چه ماهی بود که رویدادهای Domo City Tours امسال بار دیگر مدیران جهانی، مشتریان برجسته و انبوهی از متخصصان متعهد را گرد هم می آورد که به دنبال به چالش کشیدن روش استفاده سازمان هایشان از داده ها برای تأثیر واقعی بر نحوه کار، چالش و تصمیم گیری بهتر هستند.
برای افراد ناآشنا، رویدادها در سیدنی و ملبورن اتفاق افتاد، جایی که ما به اندازه کافی خوش شانس بودیم که داستان های الهام بخش، چالش برانگیز و محرک مشتریان، شرکا و رهبران Domo را بشنویم. و چه روز شلوغی بودند – ما بیش از 450 شرکت کننده داشتیم و از 9 مشتری، هشت مدیر Domo و مایکل دیکسون فوق العاده شنیدیم.
خیلی عالی بود به جناب خوش آمد گفتن ویکتور دومینلو (وزیر دارایی، خدمات و دارایی NSW)، که دولت نیوساوت ولز (دولت NSW) را به ارتفاعات دیجیتالی جدید می برد و نمایشی در زمان واقعی از برنامه برگه سبز اجباری شخص ثالث دولت ارائه کرد، از جمله خیره کننده 98٪ مثبت آن. رتبه – همه در Domo اندازه گیری می شود. انرژی او این روز را تقویت کرد زیرا ما همچنان به گفتگوهای بیشتر در مورد اینکه چگونه داده ها تجارت را تغییر می دهند و زندگی استرالیایی ها را تحت تاثیر قرار می دهند، ادامه دادیم.
ما با فلسفه “7 سامورایی” Domo آشنا شدیم – که مانند هفت استارتاپ در یک پلتفرم است تا تمام نیازهای داده شما را برآورده کند – و همچنین آنچه در دنیای Domo در آینده وجود دارد. و ما به این سوال بزرگ پرداختیم: “برای خیر شرکت” واقعاً به چه معناست؟
برای پاسخ بهتر به این موضوع، باید به دلیل شروع همه چیز برگردم. بنیانگذار ما، جاش جیمز، از اینکه نمیتوانست دادههای تجاری ضروری یا اطلاعاتی را که تیمش برای انجام وظایف خود به خوبی به آن نیاز داشت، دریافت کند، ناامید بود. وقتی به اطراف نگاه کرد، متوجه شد که مدیران همکارش با همین مشکل روبرو هستند: اغلب شکاف بزرگی بین مشکل و راهحل ایدهآل وجود دارد، با این حال مردم نمیدانستند برای رسیدن به آن چه باید برطرف کنند.
جاش این سوال را پرسید: «چرا میتوانم تمام جنبههای زندگی شخصیام – موجودی بانکی، عملکرد سبد سهامم، آنچه همسایهام برای ناهار میخورد – با یک عمل ساده ضربه زدن به یک برنامه روی تلفنم ببینم، اما من آیا نمی توانید همان دیدگاه را در مورد معیارهای کلیدی کسب و کار من دریافت کنید؟
بنابراین پلتفرم Domo طوری ساخته شده است که دسترسی بهتر به دادهها را در زمان نیاز، هر جا که به آن نیاز دارید، امکانپذیر میسازد. این طراحی شده است تا به کسب و کارها کمک کند تا به مهمترین سؤالات تجاری خود پاسخ دهند.
هنگامی که از دادهها به این روش استفاده میکنید، ناگهان متوجه میشوید که افراد بهطور منسجمتری گرد هم میآیند، با وضوح بیشتری در مورد کاری که باید انجام دهند. مهمتر از همه، زمانی که بهبود زندگی جوامع و مشتریانی که به آنها خدمات میدهید بسیار مهم است، میتوانید تصمیمات عمیق بگیرید.
Domo به بیش از 1600 مشتری کمک کرده است تا به این نتایج دست یابند و کسب و کار خود را به سمت بهتر شدن تغییر دهند. اگرچه رسیدن به اینجا آسان نبود، با هشت سال توسعه و صدها میلیون دلار، ما در Domo City Tours دیدیم که نتیجه داد و تأثیر واقعی بر مشاغلی داشت که پلتفرم Domo را پذیرفته اند.
اگر من را می شناسید، شنیده اید که در مورد مشتریانمان صحبت می کنم – آنها واقعاً جامعه ما را شگفت انگیز می کنند و ما بسیار مفتخریم که آنها را بارها و بارها داستان های خود را به اشتراک بگذارند. آنچه ما از آنها در مورد تغییر روشی که کسب و کارشان از داده ها استفاده می کند می شنویم توسط چیزی که ما آن را “هوش سازمانی” می نامیم جمع آوری می شود.
با هوش تجاری سنتی، همه دادهها در اختیار 1% از افراد یک شرکت قرار میگیرد – این مدیران ارشد و تحلیلگران دادهها هستند و نیروی کار مقداری از دادهها را دریافت میکند. هوش سازمانی واقعی به این معنی است که به جای دریافت اطلاعات معمول، همه افراد در سازمان به داده های مورد نیاز خود در زمان نیاز دسترسی دارند.
نکته کلیدی که من از Domo City Tours گرفتم انرژی و اشتیاق مشتریان و مشتریان بالقوه ما برای ایجاد این تغییر است. در حال حاضر این فرصت پیش روی ما است تا تحول را از نحوه استفاده از داده ها گرفته تا نحوه عملکرد شرکت ها و به اشتراک گذاری اطلاعات را در آغوش بگیریم. اگر این کار را انجام دهیم، بازاندیشی در مسیر آینده میتواند تأثیر بیاندازهای بر خیر شرکت، تیمهای ما، مشتریان و جوامع ما داشته باشد.
از همه کسانی که امسال به ما پیوستند تشکر میکنم، و امیدوارم سال آینده همه را در بین تماشاگران ببینم—یا بهتر است بگویم روی صحنه و سفر تحول کسبوکار شما را به اشتراک بگذارند.