پنجشنبه 14 دسامبر 2023
تریسی برنامه شریک Domo را با تمرکز بر چهار ابتکار رشد و نوآوری رهبری و گسترش خواهد داد
سیلیکون اسلوپس، یوتا – Domo (Nasdaq: DOMO) امروز انتصاب RJ Tracy را به عنوان معاون شرکا، توسعه استراتژیک و کانال اعلام کرد. تریسی با تجربه گسترده در صنعت فناوری و سابقه اثبات شده مشارکت های استراتژیک موفق پیشرو، بر به روز رسانی های قابل توجه برنامه شریک Domo نظارت خواهد کرد که در زمان رشد و نوآوری مداوم برای شرکت انجام می شود.
جاش جیمز، موسس و مدیر عامل Domo، گفت: “برای داشتن یک برنامه شریک واقعا موفق، من معتقدم که Domo به کسی نیاز دارد که به وضوح این فضای پیچیده را درک کند و یک سهامدار داخلی قابل اعتماد و اثبات شده باشد.” “RJ رهبر عالی برای افزایش تمرکز و تعهد ما به اکوسیستم شریک است. من مطمئن هستم که او و تیمش روابط را به نفع شرکای ما، مشتریان متقابل ما و Domo تقویت و تقویت خواهند کرد.”
این اعلامیه به دنبال چندین بهروزرسانی از Domo است که بر تسریع رشد و نوآوری شرکت متمرکز شده است، از جمله بهروزرسانی مدل قیمتگذاری و ارائه رایگان، استراتژی Domo.AI و نقشه راه آن، ادغامهای جدید با ارائه چند ابری Domo Cloud Amplifier و همچنین سرمایهگذاری مداوم. در جوامع شریک و مشتریان بازتر و پر جنب و جوش تر.
تحت رهبری تریسی، برنامه شریک Domo بر چهار ابتکار اصلی تمرکز خواهد کرد:
- شرکای پلتفرم: تقویت روابط با شرکای پلت فرم فناوری، تضمین ادغام یکپارچه و خدمات پیشرفته برای مشتریان مشترک تا ارزش بیشتری از سرمایه گذاری در داده های خود کسب کنند.
- شرکای داده: با مشتریان با استفاده از Domo Everywhere، راه حل داخلی تجزیه و تحلیل Domo، همکاری کنید و به آنها کمک کنید راه حل های سرتاسری را توسعه دهند که به نفع پایگاه مشتری خودشان باشد، امکان اشتراک گذاری داده ها، کاهش محدودیت های مالی آنها، و گسترش فرصت های بازار Domo را فراهم کند.
- شرکای برنامه: به رشد اکوسیستم برنامه های گسترده Domo با ایجاد مشارکت های قوی با مجموعه متنوعی از توسعه دهندگان برنامه که راه حل هایی را ارائه می دهند که تجربه و قابلیت های کاربر را با Domo افزایش می دهد، ادامه دهید.
- شرکای کانال: گسترش و تقویت روابط کانال شریک، تضمین دسترسی بیشتر به بازار و بهبود تعامل مشتری برای هدایت رشد کسب و کار.
هر ابتکار متعلق به رهبران استراتژیک خواهد بود که به تریسی گزارش می دهند. به عنوان رهبر فروش ثابت Domo، تریسی بیش از 11 سال با این شرکت بوده و تیم هایی را توسعه داده است که در حال حاضر بیش از 80 درصد از مشتریان Domo را کنترل می کنند. او همچنین اخیراً توسعه و مقیاسبندی مدل قیمتگذاری اعتباری Domo را رهبری کرده است.
تریسی اظهار داشت: “من هیجان زده هستم که در این نقش قدم بگذارم تا برنامه شریک و کانال خود را توسعه دهم، و به تیم و برنامه هایی که برای موقعیت اکوسیستم خود برای حداکثر موفقیت در پیش خواهیم داشت مطمئن هستم.” “چهار ابتکاری که ما راه اندازی می کنیم به تسریع رشد Domo در زمان نوآوری سریع، هم در سازمان و هم در صنعت به عنوان یک کل کمک می کند. فرصت های زیادی در پیش است و من مشتاقانه منتظر نشان دادن پیشرفت Domo در زمینه فناوری، داده و هوش مصنوعی هستم.
###
درباره Domo
Domo داده ها را برای همه کار می کند تا بتوانند تأثیر تجاری خود را چند برابر کنند. پلت فرم تجربه داده مبتنی بر ابر ما فراتر از هوش تجاری و تجزیه و تحلیل سنتی است و داده ها را با داشبوردها و برنامه های کاربر پسند قابل مشاهده و عملی می کند. Domo با استفاده از هوش مصنوعی، علم داده و یک پایه داده ایمن که به سیستمهای ابری و قدیمی موجود متصل میشود، به شرکتها کمک میکند تا فرآیندهای کسبوکار حیاتی را در مقیاس و در زمان رکورد بهینه کنند تا کنجکاوی جسورانهای را که نتایج کسبوکارهای نمایی را تقویت میکند، برانگیزد.
برای اطلاعات بیشتر به www.domo.com مراجعه کنید. همچنین می توانید Domo را در لینکدین دنبال کنید، X و فیس بوک
###
Domo یک علامت تجاری ثبت شده Domo, Inc.
###