Towards Better Visuals: Part 1 – The Visual Frontier – Darkhorse Analytics



حاشیه‌نویسی‌ها بینش‌های سطح بالایی را ارائه می‌کنند: دوره‌های مختلف نقاط داغ خودکشی در گروه‌های سنی مختلف دارند. می‌توانید ماوس را روی ردیف‌ها نگه دارید تا سال‌های جداگانه را ببینید.

اما نگاه دقیق‌تر چیزی شگفت‌انگیز را نشان می‌دهد: خودکشی گروهی را دنبال می‌کند. Gen Xers (افراد متولد دهه شصت و هفتاد) در اواخر نوجوانی شروع به خودکشی کردند و تا به امروز با نرخ بالاتری ادامه می دهند. به طور مشابه، افرادی که در طول جنگ جهانی اول و اوایل دهه 1920 متولد شده‌اند، حتی تا دهه هشتاد زندگی‌شان افزایش یافته است.

این باعث می شود تا حدس بزنم که چه چیزی باعث این شده است. آیا زندگی در دوران نوجوانی در دوران رکود بزرگ شما را مستعد خودکشی کرد؟ یا شاید دلیل آن تجربه یا نبرد در جنگ جهانی دوم بود؟ و چه تفاوتی در مورد سن بلوغ ژنرال X در دهه هشتاد وجود دارد؟

جلوه های بصری فریبنده هستند. متوجه می‌شوید که به دنبال الگوهای دیگری می‌گردید و در مورد علت و معلول حدس می‌زنید.

چرا بصری اینقدر موثر است؟ عناصر زیادی وجود دارد که می توانیم ارزیابی کنیم، اما اجازه دهید با نگاه کردن به دو بعد شروع کنیم: وضوح و نامزدی.

وضوح

وضوح را می توان با سرعت “دریافت آن” (که با تراکم اطلاعات عادی می شود) اندازه گیری کرد. یا شاید چقدر طول می کشد تا بر اساس آن تصمیم بگیرید.

وقتی کسی تجسم واضحی به شما نشان می دهد، نیازی به توضیح ندارید. شما آن را برای چند دقیقه تماشا می کنید و شروع به نتیجه گیری می کنید. تجسم‌هایی با ابعاد بیشتر یا نقاط داده بیشتر ممکن است زمان بیشتری برای هضم داشته باشند، اما تجسم متراکم و واضح هنوز بسیار مؤثرتر از توضیح طولانی از یک تحلیلگر است.

تصویر بالا بسیار واضح است – به خصوص وقتی در نظر بگیرید که حدود 3000 نقطه داده را نشان می دهد.

محرک اصلی وضوح نسبت سیگنال به نویز است. خالق نمودار، نقشه یا جدول مناسب را انتخاب کرده است، داده های درست، داده های مناسب را نشان می دهد مجموع داده ها و داده های متنی صحیح موارد حواس پرتی کم است. بدون تحریف. نسبت داده به جوهر بالاست.

پیش نمایش زیر را بررسی کنید:



دیدگاهتان را بنویسید