بیگ دیتا مطمئناً از شهرت اخیر خود نهایت استفاده را می کند. اگر بتوانیم نحوه استفاده از آن را بیابیم، این یک کلمه کلیدی مبهم است که به انبوهی از داده ها گفته می شود که شرکت های ما را به سطح بعدی می برد.
بنابراین ما اینجا هستیم، در اطراف یک توده عظیم از سرگین ایستاده ایم. از کجا شروع کنیم؟ آیا فقط دست خود را در آنجا می گذارید و شروع به احساس چیزی می کنید؟ خوب، برای اکثر شما که این پست وبلاگ را می خوانید، یک خبر خوب دارم. در اکثر شرکت ها، داده های بزرگ واقعاً مشکلی ندارند. بله، همه ما میدانیم که هر روز مناظر مسطح قدیمی بیابانی به زنجیرههای کوهستانی از دادهها تبدیل میشوند، اما شرکتهای زیادی مجبور به استخراج پایگاههای اطلاعاتی غاردار با عمق یک میلیارد ردیف نیستند.
در یک وبینار اخیر برای انجمن بازاریابی آمریکا (AMA)، من بحث کردم که چگونه داده های بزرگ، برای اکثر ما، واقعا باید “داده های بزرگ” نامیده شوند. منظور من این است که به جای یک یا دو انبوه داده برای غربال کردن، ما معمولاً تعداد زیادی از مجموعه دادههای کوچکتر و متفاوت را که اینجا و آنجا پراکنده شدهاند مصرف میکنیم.
21 را در نظر بگیریدSt بازاریابان قرن به طور کلی، آنها باید داده های تجزیه و تحلیل وب، PPC/بنرها، اجتماعی/احساسات، CRM و داده های اتوماسیون بازاریابی را داشته باشند، بدون ذکر بودجه/هزینه. نکته مهم این است که بازاریاب امروزی به همه این اطلاعات دسترسی دارد. چیزی که عالی نیست این است که همه این منابع داده مکانیسم های ورود/دسترسی و تحویل گزارش متفاوتی دارند. و هیچ چیز مانند رفتن به شش پلتفرم مختلف، برش، چسباندن، ایجاد یک جدول محوری اکسل، ترسیم نمودار، قالب بندی نمودار و غیره نیست. – شما عکس را دریافت می کنید.
برای مدتی آنجا، یکپارچهسازها به ما میگفتند که همه این دادهها را برداریم و در یک انبار داده عظیم قرار دهیم. سپس، به طور منطقی، میتوانیم این پشته وسیع را تا حد دلخواه خود کاوش کنیم و انواع بینشهایی را پیدا کنیم که فرصتهای جدیدی برای رشد درآمد ایجاد میکنند.
من شما را نمی دانم، اما به نظر من واقعاً پیچیده، گران و وقت گیر است.
در Domo، ما فکر میکنیم که راهحل بسیار جذابتری نسبت به راهحلی داریم که بر روی کاربران اجرایی و تجاری متمرکز است، نه جادوگران. ما معتقدیم که راه حل داده های کسب و کار شما نباید به شما نیاز داشته باشد که “از ابتدا شروع کنید”. باید تجربه را بهتر کند.
اگر علاقه مند به تماشای این وبینار هستید و در مورد اینکه چرا «داده بزرگ» برای اکثر ما واقعا «داده بزرگ» است، بیشتر بدانید، اینجا را کلیک کنید.
و برای اطلاعات بیشتر در مورد نقش دن رودن در نقش بوید لدوکس، برخی از ویدیوهای BIG News ما را اینجا ببینید.