آیا DM ها تماس های سرد جدید هستند؟


پادکست بازاریابی نوار چسب با شان مالون

در این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب، با شان مالون، یک متخصص برجسته در صنعت فروش و پیشگام در استفاده از پیام‌رسانی مستقیم (DM) به عنوان یک ابزار فروش قدرتمند و با تبدیل بالا، مصاحبه کردم. با تغییر رفتار مصرف کننده و افزایش اشباع کانال های فروش سنتی، شان مالون روشن می کند که چرا DM ها به سرعت به یک تماس سرد جدید تبدیل می شوند و چگونه تیم های فروش می توانند از این قدرت استفاده نشده برای کسب نتایج بهتر استفاده کنند. او توضیح می دهد که ادغام DM در استراتژی مدیریت فروش شما می تواند کلید باز کردن فرآیندهای فروش شخصی تر، کارآمدتر و موفق تر باشد.

یافته های کلیدی

همه ما کاهش اثربخشی تماس سرد سنتی را تجربه کرده‌ایم، اما آیا پتانسیل DM را به عنوان یک ابزار فروش با تبدیل بالا بررسی کرده‌ایم؟

DM ممکن است آخرین مرز استراتژی فروش کسب و کار شما باشد. شان مالون و من در مورد DM ها بحث می کنم، که به عنوان یک جزء حیاتی از استراتژی های مدیریت فروش مدرن در حال ظهور هستند. از آنجایی که DM ها همچنان مکانی مقدس برای اکثر افراد آنلاین هستند، او بر اهمیت درک تفاوت های ظریف ارتباطات DM، از جمله شخصی سازی، زمان بندی، و هنر ایجاد یک پیام قانع کننده که با مشتریان بالقوه طنین انداز می شود – نه فقط برای هرکسی – تاکید می کند.

شما یک سرنخ می خواهید، یک سرنخ، نه فقط یک بن بست، پس شاید قبل از DM 5 زمین بازی نکنید. گنجاندن DM در جعبه ابزار مدیریت فروش شما یک رویکرد استراتژیک است که اتوماسیون را با لمس انسانی متعادل می کند. او مزایای DM را برای ایجاد روابط قوی تر با مشتری، افزایش تعامل و در نهایت افزایش نرخ تبدیل توضیح می دهد. در این قسمت، یاد خواهید گرفت که چگونه شیوه های مدیریت فروش خود را با DM بهینه کنید، چرا این ابزار در حال تبدیل شدن به یک ابزار فروش ضروری است و چگونه از این رویکرد برای موفقیت آژانس خود استفاده کنید.

سوالاتی که از شان مالون می پرسم:

[01:29] من متوجه شدم که شما هشت شرکت را در حین خواندن بیوگرافی خود راه اندازی کرده اید. آیا سرمایه گذاری هایی وجود داشت که طبق برنامه پیش نرفت یا همه آنها موفق بودند؟

[03:56] تسلط بر فروش یک موضوع ثابت در طول سفر شما است. آیا قبول دارید که تجربه فروش تاثیر قابل توجهی بر موفقیت شما داشته است؟

[06:13] شما و شریکتان، کریس، یک سیستم جستجو ایجاد کردید که اکنون در نرم افزار شما ادغام شده است. آیا می توانید ما را از طریق عناصر مهم این سیستم راهنمایی کنید؟

[12:10] با استفاده از فناوری، کارهایی که زمانی ساعت‌ها طول می‌کشید، می‌توانند بسیار سریع‌تر انجام شوند. آیا فکر می کنید مکالمات DM موثرتر از روش های سنتی تماس سرد است؟ چه چیزی DM را متمایز می کند؟

[14:16] شما اشاره کردید که کلید شروع مکالمه است، خواه از طریق تلفن، ایمیل یا DM باشد. آیا DM ها به ویژه در شروع این مکالمات مؤثر هستند، حتی اگر بعداً خطر ارتباط نادرست وجود داشته باشد؟

[17:57] شنوندگان ما از کجا می توانند با شما ارتباط برقرار کنند و درباره Flowchat اطلاعات بیشتری کسب کنند؟

ویدیو در یوتیوبویدیو در یوتیوب

بیشتر در مورد شان مالون:

آیا این نمایش را دوست دارید؟ لطفا کلیک کنید و به ما یک بررسی در iTunes بدهید!

با John Jantsch در لینکدین ارتباط برقرار کنید

این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب توسط:

اوراکل

هیچ کس بهتر از اوراکل داده ها را انجام نمی دهد. مدل های هوش مصنوعی خود را با دو برابر سرعت و کمتر از نیمی از هزینه های ابرهای دیگر آموزش دهید. اگر می‌خواهید بیشتر انجام دهید و کمتر هزینه کنید، یک تست رانندگی رایگان در oracle.com/ducttape انجام دهید

Wix

با تیم خود روی یک بوم منفرد کار کنید، از قالب‌ها، فایل‌های اجرایی و بخش‌هایی در سایت‌ها استفاده مجدد کنید. یک کیت مشتری برای تحویل یکپارچه ایجاد کنید و از بهترین تنظیمات پیش‌فرض SEO در همه سایت‌های Wix خود استفاده کنید.

تصویری از هشدارهای هوش مصنوعی برای استراتژی بازاریابیتصویری از هشدارهای هوش مصنوعی برای استراتژی بازاریابی

به بیش از 25000 متخصص بازاریابی استراتژیک بپیوندید و با مشترک شدن در خبرنامه هفتگی ما، بازی بازاریابی خود را ارتقا دهید – اکنون بپیوندید تا درخواست های رایگان خود را دریافت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید