برنامه هفته: Salesforce QuickStart


برای درک و بهینه سازی عملکرد خود، متخصصان فروش نیاز به دسترسی به داده های با کیفیت و به روز از پلت فرم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود دارند. با اطلاعات صحیح، مدیران فروش می‌توانند عملکردهای برتر خود را شناسایی کنند، نمایندگان فروش می‌توانند درآمد آینده خود را پیش‌بینی کنند و کل بخش می‌تواند تصمیمات هوشمندانه‌تر و سریع‌تری بگیرد که سود را به حداکثر می‌رساند.

متأسفانه، جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها از برنامه‌هایی مانند Salesforce می‌تواند فرآیندی زمان‌بر باشد، به‌ویژه با توجه به همه کارهای دیگری که متخصصان فروش در سر دارند. هر ساعتی که یک فروشنده صرف جمع‌آوری داده‌های CRM می‌کند، ساعتی است که می‌تواند صرف جستجو یا برقراری ارتباط با مشتریان احتمالی کند.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم اپلیکیشن Salesforce QuickStart را برای Domo Business Cloud ایجاد کنیم. با استفاده از این ابزار تعاملی تجسم داده ها، متخصصان فروش می توانند مهمترین معیارهای خود را در چند دقیقه نظارت و تجزیه و تحلیل کنند.

Salesforce QuickStart یک عکس فوری و قابل درک از کل قیف فروش ارائه می دهد.

اپلیکیشن Salesforce QuickStart به فروشندگان و مدیران فروش داشبوردی بی‌درنگ می‌دهد تا عملکرد تیم خود را در هر لحظه ارزیابی کنند. مدت کوتاهی پس از اتصال اطلاعات Salesforce خود به برنامه، می‌توانید مجموعه‌ای از نمودارها را مشاهده کنید که عملکردهای برتر سازمان خود را تحلیل می‌کنند، همچنین درآمد پیش‌بینی‌شده و خط لوله فروش فعلی را مشاهده می‌کنید. مانند همه برنامه‌های Domo، Salesforce QuickStart را می‌توان به راحتی برای ردیابی عملکرد در یک دوره زمانی دلخواه شخصی‌سازی کرد.

برنامه راه اندازی سریع Salesforce

هنگامی که جزئیات کلیدی ارائه شده توسط داشبورد Salesforce QuickStart را بررسی کردید، ماهیت تعاملی این برنامه باعث می شود که به راحتی به عملکرد خود با جزئیات بیشتری نگاه کنید.

با چند کلیک می توانید تجزیه و تحلیل کنید که کدام کانال های بازاریابی مسئول فروش شما هستند و مشتریان شما در کدام ایالت ها و کشورها قرار دارند. حتی می‌توانید با ارزیابی نرخ بسته شدن در طول زمان و مرتب‌سازی فرصت‌های باز خود بر اساس مرحله‌ای از قیف که در آن قرار دارند، عمیق‌تر در قیف فروش خود فرو بروید.

منابع را انتقال دهید و استراتژی فروش خود را با اطمینان و سرعت بهبود بخشید.

Salesforce QuickStart با در دسترس قرار دادن تجزیه و تحلیل داده‌های CRM با کیفیت بالا در زمان واقعی، سازمان‌های فروش را قادر می‌سازد تا مشکلات موجود در قیف فروش را قبل از اینکه تأثیر منفی بر قیمت نهایی داشته باشند، شناسایی کنند.

برای مثال، اگر یک مدیر فروش ببیند که یکی از فروشندگانش معاملات کمتری نسبت به معمول بسته است، می‌تواند جلسه‌ای را برای بحث در مورد زمینه‌های بهبود برنامه‌ریزی کند. برعکس، یک نماینده فروش که اخیراً در یک رگه داغ بوده است را می توان دعوت کرد تا نکاتی را با بقیه اعضای تیم در میان بگذارد.

تجزیه و تحلیل منابع سرنخ و فعالیت قیف فروش می تواند یک فعالیت به همان اندازه سازنده باشد. برای مثال، اگر رسانه‌های اجتماعی سرنخ بیشتری نسبت به جستجوی پولی ایجاد می‌کنند، ممکن است سرمایه‌گذاری بازاریابی خود را در آن کانال‌ها افزایش دهید. یا اگر متوجه شدید که فرصت‌های فروش شما به سمت انتهای قیف از هم می‌پاشد، ممکن است تصمیم بگیرید که ویژگی‌های مختلف محصول را در آخرین پیشنهاد خود برای مشتریان تبلیغ کنید.

بهتر از همه، مثال‌های ذکر شده در بالا تنها چند مورد از روش‌هایی هستند که می‌توان از برنامه برای حداکثر نتایج استفاده کرد. برنامه Salesforce QuickStart با ارائه اطلاعات ارزشمند در یک تجربه کاربری بصری، هر فرصتی را در اختیار شما می‌گذارد تا کارایی خود را بهبود بخشید – بدون اینکه حواس کارمندان را از موارد ضروری منحرف کنید.
وظایف




دیدگاهتان را بنویسید