در 7-9 آوریل، Heather (CMO ما) اولین کنفرانس کاربران Domo خود را آغاز می کند، و ما آن را Domopalooza می نامیم. ما عمداً نامی را انتخاب کردیم که نشان دهد این همان کنفرانس خروپف نیست که سال به سال به آن دعوت میشوید. در Omniture (شرکتی که من قبل از Domo یکی از بنیانگذاران آن بودم)، رویداد Marketer Analytics را ایجاد کردیم و مشتریان فوق العاده وفاداری داشتیم که سال به سال در کنفرانس های کاربران ما شرکت می کردند. ما قصد داریم با Domopalooza همان تجربه آموزنده و اعتیادآور را برای مشتریان ایجاد کنیم. می توانید مطمئن باشید که Domopalooza فراتر از یک کنفرانس صنعتی دیگر خواهد بود. محتوای شگفت انگیز و فرصت های یادگیری وجود خواهد داشت. شرکتکنندگان از سخنرانیهای کلیدی درخشان الهام میگیرند، بهترین شیوهها را از پیشگامان صنعت یاد میگیرند، در آموزشهای عملی شرکت میکنند و از نزدیک شاهد رونمایی از عملکردی که قبلاً هرگز دیده نشدهاند، خواهند بود. بیایید صادق باشیم، یک کنفرانس عالی فقط محتوای شگفت انگیز و فرصت های آموزشی نیست. برخی از با ارزش ترین لحظات از افرادی که ملاقات می کنید و ارتباطاتی که برقرار می کنید به دست می آید. بنابراین در حالی که زمان زیادی برای «هوشمند کردن» در دستور کار وجود دارد، ما مطمئن هستیم که زمان زیادی برای ایجاد خاطرات بعد از کار وجود خواهد داشت. در طول هفته دوموپالوزا، ما همچنین از مخفی کاری خارج می شویم و با بقیه جهان به اشتراک می گذاریم که چگونه پلت فرم مدیریت کسب و کار ما واقعاً نحوه اداره مشاغل را متحول می کند. ما همچنین ویژگیها و عملکردهای جدیدی را که عقب ماندهایم به مشتریان نشان خواهیم داد. به من اعتماد کنید، این یک رویداد حماسی خواهد بود. شما نمی خواهید آن را از دست بدهید. امیدواریم همزمان با شروع به اشتراک گذاری لیست شگفت انگیز سخنرانان و جزئیات بیشتر رویداد، ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید. برای ثبت نام و به روز ماندن در برنامه، به http://bit.ly/1ICTSD8 مراجعه کنید و #DP15 را در توییتر دنبال کنید. – جاش