5 نکته مهم از بزرگترین نمایشگاه خرده فروشی


نسخه 2019 بزرگترین کنفرانس و نمایشگاه خرده فروشی جهان به پایان رسید. من با افتخار می گویم که نه تنها زنده ماندم، بلکه پیشرفت کردم.

نمایشگاه بزرگ NRF – سمپوزیوم سالانه فدراسیون ملی خرده فروشی – ماه گذشته در مرکز جاویتس در نیویورک برگزار شد و مانند همیشه بیش از 40000 نفر را به خود جلب کرد.

اما در حالی که یک رویداد به این بزرگی می تواند سرتان را به هم بزند، به همین راحتی می تواند فرصتی عالی برای یادگیری چیزهای زیادی در مورد وضعیت خرده فروشی و اینکه کجا می رود ایجاد کند.

و این یک فرصت عالی بود. در پایان انجمن سه روزه، من پنج غذای اصلی را جمع آوری کرده بودم.

1 – مکان های فیزیکی مرده نیستند. دور از آن، در واقع. خرده فروشان با نام تجاری عالی، بازاریابی عالی، ترکیب محصول قانع کننده، چشم تیزبین به نوآوری/فناوری و بهترین خدمات مشتری در کلاس خود رشد می کنند. آنها همچنین سرمایه را در تازه کردن فروشگاه های موجود و حتی سرمایه بیشتری برای افتتاح فروشگاه های جدید سرمایه گذاری می کنند.

2 – Omni-Channel هنوز همه جا است. این صنعت در دو تا سه سال گذشته پیشرفت‌های بزرگی داشته است و خرده‌فروشان هوشمند به سرعت به حرکت خود ادامه می‌دهند تا دقیقاً آنچه را که می‌خواهند به مشتریان ارائه دهند – جایی که آنها می‌خواهند، چگونه می‌خواهند و زمانی که می‌خواهند.

3 – شخصی سازی در مرحله بعدی قرار می گیرد. مسابقه برای ارائه یک تجربه مشتری خرده‌فروشی با دقت طراحی شده در جریان است. چه آنلاین و چه در فروشگاه، شخصی سازی در افق است. این یک بار سنگین برای خرده فروشان در هر اندازه و یک تغییر عمده در استراتژی است. با این حال، بازده برای خرده فروشانی که می توانند سریع ترین به آنجا برسند، بسیار زیاد خواهد بود.

4- راه حل های فناورانه باید دارای وسعت و عمق باشند. خرده فروشان باید تکالیف خود را انجام دهند و عاقلانه انتخاب کنند. واضح بود که برای موفقیت پایدار، فروشندگان باید گسترش طبیعی خرده‌فروشی باشند که با آن کار می‌کردند. به ویژه با فناوری، به زودی روز حسابرسی فرا خواهد رسید. در حال حاضر این یک فضای بسیار شلوغ است، بنابراین برای چند سال آینده “بقای بهترین ها” خواهد بود. خرده فروشان تشنه عمق و وسعت راه حل های فناوری خود هستند. خوشحال کننده است که بدانید این دقیقاً همان چیزی است که Domo ارائه می دهد – محصولی که همه چیز را به خوبی انجام می دهد و اخیراً با راه اندازی مجموعه خرده فروشی Domo حتی برای صنعت خرده فروشی بهتر شد.

5 – AI / ML / ابزارهای پیش بینی تأثیر می گذارند. برخی از موارد استفاده عالی به سرعت ظاهر می شوند و با تجزیه و تحلیل پیشرفته ارزش پولی واقعی را نشان می دهند. یکی از خرده فروشان بزرگ در مورد اینکه چگونه توانسته اند هزینه های حمل و نقل را از زمان اتخاذ یک پلت فرم مدیریت داده مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Domo کاهش دهند، صحبت می کند. خرده فروشان بزرگ و کوچک بیش از هر زمان دیگری از علم داده استفاده می کنند تا رشد برتر، نظم فروش و هزینه، بهبود تجربه مشتری و کارایی عملیاتی را به پیش ببرند.

به طور کلی، این یک تجربه عالی دیگر از NRF Big Show بود. خرده فروشی یک صنعت هیجان انگیز است که به سرعت در حال تغییر است، بنابراین من دوست داشتم یاد بگیرم که برندها برای دستیابی به خریداران امروزی چه کاری انجام می دهند، به خصوص از طریق فناوری.

من احتمالاً بیشتر علاقه مندم که ببینم آیا تعداد شرکت هایی که داده های خود را دموکراتیزه می کنند افزایش می یابد یا خیر. همانطور که فروشگاه های بیشتری بازسازی یا ساخته می شوند، کارمندان خرده فروشی بیشتری را مجبور می کند که مستقیماً با مشتریان تعامل داشته باشند. آیا آنها در موقعیتی قرار خواهند گرفت که بتوانند این مسئولیت را به خوبی مدیریت کنند؟




دیدگاهتان را بنویسید