بیانیه مطبوعاتی – Domo یازدهمین گزارش سالانه داده‌ها هرگز نمی‌خوابد را منتشر می‌کند


پنجشنبه 14 دسامبر 2023

حجم داده های جهانی نشان دهنده افزایش تعامل در X (توئیتر سابق) و اتکای مداوم جهان به موتورهای جستجو است زیرا آنها گزینه های جدید هوش مصنوعی مولد را آزمایش می کنند.

سیلیکون اسلوپس، یوتا – امروز، Domo (Nasdaq: DOMO) یازدهمین نسخه مورد انتظار خود از Data Never Sleeps را معرفی کرد. در طول دهه گذشته، Domo میزان استفاده از داده در جهان را ردیابی کرده است و افزایش قابل توجهی را در فعالیت در انواع پلتفرم‌های آنلاین، از اینستاگرام و X گرفته تا آمازون، ونمو و موارد دیگر نشان می‌دهد. اینفوگرافیک سالانه Data Never Sleeps نمای وسیعی از حجم عظیمی از داده‌های تولید شده در اینترنت در هر دقیقه ارائه می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه داده‌ها دائماً در حال تغییر و تغییر هستند، زیرا افراد بیشتری با پلتفرم‌ها و خدمات دیجیتال تعامل دارند.

جاش جیمز، بنیانگذار و مدیر عامل Domo می گوید: «یافته های امسال منعکس کننده چشم انداز دیجیتالی دائماً در حال تغییر و به سرعت در حال تحول است که تنها با محبوبیت سریع مدل های هوش مصنوعی مانند ChatGPT تقویت شده است. «داده‌ها هر کاری را که انجام می‌دهیم هدایت می‌کند، از جستجوی سریع آنلاین یا ارسال ایمیل گرفته تا بررسی آخرین سرفصل‌ها در مسیر کار. Data Never Sleeps که اکنون در یازدهمین سال خود است، میزان تکیه ما بر داده ها و تأثیر آن بر زندگی روزمره ما را در یکی از 525600 دقیقه در سال نشان می دهد.

برخی از نکات برجسته از گزارش امسال Data Never Sleeps 11.0 عبارتند از:

بوم هوش مصنوعی: هوش مصنوعی (AI) امواج بزرگی را در دنیای دیجیتال ایجاد می کند. پلتفرم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند ChatGPT در حال تغییر روش کار، ارتباط و ایجاد ما هستند و کاربران در هر دقیقه 6944 پیام ارسال می‌کنند. با این حال، کاربران عادات موتورهای جستجوی خود را کنار نگذاشته‌اند، زیرا تعداد جستجوهای گوگل در هر دقیقه به بیش از 6.3 میلیون می‌رسد (در مقایسه با 5.9 میلیون جستجو در سال گذشته).

سلطه سرگرمی: پس از افت در تعامل در سال گذشته، X (توئیتر سابق) اکنون 360000 پست کاربر را در هر دقیقه می بیند که از 347000 پست در Data Never Sleeps 10.0 افزایش یافته است. کاربران Spotify 24000 ساعت موسیقی از جمله 69444 آهنگ تیلور سویفت را پخش می کنند. کاربران اینستاگرام در هر شصت ثانیه بیش از 694000 درام از طریق پیام مستقیم ارسال می کنند. و دنیای پخش همچنان به تسلط خود ادامه می دهد، زیرا بینندگان جمعی بیش از 40 سال محتوای پخش را در هر دقیقه تماشا می کنند. همانطور که پلتفرم‌های آنلاین فعال‌تر و جذاب‌تر می‌شوند، صنعت سرگرمی وعده می‌دهد که هرگز مثل قبل نخواهد بود.

معاملات پارگی: هزینه های دیجیتال به طور گسترده به رشد خود ادامه می دهد. غول تجارت الکترونیک آمازون در هر دقیقه بیش از 455000 دلار فروش می بیند و در برنامه تراکنش دیجیتال Venmo، کاربران در هر دقیقه 463768 دلار پرداخت می کنند که 6 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. در بخش خدمات غذا، رستوران‌های DoorDash سفارش‌هایی به مبلغ 122785 دلار ثبت کردند که 60 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش اتکا (و احتمالاً تورم) به خدمات تحویل غذا و غذا در این عصر دیجیتال است.

چالش های امنیت سایبری: با این حال، با افزایش فعالیت های دیجیتال، تهدیدات امنیت سایبری نیز افزایش می یابد. مجرمان سایبری در هر دقیقه 30 حمله DDoS را انجام می دهند که نیاز به اقدامات امنیتی آنلاین قوی برای محافظت از افراد و مشاغل را برجسته می کند.

جیمز نتیجه گرفت: “داده ها تار و پود زندگی دیجیتالی ما را می بافند و گزارش سالانه Data Never Sleeps برخی از معنی دارترین داده ها را هم برای مشاغل و هم برای مصرف کنندگان برجسته می کند.”

برای دانلود اینفوگرافیک Data Never Sleeps 11.0 به اینجا مراجعه کنید.

###

درباره Domo

Domo داده ها را برای همه کار می کند تا بتوانند تأثیر تجاری خود را چند برابر کنند. پلت فرم تجربه داده مبتنی بر ابر ما فراتر از هوش تجاری و تجزیه و تحلیل سنتی است و داده ها را با داشبوردها و برنامه های کاربر پسند قابل مشاهده و عملی می کند. Domo با استفاده از هوش مصنوعی، علم داده و یک پایه داده ایمن که به سیستم‌های ابری و قدیمی موجود متصل می‌شود، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا فرآیندهای کسب‌وکار حیاتی را در مقیاس و در زمان رکورد بهینه کنند تا کنجکاوی جسورانه‌ای را که نتایج کسب‌وکارهای نمایی را تقویت می‌کند، برانگیزد.

برای اطلاعات بیشتر به www.domo.com مراجعه کنید. همچنین می توانید Domo را در لینکدین، ایکس و فیس بوک دنبال کنید.

###

Domo یک علامت تجاری ثبت شده Domo, Inc.

###

دیدگاهتان را بنویسید