی فهمید که Domo و شریک تجاری JMills Entertainment به طور مشترک پنج جایزه Telly را برای بخش افتتاحیه Domopalooza 2021 دریافت کرده اند، بسیار هیجان زده شد.

مدیر ارشد استراتژی Domo که بیش از دو دهه در بخش بازاریابی و استراتژی صنعت فناوری کار کرده است، گفت: “تلیس همیشه در محافل خلاق نقش مهمی داشته است.” برای ارائه چنین محتوای رویداد عالی.”

از سال 1979، هیئتی از داوران آژانس‌های تبلیغاتی، شرکت‌های تولید و شبکه‌های تلویزیونی بزرگ، Tellys را به سازندگان ویدیوهای برتر از سراسر جهان اهدا می‌کنند. و کار فقط بزرگتر می شود. امسال، این پانل باید بیش از 50000 مورد ارسالی از 50 کشور و پنج قاره را در نظر می گرفت.

تمرکز و تعهد بدون شک به Domo و JMills کمک کرد تا یک طلا (برای بخش کلی)، یک نقره (برای طراحی صحنه) و سه برنز (برای فیلمنامه، کارگردانی و تجربه کلی آنلاین) کسب کنند. اما عوامل دیگری نیز در این امر دخیل بودند.

س: جان، شما به شدت در ساختن Domopalooza 2021 نقش داشتید؟

جان: خوب، برای شروع، ما با این باور وارد این موضوع شدیم که فقط به این دلیل که یک کنفرانس فناوری سازمانی است به این معنی نیست که باید خسته کننده باشد. البته ما پیام‌های مهمی داشتیم که می‌خواستیم منتقل کنیم، اما همچنین متوجه شدیم که این روزها رقابت برای چشم‌ها بسیار زیاد است و اگر بتوانیم آن را کمی نمایشی ببندیم، پیام خیلی فراتر می‌رود.

بنابراین اینها به نوعی اصول راهنمای ما بودند. در این موقعیت‌ها فقط می‌توانید به مدت 10 دقیقه – احتمالاً بیشترین – توجه کسی را به خود جلب کنید، بنابراین ما در این 10 دقیقه محتوای بسیار خوبی را جمع‌آوری کرده‌ایم. یک مثال عالی، صحنه آشفته آشپزخانه است. این یک چیز است که می گویند داده ها به هم ریخته است. این چیز دیگری است که بگوییم، همانطور که جاش (جیمز) (مدیر عامل Domo) گفت که داده ها یک یک آشفتگی داغ در حالی که در اطراف شما باب و بافت و قابلمه و تابه می جوشد و می جوشد.

س: مجموعه‌های فوق‌العاده‌ای وجود داشت، اما همانطور که تصویری که ما برای این پست انتخاب کردیم (از صحبت جاش با کامرون دیویس، افسر ارشد داده برندهای یام!) نشان می‌دهد، شما در موقعیت مکانی نیز عکس‌های زیادی گرفته‌اید. چرا اینطور بود

جان: مشتریان دوست دارند نمونه‌های واقعی را از مشتریان دیگر بشنوند. و وقتی بتوانید جنبه‌های واقعی یک موقعیت را بگنجانید، مانند تاکو بل یا یک فریزر بزرگ زنجیره‌ای سرد حمل و نقل، کارایی مثال را افزایش می‌دهد. شما باید مخاطبان خود را با پیامی منحصربفرد درگیر کنید که توجه آنها را جلب کند، علاقه را برانگیزد و زمینه را برای هر چیز دیگری آماده کند. بنابراین، در ابتدا فکر زیادی برای انتقال احساسات و چیزی که در مورد برند Domo صادق بود، این بود که ما سرگرم کننده و تاثیرگذار هستیم.

س: می دانم که JMills Entertainment نیز نقش مهمی داشت. می توانید در مورد آن صحبت کنید؟

جان: جی میلز به ما اجازه بده تا آن را یک درجه بالاتر ببریم. ما در طول سال‌ها (پروژه‌های) زیادی با آنها انجام داده‌ایم، بنابراین نه تنها می‌دانند که ما چگونه کار می‌کنیم و به دنبال چه چیزی هستیم، بلکه می‌دانند که مشتریان به دنبال

و آنها در زنده کردن یک مفهوم بسیار خوب هستند. از ایده پردازی و طراحی دکورها – مانند آشپزخانه فوق الذکر که جاش از آن عبور می کرد – تا کارگردانی کارهای اضافی تا کنار هم قرار دادن تمام قطعات روایت، آن را کشتند. آنها همه را در بهترین موقعیت برای موفقیت قرار دادند و واقعاً همه چیز را زنده کردند.

س: واضح است که جاش در بیشتر بخش اصلی سخنرانی جلوی دوربین بود. و او به وضوح با آن راحت بود. این چقدر کمک کرد؟

جان: توانایی جاش در گرفتن فیلمنامه یا ایده و ساختن آن از آن خود، و انجام آن کارها در یک یا دو عکس، بسیار کلیدی بود. زمانی که کودک بود در تبلیغات تلویزیونی و فیلم های سینمایی بازی کرد. او تا به امروز می تواند با نگرش جلوی دوربین بایستد.

بنابراین شما پیام را – که قوی است – با نام تجاری ما – که سرگرم کننده و پرانرژی است و به نوعی بی احترامی است- و مدیر عاملی که از نظر احساسی با محتوا مرتبط است و استعدادی برای این نوع ارائه دارد ترکیب می کنید، و آنچه به دست می آورید منحصر به فرد است. تعداد زیادی از مدیران عامل فناوری وجود ندارند که بتوانند این گونه کارها را انجام دهند. ولی مطمئنا یکیه

برای تماشای – یا تماشای مجدد – بخش افتتاحیه Domopalooza 2021، کلیک کنید اینجا.




دیدگاهتان را بنویسید