4 درس خرده فروشی آنلاین از eTail West





/ 4 درس خرده فروشی آنلاین از eTail West















eTail West امسال گردبادی از شخصی‌سازی، مشتری مداری، کمپین‌های چند کاناله و قیچی کاغذ بود (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد). در اینجا چهار چیز است که من از هفته خود در پالم اسپرینگز حذف کردم:

  • تعقیب رسانه‌های اجتماعی هنوز آسیب می‌زند

ببخشید که با منفی شروع کردم. به‌عنوان یک بازاریاب که با خرده‌فروش‌ها کار می‌کند، این موضوع ذهن من را به هم ریخت.

فرصت‌های زیادی برای خرده‌فروشان با رسانه‌های اجتماعی وجود دارد، اما ردیابی کمپین‌ها و اندازه‌گیری ROI فوق‌العاده دشوار است. نمونه موردی – من در مورد آن توییت کردم لیمو آبی (@blue_lemon)، یکی از رستوران های مورد علاقه من در Domo HQ (نه یک اتصال دم الکترونیکی، اما اصل یکسان است). در عرض یک ساعت چند توییت از آنها و یک کوپن دریافت کردم تا غذای بعدی خود را در نزدیکترین مکان رایگان تهیه کنم.

در مواجهه با چنین شهروندی بزرگ رسانه های اجتماعی، من هیجان زده بودم که بازتوییت کنم و عظمت و هوشمندی کسب و کاری را که فقط من را با رسانه های اجتماعی غافلگیر کرد، تمجید کنم. اما چگونه بود که یک رستوران، خرده‌فروش، تاجر الکترونیکی، یا هر کسی که قرار بود حسن نیت و برندی را که من به عنوان مشتری منتشر می‌کردم، دنبال کند؟ واقعاً غذای رایگان آنها برای من چه تأثیری بر تجارت کلی آنها داشت؟

ردیابی یک پیوند مستقیم دشوار است، اما بازاریابی دهان به دهان زیادی برای آنها به همراه داشت و من را به موسسه ای بازگرداند که چند ماهی بود که به آنجا نرفته بودم.

  • هر کسی می تواند پسرهای بزرگ را اداره کند

شاید نتوانید آنها را شکست دهید، اما حداقل مجبور نیستید خودتان را بفروشید و به آنها بپیوندید. تیم مناسب و فناوری مناسب را می طلبد، اما خرده فروشان کوچک الکترونیک می توانند بخشی از صنعت ۲۵۲ میلیارد دلاری در سال ۲۰۱۳ را انتخاب کنند. این پول زیادی است که می توانید دور بزنید، و می توانید مقداری از آن را دریافت کنید – اگر مایل به انجام کار هستید.

بدیهی است که خرده فروشان آنلاین دیگری با URLهای خانه وجود دارند و ممکن است شما یکی از آنها نباشید. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید از این خانواده ها کسب و کار داشته باشید. به نوع مناسب داده، تجزیه و تحلیل و پیام‌های هدفمند نیاز دارد، اما می‌توانید به آنجا برسید. در واقع، این منجر به عنصر سوم می شود:

  • مشتری پادشاه است – همیشه بوده و خواهد بود

قبل از اینکه چشمانتان را بچرخانید که چقدر این واضح است، بدانید که کنفرانس هفته گذشته واقعاً به من نشان داد که واقعاً اصلاً واضح نیست. شما چیزهای زیادی در ظرف خود دارید، از اجرا گرفته تا عملیات تا منابع انسانی و موارد دیگر. زمانی فرا می رسد که مشتری در پس زمینه محو می شود، در حالی که شما با مسائل بی شماری که صحنه را شلوغ می کند سروکار دارید.

در جریان باشید. مشتری مدار باشید این ارتباط و تمرکز همان چیزی است که در نهایت آنها را به سمت شما جذب می کند و یک پایگاه مشتری محکم برای شما ایجاد می کند.

این را به خاطر داشته باشید: وقتی با مشتریان مانند پادشاهان رفتار می کنیم، آنها نمی گذارند ما فقیر شویم. آنها بارها و بارها و بارها به ما مراجعه خواهند کرد زیرا ما نیازهای آنها را برآورده می کنیم و تجربه را به قیمتی که آنها می پردازند ارزش می دهیم.

  • خرده فروشان آنلاین با منابع داده بمباران می شوند

به طور متوسط، خرده فروشان الکترونیکی از بیش از هفت سیستم برای ردیابی معیارهای کسب و کار استفاده می کنند. شما به هر سیستمی که دارید نیاز دارید، اما تبدیل حجم عظیمی از داده ها به اطلاعات قابل هضم و مفید برای تصمیم گیری های سریع و دقیق تبدیل به یک چالش می شود.

این یکی به عنوان یک چراغ قرمز روشن برای من برجسته بود. این تایید می کند که کاری که ما در Domo انجام می دهیم مرتبط است و تجربه مورد نیاز مشتریان را ارائه می دهد.

در مورد آن چیز سنگ-کاغذ-قیچی…

جاش جیمز اغلب به‌عنوان مدیر عامل Omniture این کار را انجام می‌داد، و اکنون او جادو را با Domo بازگردانده است. در ضیافت ناهار در طول کنفرانس، بیش از 1000 بازاریاب الکترونیک روی پای خود ایستاده بودند و در یک چالش بزرگ سنگ-کاغذ-قیچی به رقابت پرداختند.

جایزه؟ تمام هزینه های سفر خرید به دبی پرداخت شده است. دبی.

آیا به ای تیل وست رفته اید؟ چه چیزی از کنفرانس به دست آوردید؟ بیایید در نظرات صحبت کنیم!















دیدگاهتان را بنویسید