آیا می خواهید رازی را بدانید؟ مشتریان همچنان در حال خواندن ایمیل های بازاریابی شما هستند. در حالی که آنها کار می کنند، در حالی که بازی می کنند، در حالی که در تعطیلات هستند، در حالی که در حال غذا خوردن هستند – مصرف کنندگان با صرف تخمینی 5.4 ساعت در روز برای بررسی ایمیل خود، نرخ بهره را بالا نگه می دارند.
از کجا بدانیم؟ بیش از 1000 کارمند در سومین نظرسنجی سالانه ایمیل مصرف کننده ادوبی کمپین مورد بررسی قرار گرفتند که به ما بینشی از مثلث عشقی بین زندگی کاری، زندگی شخصی و صندوق ورودی ما داد. و در بیشتر موارد، این رابطه سالم، شاد و بسیار حامی است (مثل هر رابطه خوب، درست است؟).
یک رابطه سالم
سی و نه درصد از کاربران می گویند که هنوز ایمیل خود را حداقل یک بار در ساعت چک می کنند (در حالی که 26 درصد آن را چندین بار چک می کنند). با این حال، بیش از یک چهارم می گویند که صبحگاهی برای ایمیل استراحت می کنند و منتظر می مانند تا دفتر صندوق ورودی آنها را باز کند. علاوه بر این، از هر پنج کاربر یک نفر می گوید که هرگز ایمیل خود را خارج از ساعات کاری عادی چک نمی کند. بنابراین در حالی که آنها هنوز با صندوق ورودی خود درگیر هستند، کاربران آن را به صورت عادی نگهداری می کنند.
نتیجه نهایی این است که 73 درصد از کاربران می گویند احساس می کنند ایمیل خود را به همان اندازه که باید چک می کنند – نه خیلی سرد، نه خیلی گرم، اما درست. این یک تحول مثبت در تعادل زندگی ایمیل ما است.
و در حالی که ایمیل هنوز هم کانال ارتباطی ترجیحی در بین کارمندان در محل کار است، اکثر آنها موافقت می کنند که برای مکالمات مهم – مانند ترک کار یا هشدار دادن به رئیس خود در مورد یک موقعیت مهم – از پنهان شدن پشت صفحه کامپیوتر خودداری کنند و به جای آن ارتباط رو در رو را انتخاب کنند. شخص.
یک رابطه شاد
با کمال تعجب، کاربران جوانتر با رشد سریع (بین 18 تا 24 سال) در رابطه عشقی خود با ایمیل خوشحالتر هستند و 32 درصد میگویند که وقتی ایمیل خود را بررسی میکنند، هیجانزده میشوند. آنها همچنین رضایت (یا شاید OCD مرزی) را در سازمان صندوق ورودی پیدا می کنند. نیمی از پاسخ دهندگان “inbox-zero” را زده اند، به این معنی که هر ایمیل را در صندوق ورودی خود خوانده، پاسخ داده و سازماندهی کرده اند. دو پنجم از جمعیت صفر صندوق ورودی، پاک نگه داشتن ایمیل خود را مایه تسکین می دانند و درست جلوتر از 27 درصدی که می گویند احساس شگفت انگیزی است.
شاید هرزنامه اینجا پاشنه آشیل باشد، اما کاربران چیز دیگری به ما می گویند. آنها از دیدن پیشنهادهای تبلیغاتی در صندوق پستی خود لذت می برند، به طوری که 61 درصد (24 درصد افزایش نسبت به سال گذشته) گفتند که آن را به پیام متنی، تماس تلفنی یا نامه معمولی ترجیح می دهند. و وقتی صحبت از خرید آنلاین می شود، دو پنجم مصرف کنندگان (به ویژه خانم ها) می گویند که دریافت ایمیل های تبلیغاتی یک برند به زنان انگیزه بیشتری برای خرید می دهد. (اما زیاده روی نکنید. تعداد کمی از پاسخ دهندگان گفتند که می خواهند برندهای مورد علاقه شان هر روز برایشان ایمیل بزنند. جای تعجب نیست.)
و نگهداری کمی بالاست
اما اشتباه نکنید، کاربران ما صندوق ورودی خود را با استانداردهای بالایی نگه می دارند و مطمئناً از این بابت خجالت نمی کشند. حدود نیمی از آنها می گویند دریافت ایمیل به دفعات زیاد از یک بازاریاب آزاردهنده ترین جنبه باز کردن صندوق ورودی آنهاست. علاوه بر این، 34 درصد می گویند که وقتی برندها مواردی را توصیه می کنند که با علایق آنها مطابقت ندارد، ناامید می شوند و 40 درصد از مصرف کنندگان می گویند که ای کاش محتوای ایمیل کمتر تبلیغاتی و آموزنده تر بود.
زمانی که ایمیل برای موبایل بهینه نشده باشد، زمانی که باید منتظر بارگذاری تصاویر بمانند، و زمانی که باید بیش از حد اسکرول کنند، از آن متنفرند. وقتی هیچ شخصیسازی وجود ندارد، وقتی برای محصولاتی که قبلاً خریداری کردهاند، تبلیغاتی برایشان ارسال میشود و زمانی که پیشنهادها قبلاً منقضی شدهاند، از آن متنفرند. آنها واقعاً از این متنفرند که نام آنها اشتباه نوشته شود.
اما آنها همچنان عاشق ایمیل هستند
با این حال، این بدان معنا نیست که بازرگانان می توانند همه چیز را انجام دهند و هر آنچه را که می خواهند ارسال کنند. برندها باید روی مشتریان خود تمرکز کنند تا مشتریان خود را بشناسند تا مشتریان خود را راضی کنند. 82 درصد از ایمیل های کاری و 60 درصد از ایمیل های شخصی باز می شوند. از این تعداد، 83 درصد از ایمیل های کاری و 64 درصد از ایمیل های شخصی خوانده می شوند.
بنابراین انتهای خط خود را نگه دارید و رسیدهای خواندن را جمع آوری کنید. چون هنوز در حال خواندن هستند.
نکات بازاریابی بیشتری می خواهید؟ برای اطلاعات بینش، نکات و بهترین روشها برای کمک به تبدیل شدن به یک بازاریاب دادهمحور، کتابخانه منابع ما را بررسی کنید.