رهبران مالی با NetSuite همکاری می کنند تا ببینند کسب و کارشان در زمان واقعی چگونه است. راه حل مدیریت کسب و کار آنها را قادر می سازد تا همه چیز را از حسابداری گرفته تا عملیات موجودی و انبار را مدیریت کنند.
Domo با آسانتر کردن دسترسی به این شاخصهای مالی و به شما این امکان را میدهد که آنها را به همه منابع داده دیگر در کسب و کار خود متصل کنید، NetSuite را به شدت تکمیل میکند. ما خوشحالیم که با بروس هریس، مدیر برنامه های مالی Torchy's Tacos در مورد اینکه Domo چگونه از سرمایه گذاری خود در NetSuite استفاده کرده است صحبت کنیم.
کار شما در NetSuite و Domo در طول زمان چگونه تغییر کرده است؟
NetSuite برای راه اندازی کسب و کار ما و تهیه گزارش های مالی کلیدی مانند ترازنامه و صورت های درآمد ما عالی است. ما باید این دادهها را با دادههای دقیق از سیستم فروش خود و دادههای وفاداری مشتری تکمیل میکردیم تا شاخصهای کلیدی عملکرد و معیارهایی را تولید کنیم که برای بهینهسازی کسبوکار ما کلیدی هستند – برای مثال بهبود مدلهای استخدام، توزیع انعام، بهینهسازی منوها، تجربه مشتری و غیره. .
قبل از Domo، ما یک فرآیند پیچیده و زمانبر برای اجرای جستجوهای ذخیرهشده در NetSuite، استخراج دادهها از سیستمهای دیگرمان و سپس قرار دادن دستی همه آنها در صفحات گسترده برای ایجاد KPIهای حیاتی کسبوکار را طی کردیم. پس از ایجاد آنها، ما آنها را ایمیل می کنیم تا با دیگران به اشتراک بگذاریم. این فرآیند زمان و منابع زیادی را می طلبد.
همه چیز با Domo تغییر کرد – ما Domo را مستقیماً به NetSuite و سیستمهای کلیدی خود وصل کردیم و اکنون این فرآیندهای دستی را خودکار کردهایم – روزهای زیادی را در هر ماه برای ما صرفهجویی میکنیم. مهمتر از همه، ما از این ابزارها برای بررسی بینش ها به صورت هفتگی یا ماهانه استفاده می کنیم. اکنون ما اطلاعات را در زمان واقعی می بینیم و می توانیم با همه افراد در کسب و کار به اشتراک بگذاریم. این متابولیسم سازمان ما را تغییر داد و به ما این امکان را داد که در عین کارآمدی با منابع خود، به سرعت رشد کنیم.
روند ادغام Domo و NetSuite برای شما چگونه پیش رفت؟
مستقیم بود. کانکتورهای Domo عالی هستند. ما از کانکتور جستجوی ذخیره شده برای کشیدن داده های تراکنش دقیق از NetSuite به Domo استفاده می کنیم. به این ترتیب می توانیم داده ها را در صورت نیاز جمع آوری و تجزیه کنیم. این تنظیمات به ما امکان میدهد گزارشهای جامع و دقیقی را در Domo ایجاد کنیم.
“Integrating Domo with NetSuite allowed us to manage and analyze our data without additional licensing fees, making the process efficient and cost-effective.”
در Domo به چه منابع مهم دیگری از داده های مالی متصل هستید؟
علاوه بر NetSuite، ما سیستم نقطه فروش Oracle Simphony خود را به Domo متصل می کنیم. Simphony قرار است برای هر فروشگاه Torchy's Tacos در NetSuite یک خلاصه ژورنال مدخل منتشر کند. اما گاهی اوقات این داده ها در واقع به NetSuite نمی رسند – و قبل از Domo، تیم حسابداری ما سرنخی نداشت. این به این دلیل است که آنها هیچ راه خوبی برای دانستن اینکه آیا داده های تراکنش از Simphony در NetSuite منتشر نشده است، نداشتند. ما به آن سطح اضافی از هماهنگی نیاز داشتیم که Domo به عنوان یک مدیر پروژه خودکار فراهم می کند.
اکنون تیم حسابداری ما میتواند به Domo برود و ببیند آیا پستهای گمشدهای بین این دو ابزار وجود دارد یا خیر. این به ما امکان می دهد داده های تراکنش را از سیستم POS با NetSuite تطبیق دهیم و از صحت و کامل بودن اطمینان حاصل کنیم.
Domo چگونه به خودکارسازی فرآیند دستی قبلی کمک کرد؟
یک پیروزی بزرگ، خودکار کردن فرآیند صورتحساب بود. پیش از این، تیم حسابداری ما مجبور بود ساعتها را صرف جمعآوری و ارسال اقلام تعهدی برای فروشگاههای ما کند. با Domo، ما یک داشبورد تعهدی ایجاد کردیم که در آن آنها میتوانند دادههای مورد نیاز خود را فیلتر کنند، فایل تعهدی را با فرمت مناسب تولید کنند و ظرف چند دقیقه آن را در NetSuite آپلود کنند. این باعث شد دو روز در چرخه بسته شدن حسابداری ما صرفه جویی کنیم.
“Our accounting team was looking at 125 different store locations, running saved searches in NetSuite, trying to determine the average bill for the last three months, and then figure out what wasn’t paid so they could create the accrual and post that. It was a whole team of accounting people taking a couple of days. Now, they can go into Domo, search for the store and vendors they want to see by period, and export the accrual to upload directly into NetSuite.”
چگونه استفاده از Domo و NetSuite با هم باعث بهبود گزارش و KPI شما شده است؟
اگرچه ما ترازنامه و صورتهای درآمد کلی خود را در NetSuite تهیه کردیم، اما میخواستیم بتوانیم صورتهای مالی دقیق برای هر یک از فروشگاههایمان ایجاد کنیم. ما از ترکیبی از NetSuite با Domo برای این امکان استفاده کردیم. فروشگاهها به راحتی میتوانند دادههای مورد نیاز خود را فیلتر کرده و مشاهده کنند، با قابلیت بررسی جزئیات سطح تراکنش. این امر باعث شده است که گزارش های مالی ما حتی کارآمدتر و روشنگرتر باشد.
ما همچنین چندین KPI را خودکار کردهایم که به ما امکان میدهد بر روی تحلیلهای پیشبینیکننده و تجویزی تمرکز کنیم که به ما کمک میکند به آینده نگاه کنیم و تصمیمهای استراتژیک بگیریم – به جای موارد توصیفی که به ما میگویند در گذشته چه اتفاقی افتاده است.
“Store managers can easily filter and view the data they need, with the ability to drill down to transaction-level details. This has made our financial reporting much more efficient and insightful.”
چه توصیه ای به فردی در بخش مالی دارید که در نظر دارد از Domo و NetSuite با هم استفاده کند؟
با رسیدگی به استثناها شروع کنید. با Domo میتوانید با استثنا مدیریت کنید، در زمان صرفهجویی کنید و خطاها را کاهش دهید. پس از آن، به سمت اتوماسیون بروید. خودکارسازی وظایف تکراری تیم شما را آزاد میکند تا روی فعالیتهای استراتژیکتر و با ارزش افزوده تمرکز کند.
“We’re diving into machine learning and AI to better predict sales and understand customer behavior. By integrating demographic and sales data, we aim to uncover patterns and correlations that drive business growth.”
(باز هم از بروس برای به اشتراک گذاشتن تجربه خود تشکر می کنم.)
بنابراین چه چیزی برای تاکوهای Torchy است؟
Domo روشی را که Torchy با گزارشهای مالی و تجزیه و تحلیل مدیریت میکند تغییر میدهد و فرآیندهای خستهکننده و دستی را به جریانهای کاری ساده و خودکار تبدیل میکند. برای رهبران مالی که از NetSuite استفاده می کنند، ادغام با Domo می تواند باعث صرفه جویی قابل توجه در زمان، بهبود دقت داده ها و ارائه بینش عمیق تر شود.
آمادهاید ببینید Domo چگونه میتواند گزارشهای مالی شما را متحول کند و وقت تیم شما را آزاد کند؟ داستان ها و منابع موفقیت الهام بخش بیشتری را کشف کنید.