اگر شما یک بازاریاب هستید، چیزهای کمی برای موفقیت طولانی مدت شما مهمتر از کیفیت تجربه وب سایت شما هستند. به هر حال، داشتن ترافیک وب عالی خوب است، اما حتی بهترین کمپین CPC تنها در صورتی نتیجه می دهد که افرادی که از سایت شما بازدید می کنند، پس از رسیدن به سایت شما واقعاً آنچه را که می بینند دوست داشته باشند. اگر میخواهید روابط قوی با مشتریان خود ایجاد کنید، باید مطمئن شوید که آنها با محتوای شما درگیر هستند و به دنبال مطالب بیشتر هستند.
از منظر تحلیلی، این بدان معناست که تنها دانستن اینکه هر ماه چند نفر از سایت شما بازدید می کنند کافی نیست. برای درک واقعی آنچه در حال رخ دادن است، بازاریابان به ابزارهایی نیاز دارند که به آنها کمک کند بفهمند بازدیدکنندگان پس از ورود به سایت خود چه می کنند.
آیا کاربران به محض اینکه به صفحه اصلی میرسند پرش میکنند؟ میانگین زمانی که افراد در سایت می گذرانند چقدر است؟ چند نفر از مشتریان ماه گذشته بعداً به سایت بازگشتند؟ اینها سوالاتی است که بازاریابان قبل از اینکه بتوانند عملکرد یک وب سایت را به درستی بسنجند باید به آنها پاسخ دهند.
خوشبختانه، Domo Appstore فقط راه حل مناسبی برای کمک به شما دارد تا به ته کارها برسید! نام آن برنامه داشبورد مشارکت بازدیدکنندگان گوگل آنالیتیکس است.
مشارکت بازدیدکنندگان Google Analytics شما را عمیقاً به عملکرد سایتتان می برد.
برنامه Google Analytics Visitor Engagement یک داشبورد تعاملی است که هر آنچه را که باید در مورد نحوه تعامل مشتریان با سایت خود بدانید را به شما می گوید.
هنگامی که حساب Google Analytics خود را روشن کردید، برنامه داده های به روزی را در مورد مهم ترین آمار و روند تعامل کاربر شما ارائه می دهد. با یک نگاه سریع به برنامه، می توانید کل ترافیک سایت، نرخ پرش، میانگین زمان تعامل، صفحات بازدید شده و تقسیم بندی کاربران جدید در مقایسه با کاربران بازگشتی خود را مشاهده کنید. نتیجه؟ تنها در چند دقیقه کوتاه، تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار خواهید داشت تا ببینید آیا تغییراتی که در سایت خود ایجاد کرده اید باعث تعامل بیشتر می شود یا خیر.
سوالات داغ خود را بپرسید، پاسخ های مورد نیاز خود را دریافت کنید.
علاوه بر این، ابزارهای تجسم دادههای این برنامه به شما امکان میدهند معیارهای خود را برای بینشهای دقیقی که میتوانید برای بهینهسازی سایت خود در آینده استفاده کنید، بررسی کنید.
با چند کلیک سریع، می توانید نمودارهایی را در زمان واقعی تنظیم کنید که آمار تعامل شما را بر اساس موقعیت جغرافیایی، شبکه اجتماعی و نوع دستگاه تجزیه می کند. بنابراین، اگر شروع به مشاهده تعامل زیاد کاربران در فیس بوک کنید، ممکن است تصمیم بگیرید که پول بیشتری را برای تبلیغ صفحات خود برای افراد در آن پلتفرم سرمایه گذاری کنید. یا، اگر بازدیدکنندگان نیویورک تا زمانی که بازدیدکنندگان از کالیفرنیا به آنجا نمیروند، میتوانید محتوای متمرکز منطقهای بیشتری اضافه کنید تا توجه آنها را جلب کنید.
مهم نیست که چگونه آمار تعامل شما متزلزل می شود، برنامه داشبورد تعامل بازدیدکنندگان گوگل آنالیتیکس اطلاعاتی را که برای بهینه سازی تجربه کاربری و ایجاد روابط موفق و طولانی مدت با مشتری نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را دانلود کنید و دست به کار شوید.
آیا می خواهید در مورد اینکه چگونه برنامه های Domo می توانند به شما در تصمیم گیری بهتر کمک کنند بیشتر بدانید؟
Appstore را بررسی کنید
اگر قبلاً مشتری Domo هستید، میتوانید کتابخانه برنامههای در حال رشد ما را مرور کنید یا همین امروز شروع به ساخت برنامه خود کنید.
Appstore را بررسی کنید
شروع به توسعه کنید